Schimbat Kit Ambreiaj 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    fii mai explicit te rog. masina nu mai pleaca de pe loc?

    Comment


    • #17
      Deci .. seara, masina a mers aproximativ bine ( patina dar foarte putin din cauza antigelului care a curs acolo) . Astazi am plecat pana la peco de am alimentat si am vazut eu ca patineaza mai tare dar nu am dat importanta cu gandu ca poate mai are pe disc antigel iar cand am ajuns in parcare la hypermarket si am calcat ambreiajul se auzea un huruit (dar doar cu ambreiajul calcat ) si patina mai rau . Cand a fost sa plec .. ce sa mai plec ca abea am mers 8-10 km pana acasa cu treapta a2a cu 20 km/h ca nu mai accelera deloc .

      Multi imi zic ca nu are cum sa se duca ambreiajul tinand cont ca acum o saptamana l-am verificat si era bun , dar e posibil sa se fi stricat rulmentul de presiune .
      Astept pareri deoarece chiar nu dispun de banii necesari pentru un kit complet de ambreiaj ..

      P.S. Am gasit un kit la 150 RON garantie 18 luni acum nu stiu ce sa fac ..sper totusi sa fie doar rulmentul
      http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

      Comment


      • #18
        Nu te grabi sa cumperi kitul (deocamdata) din ce spui " masina nu se accelera deloc" inteleg ca problema e la motor , pe langa faptul ca a curs antigel pe ambreiaj ,ai mers cu becul aprins la temperatura? Pe liber, motorul merge normal? (sper ca e ok) tinand cont ca ai mers fara antigel.
        Huruiala e de la rulmentul de presiune, dar si antigelul a "polizat" discul cat a patinat, deci tot la kit de ambreiaj ajungi, si daca tot trebuie sa inlocuiesti kitul pune ceva de calitate , nu te uita la 50 lei in plus.

        Comment


        • #19
          posibil sa fie rulmentul, cum spui si tu, dar daca tot umbli si ai ceva km schimba si discul. macar valeo sa pui.
          vezi sa nu fie de la cablu . pedala cum ti se pare?

          Comment


          • #20
            @tavinus .. pedala nu mai este ca inainte, se apasa in suturi nu stiu exact cum sa explic . Oricum a ramas sa schimb tot kitu si cred ca o sa merg pe valeo, dar ca o curiozitate , chiar trebuie dat sasiul jos ca sa schimbe kitul de ambreiaj ? ca am sunat la cateva service-uri si toti mi-au spus ca manopera costa 250 ron deoarece trebuie dat jos sasiul si este de munca .
            http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

            Comment


            • #21
              Nu sasiul...se da jos cutia de viteze sau motorul.Dar aceasta inlocuire se poate face si departand cutia de motor cativa centrimetri cat sa ai posibilitatea sa scoti placa de presiune, 8 cm sunt suficienti,exact cum am descris la inceput aceasta inlocuire a ambreiajului
              Last edited by is40gan; 16 October 2013, 07:21.

              Comment


              • #22
                E ok, dar mie mi-e frica tare de centrare, tu ai nimerit-o ca ai fost dibaci si atent (a contat probabil si faptul ca ai pus tot kit Valeo) dar altii iti garantez ca o vor sminti.

                Nu am studiat prea atent, sa zicem ca nu mai nimeresti centrarea, dupa metoda ta, se poate da jos de tot cutia sau mai trebuie desfacut ceva p-acolo??

                Comment


                • #23
                  Ti-e frica de centrarea cutiei ?
                  Pai se centreaza singur in doua bolturi. Daca ai prins-o in suruburi inseamna ca e centrata.

                  Sau zici de ambreiaj. Pai si placa are bolturi de centrare iar discul...daca reusesti sa pui cutia pe pozitie bagand priza prin disc...gata e bine.

                  Pentru schimb ambreiaj cel mai ok este sa se dea cutia jos. Nici macar cadrul motor nu se da jos se cracaneaza pe stanga si cutia are loc sa iasa perfect.
                  Last edited by alessandro; 17 October 2013, 08:54.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Octavian View Post
                    E ok, dar mie mi-e frica tare de centrare, tu ai nimerit-o ca ai fost dibaci si atent (a contat probabil si faptul ca ai pus tot kit Valeo) dar altii iti garantez ca o vor sminti.

                    Nu am studiat prea atent, sa zicem ca nu mai nimeresti centrarea, dupa metoda ta, se poate da jos de tot cutia sau mai trebuie desfacut ceva p-acolo??
                    Nu e greu sa centrezi discul in placa de presiune.Toate chiturile au aceasi marime si apoi cand ai in mana chitul faci o proba cu el in fata sa vezi cum se aseaza si vei observa ca discul se suprapune perfect pe suprafata de contact a placii de presiune presinue.
                    La montaj rotind volanta se observa daca discul nu e centrat, daca nu e centrat , discul depaseste acea suprafata a placii si se observa usor.
                    E ca si cum ai incerca sa centrezi 2 fise, sa nu depaseasca suprafata celalte fise.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by alessandro View Post
                      ..........................

