Tutorial curatat si gresat contacte maneta bloc de lumini

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tutorial curatat si gresat contacte maneta bloc de lumini

    Mi-a ajuns si mie randul sa am probleme cu blocul de lumini si anume sa raman fara lumini pe intuneric cand trec de la faza lunga la faza scurta. Ba mai mult, cand aveam faza scurta aprinsa si semnalizam dreapta, nu mai functiona claxonul. V-am spart, stiu, voi nu ati avut si problema asta
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

  • #2
    Cristi cel mai bine pui releu pe faruri si rezolvi problema cu arsul blocului de lumini.
    Este exact ca si la solenta, eu am xenoane si nu merita dar am pus la socrul meu pe logan si merge perfect.

    Am constatat intr-o seara ca mi s-au stins farurile si a iesit fum din consola.Dupa ce am schimbat blocul de lumini si am luat la puricat instalatia am obser...

    Comment


    • #3
      Un brat de multumiri si pentru acest tutorial, de vreo juma de an si faza mea scurta vine cu intarziere de vreo secunda, dar mi-am fost propus, cand cade de tot, sa iau alta maneta noua. Dar acum stiu cum s-o repar. Multa sanatate Cristi si spor la tutoriale in continuare !

      Comment


      • #4
        Papagal mic si dulce . Felicitari pentru tutoriale.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Rezolvarea definitiva este cu relee (macar faza scurta) - de 10A fiecare este suficient. Contactele platinate din maneta odata oxidate si curatate vor oxida in continuare.
          Si eu la prima problema a manetei voi trece la relee. Momentan, datorita DRL-ului faza scurta este deja pe releu. Faza lunga o folosesc prea rar ca sa merite efortul
          GL-22-TOF

          Comment


          • #6
            Inca un tutorial foarte util din partea lui Cristi. Felicitari pentru munca.

            Am un mic sfat pentru cei pe care ii lasa blocul de lumini in drum. Eu am patit-o personal cand eram la 200 de km de casa. S-au stins farurile din senin si nu mai aveam decat faza lunga.

            De obicei se intampla sa se oxideze primele contactele de la faza scurta.

            Daca se intampla sa ramaneti noaptea in drum fara faza scurta si nu puteti curata blocul de lumini pe loc, puteti schimba din "duliile" de plastic ale becurilor din far contactul pentru faza scurta cu cel pentru faza lunga.

            Este doar o solutie temporara ! Nu schimbati pozitia firului negru, ci doar firele colorate intre ele ! Atasez si o poza sugestiva:
            Attached Files
            Logan GPL 1.4

            Comment


            • #7
              Si daca avem niste spray de curatat contacte la indemana, nu merge sa curatam mufa aia acolo, local? Macar temporar, ca sa nu mai sucim firele?

              Comment


              • #8
                Originally posted by danielliviu View Post
                Rezolvarea definitiva este cu relee (macar faza scurta) - de 10A fiecare este suficient...
                asta era si intentia mea, de a schimba maneta cand se defecteaza si sa pun relee. dar stii cum e, asa fac doua tutoriale in loc de unul singur
                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                Comment


                • #9
                  Am facut si eu operatia asta. Am privit inainte cu atentie tot tutorialul, stiam pe de rost ce trebe facut. Multumesc crististreulea pentru tutorial. Problema rezolvata 100%. Bere virtula!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google