[Tutorial]Demontare Corp Clapeta Si Motoras Pas Cu Pas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [Tutorial]Demontare Corp Clapeta Si Motoras Pas Cu Pas

    Tutorial demontare corp clapeta si scoaterea motorasului pas cu pas de pe corpul clapeta.
    In vederea curatarii motorasului pas cu pas si a corpului clapeta am zis sa filmez un mic tutorial cum am demontat tot ce e pe acolo.

    Acum am probleme cu MPP(motorasul pas cu pas) pentru ca imi ramane constanta turatia pe la 2000-3000 rpm depinde cum apas acceleratia .

    Deci mpp e de vina si am zis sa il dau jos sa il curat dar modul in care am curatat nu a avut niciun efect ).Sau o fi altceva de vina nu stiu. Macar sa vada cei care nu stiu cum se demonteaza.

    Tutorialul este sub forma de filmulet.
    Last edited by crististreulea; 21 August 2013, 10:16.

  • #2
    dupa o curatare mpp si corp clapeta se pune masina pe tester si de acolo se regleaza ceva la senzor respectiv turatia sa ramana constanta cu fluctuatia necesara de 50 rotatii +/- . , eu cel putin asa am facut de fiecare data , e 25 de lei un tester in buzau la baieti .amuzant tare mesajul ca nu esti razpunzator ............ de la sfarsitul tutoriarului
    Last edited by tirum76; 20 August 2013, 15:57.

    Comment


    • #3
      Pai macar sa fie complet )

      Comment


      • #4
        Interesant este ca tie iti lipsesc clemele de prindere a corpului clapeta . In tutorial nu am vazut ca le ai . Unii banui ca nu le au . Odata scoase mufele , corpul inca este fix . El este prins in baza de jos cu 2 cleme metalice , care au cate un surub de prindere . Eu nu am curatat MPP-ul , dar am curatat admisia si corpul clapeta .
        sigpic

        Comment


        • #5
          Mda la mine se fixeaza cu carcasa filtrului de aer..

          Comment


          • #6
            Am avut probleme cu pornirea, cu relantiul (scadea turatia) si uneori se oprea motorul in mers. Nu mi-am dat seama ce ar putea fi si m-am dus cu ea la servie la reprezentanta.
            Mecanicul mi-a curatat MPP-ul si corpul clapeta dupa care m-am dus cu el in proba si pe sosea ma gandeam ce chestie, cand esti pasager ai impresia ca masina merge mai bine.
            Ei bine nu a fost doar o impresie, masina chiar merge simtitor mai bine ca inainte de curatare. Merge mai lin si are sprint mai bun, (o imbunatatire similara am simtit atunci cand i-am facut remaparea). Precizez ca a fost prima curatare, masina are 70000 km si e din 2006. M-a costat 36 ron, eu zic ca o curatare din cand in cand e buna. Stie cineva cat de des e bine sa se faca ?
            Daca o problema se poate rezolva atunci nu trebuie sa te stresezi, daca nu se poate rezolva atunci chiar nu are rost sa te mai stresezi.

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google