                      Sau zici de ambreiaj. Pai si placa are bolturi de centrare iar discul...daca reusesti sa pui cutia pe pozitie bagand priza prin disc...gata e bine.

                      Pentru schimb ambreiaj cel mai ok este sa se dea cutia jos. Nici macar cadrul motor nu se da jos se cracaneaza pe stanga si cutia are loc sa iasa perfect.
                      De ambreaj zic, aici mi-e frica.
                      Pui cutia pe pozitie, dar suficient 1 mm sa nu fie centrat ok discu si mai bagi ciuciu priza prin disc.

                      Daca slabesti cadru motor, nu trebe refacuta geometria la roti?

                      Originally posted by is40gan View Post
                      ....................
                      E ca si cum ai incerca sa centrezi 2 fise, sa nu depaseasca suprafata celalte fise.
                      Aha, pun intrebari pt ca incerc sa-mi fac o idee cat mai clara. Acelasi lucru vreau sa-l fac eu cand va fi cazul, sa nu ma mai duc in service.
                      Nu sunt afon, place mecanica, la Daca veche schimbam ambreaju fara stres (singur) dar de ani buni nu am mai facut o operatiune serioasa.
                      La Logan m-am bagat la discuri, bielete, capeti de bara si alte nimicuri.

                      Chiar as vrea sa scurtez 200-300 lei manopera cand va fi cazul de schimbare ambreaj.
                      Din ce vad/simt, ma mai duce vreo 20000 km (daca nu craa subit), nu mai pot sa-l reglez pt ca deja am facut-o.
                      Last edited by Octavian; 17 October 2013, 11:37. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #26
                        Octavian, daca ai schimbat la vechea dacie ,te descurci si la Logan.Mai ales ca nu trebuie sa dai definitiv cutia de viteze jos. Daca centrarea discului ti se pare dificil , cand ajungi la aceasta operatiune ai sa vezi ca doar ti-a fost teama ca nu reusest, nu e complicat deloc Trebuie sa ai putina indemanare , sa stii cat strangi un surub (sa-l simti la mana ) nu strangi pana pocneste ....
                        De exemplu, stii ce mi-a fost mai greu la skimbat ambreajul ? desfacerea piulitelor la planetare, sunt foarte tare stranse,dar cu o tubulara buna si cu prelungitor (teava) se poate
                        Pot lasa numarul meu de tel .si explic mai amanuntit daca vrei
                        Last edited by is40gan; 17 October 2013, 12:54.

                        Comment


                        • #27
                          Multumesc tare mult pt detalii.

                          Comment


                          • #28
                            sunt curios daca si la dci se poate efectua aceeasi manevra. am asistat la schimbarea discului de ambreiaj la masina de serviciu, in service (iatsa campina) si mi s-a parut oribil. au inceput pe la 10 si au terminat pe la 3-4 (pauza de masa inclusa). 1 mecanic ajutat pe alocuri de un coleg, carora chiar le era aminte de treaba. spre deosebire de ce ai facut tu au suspendat motorul cu o tija legata de oalele amortizoarelor, au dat cadrul motor jos, uleiul din cutie (nu am inteles de ce), planetare si ulterior cutia... s-au schimbat decat discul si rulmentul de presiune.
                            momentan la a mea nu am probleme, chiar mi se pare ca tine ca in prima zi desi am 106.000 km.
                            fara elevator sau macar un canal e chinul mult mai mare.

                            Comment


                            • #29
                              au dat uleiul jos pt ca e foarte posibil sa curga in momentul in care scoti planetarele.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • #30
                                N-am avut elevator nici canal doar am suspendat fata masinii pe 2 butuci ,am pus o patura sub masina .
                                Nu am scos ulei din cutie,in cazul meu nici nu era nevoie.
                                Nu am scos planetarele din cutie, doar capetele din fuzeta.,si doar cea din dreapta scoasa definitiv.
                                Cutia doar am indepartat-o de motor cu aproximativ 8 cm , cutia ramane prinsa de motor in cele 2 suruburi de la mijloc, deci se misca pe acel ghidaj.
                                Am lucrat singur , lejer ca nu mai facusem niciodata schimbare ambreaj pe Logan si na durat decat 3 ore.
                                Acum cred ca in 2 ore m-as incadra daca am kitul, eu intai am demontat apoi m-am dus sa cumpar piesele,dupa ce m-am convins ca placa nu trebuie inlocuita si am luat doar disc si rulment.
                                Din cate am inteles eu, discul de ambreiaj care vine in KIT are grosimea cu ferodo de 7,8 mm (sau 7,6 ca nu mai stiu) iar cele de origine au 8 mm , poate ca de asta o fi kitul mai ieftin decat daca cumperi separat
                                Dar de la ora 10 pana la 16 e cam trasa de coada , mai ales ca acolo au si conditii...si sunt si de meserie !
                                Last edited by is40gan; 18 October 2013, 08:47.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google