Tutorial montat modul la franare de urgenta (Emergency Stop Signal)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tutorial montat modul la franare de urgenta (Emergency Stop Signal)

    In trecut am mai testat un asemenea modul si functiona cam pe aceiasi idee, doar ca se lega la avarii si sensibilitatea se regla prin schimbarea inclinatiei... un *****. Avand in vedere ca pornea foarte usor cand franai si treceai printr-o groapa, l-am considerat ca fiind o alegere proasta. Atunci ma gandeam ca solutia ideala ar fi sa fie un modul care monitorizeaza kilometrajul si daca scade cu mai mult de 7km/h, sa de-a comanda de lumina intermitenta pe becurile de frana. S-a facut si asta si s-a dovedit ca nu era deloc ok, era imprevizibil, pornea aiurea si, uneori chiar si cand suna telefonul sau nu pornea chiar daca scoteai fum din roti.
    Recunosc ca am fost sceptic cand am primit acest modul sa-l testez, dar rezultatele au fost peste asteptari, si-a facut treaba impecabil si in cele doua saptamani de teste am fost placut surprins cat de bine s-a comportat.
    De unde am achizitionat modulul? Se poate comanda pe mail kerthoffa@gmail.com.
    PS: multumiri lui Vlad pentru materialul video pus la dispozitie.



    update:
    Din momentul in care am primit acest modul am vrut sa-l pun pe toate cele 3 becuri de frana. E sus de 3 saptamani functioneaza impecabil! Iar faptul ca nu a trebuit sa tai nici un fir si ca se poate deconecta imediat fara nici un fel de efort, m-a incantat la maxim!
    Functioneaza foarte bine si cu becuri cu filament, nu este neaparat sa il folosesti doar cu leduri.
    Last edited by crististreulea; 8 November 2013, 22:32.
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

  • #2
    Foarte interesant - ce de obicei -dar oare ... intreb ... nu s-ar putea conecta la avarii?
    Am vazut (imprporiu spus, nu am vazut si cum functioneaza dar ...) ca exista aceasta varianta pe noul logan - la mine in manual spune acest lucru - si sunt curios oare aici ce modul s-a folosit? Sau care e principiul de functionare.
    Merci
    sigpic
    This is My Ride!
    !Visit and enjoy!

    Comment


    • #3
      la noul logan e legat de AFU, asta in cazul in care noul logan beneficiaza de asa ceva

      Comment


      • #4
        Originally posted by M.FLORIN View Post
        ...dar oare ... intreb ... nu s-ar putea conecta la avarii? ...
        este o idee proasta, deruteaza lumea si uite o explicatie perfecta pentru asta:
        Kert Hoffa 7 octombrie 2013, 15:46
        Am avut un modul care pornea avariile la frina brusca pina intr-o zi cind am frinat violent la o trecere de pietoni (un bou de pieton "s-a aruncat" pe trecere), iar masina care venea din spatele meu pe alta banda a considerat ca eu opresc/parchez (ca deh asa se practica "la noi") si a trecut cu viteza pe linga mine de era sa-l ia pe ala pe capota.
        Eu cred ca pornirea avariilor la frina brusca cum au unele masini nu e potrivita in Romania din cauza utilizarii excesive/abuzive a luminilor de avarie.

        Originally posted by Razvy View Post
        la noul logan e legat de AFU, asta in cazul in care noul logan beneficiaza de asa ceva
        AFU n-are nici o legatura, el doar asista apasarea pedalei ca sa-ti fie mai usor
        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

        Comment


        • #5
          intreb si atat.
          oare de ce cei (zeci de ingineri) de la VW au montat pe passat (modelul nou) sistemul acesta cu pornirea avariilor la vranare brusca?... plus multi alti producatori de masini?
          daca un "destept" a reactionat in felul acesta nu trebuie sa generalizam.
          Vizitati CTR-ul

          sigpic

          Comment


          • #6
            era scris, fix ultimul rand
            " Eu cred ca pornirea avariilor la frina brusca cum au unele masini nu e potrivita in Romania din cauza utilizarii excesive/abuzive a luminilor de avarie."

            este stupid sa franezi agresiv si sa ti se aprinda semnalizarile pe fata...
            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

            Comment


            • #7
              Luminile de avarie aprinse in timpul mersului au ca "limbaj" soferesc cu totul alte conotatii, de pilda multumesc, merg incet din anumite cauze, scuze si foarte putini vor constientiza un pericol iminent, respectiv o franare de urgenta. Asadar nu acum in Romania; poate ...mai incolo.
              Argumentul cu VW nu e cel mai nimerit. V-as intreba ce a-ti face daca pe o strada cu mai multe benzi, vezi o masina la care, in timp ce ruleaza, se aprind luminile de avarie? Care ar fi primul instinct?
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #8
                sa verific care banda din jurul meu este libera sa-l ocolesc penca s-a defectat subit. daca pe prima banda, e clar ca s-a defectat ca sa lase pe cineva jos sau sa ia pe cineva...
                Last edited by crististreulea; 12 November 2013, 15:50.
                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                Comment


                • #9
                  cat costa un modul ?
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by crististreulea View Post
                    sa verific care banda din jurul meu este libera sa-l ocolesc penca s-a defectat subit. dace pe prima banda, e clar ca s-a defectat ca sa lase pe cineva jos sau sa ia pe cineva...
                    Cam asta e prima reactie a majoritatii soferilor cu experienta, pentru a evita sa te umpli de ridicol cad te opresti la 2m in spatele unuia care a "pus" avariile, (in timp ce acesta coboara din masina, afisand fata aia de nevinovat si mirat), apoi sa astepti cu semnalizarea pusa pana imbatranesti, sa te poti inscrie pe alta banda.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Rey91 View Post
                      cat costa un modul ?
                      100lei


                      Originally posted by IancuMIC View Post
                      Cam asta e prima reactie a majoritatii soferilor cu experienta...
                      deci are omu dreptate cu legarea pe avarii si folosirea lor abuziva
                      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                      Comment


                      • #12
                        eu unul mi-am montat un modul care face al treilea stop sa clipesca la orice apasare a pedalei....clipeste de 3 ori rapid, de 3 ori mai rar si dupa ramane aprins.

                        hai sa fim realisti....daca e sa intre unu in tine intra si in timp ce stai la semafor...ceasu rau pisica neagra
                        Vizitati CTR-ul

                        sigpic

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google