Tutorial CLIP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tutorial CLIP

    Buna seara si bine am venit pe acest site de discutii !

    Pe modelul "Scurt tutorial DDT2000", prezent pe aceasta arie, m-am gandit ca, prin faptul ca interfetele CAN-CLIP au devenit din ce in ce mai accesibile, poate mai sunt si alti doritori care sa invete ce-i cu parametrii aratati de CLIP (eventual instalare, configurare software) si cum se interpreteaza ei.

    Informatii sunt destul de putine si rasfirate pe o groaza de forumuri internationale.

    Nu ma refer neaparat la scriere de chei in UCH sau la schimbarea codurilor injectoarelor la diesel, desi sunt extrem de bine venite aceste informatii. Insa si mai utila este, de exemplu, diagnosticarea corecta a injectiei INAINTE de a se ajunge la defect. Care-s valorile "corecte" de imbogatire, de tensiuni ale sondelor, si ce inseamna devierea acestor valori intr-o directie sau cealalta.

    Deocamdata n-am salvat niciun scan de la masina mea, insa oricine are asa ceva, este binevenit sa "sparga gheata".
    Last edited by guido; 15 May 2014, 23:33.

  • #2
    Postez eu o poză de la ultima vizită în service când am avut tester-ul pus pe maşină. Menţionez că acesta nu evidenţia nicio eroare, deci valorile ar trebui să fie cele corecte.
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Si de unde facem rost de CLIP sa il instalam si noi ?

      Poti face rost de el ?
      sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

      Comment


      • #4
        Software -ul Clip functioneaza impreuna cu sonda ( interfata CAN-Clip ) pe care trebuie sa o ai conectata intr-o parte la usb laptop si in cealalta la masina prin mufa OBD
        Clip ( depinde de versiunea pe care o vrei ) pot sa-ti dau niste likuri, eu le am urcate citeva variante in cloud.

        Comment


        • #5
          Si citeva capturi de la realocarea cheilor la masina mea, probe de functionare, sint blurate VIN-ul masinii si codul APV din, oricum nu intereseaza pe nimeni codurile masinii mele.


          Scuze ca postez la rind alt mesaj, nu l-am putut edita pe cel dinainte.
          Se pot grupa.
          Attached Files

          Comment


          • #6
            isk-ul de unde ar trebui aflat?
            din ce am citit pe topicul cu DDT, ar trebui precizat pe factura, sau?
            PS: intreb ca am posibilitatea utilizarii unui usbdiag1
            Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

            Comment


            • #7
              ISK e un cod inscris in UCH, care pe noi ne ajuta sa aflam APV-ul masinii ( sau PIN-ul masinii ). Internal Security Key sau asa-ceva, nu stiu exact ca mai e si un RSK, remote security .... > a se vedea Zed-bull....

              APV stie toata lumea la ce e bun, acum apare discutia daca proprietarul ar trebui sa stie APV-ul masinii lui ( doar e proprietar, nu ? are drepturi ..., cica !...) dar cei de la Reno nici vorba sa comunice APV proprietarului, ca in fond daca e nevoie de APV te duci la reprezentanta si te rezolva ei. ( ...contra sute de euro o cheie... )
              Acum mai nou nici in reprezentanta nu mai poti afla APV ( la Logan 2 de ex .), programarea cheilor se face on-line, APV se comunica decit intre serverul Reno.net si laptopul cu care se executa programarea cheii pe masina. Asa ca discutia e lunga si fara rost.
              De exemplu, la Opel, APV e inscris in car-pass-ul masinii, firma asta comunica APV la client > alta firma, alta politica <
              Daca te uiti la pozele pe care le-am postat in #5, prima poza e afisarea cu Clip-ul a ISK la masina mea, L1ph2 cod ISK de 14 caractere, poza 2 e extragerea APV din ISK, poza 3 alocarea cheilor ( re-inregistrarea cheilor ) probe facute de mine pentru test de functionare.
              Si cu DDT se poate citi ISK cu comenzi manuale specifice fiecarui tip de UCH.

              Comment


              • #8
                Originally posted by B-53-SDP View Post
                Si de unde facem rost de CLIP sa il instalam si noi ?

                Poti face rost de el ?
                Da, e vreo 5000 de euro , spx service solutions se numeste firma care il face.

                Originally posted by guido View Post
                Care-s valorile "corecte" de imbogatire, de tensiuni ale sondelor, si ce inseamna devierea acestor valori intr-o directie sau cealalta.

                .
                Aia mai scrie prin manualele de diagnostic, care la Logan 1 cel putin sunt separate de clip.
                Last edited by einstein1984; 20 May 2014, 14:42. Reason: Automerged Doublepost
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • #9
                  SPX a renuntat la dezvoltarea CAN-Clip, a fost preluat de Bosch.

                  Comment


                  • #10
                    Nici Bosch nu o sa mai continue prea mult cu suportul pentru aceste caramizi

                    Comment


                    • #11
                      Si-asa nu prea le-a iesit afacerea, e teapa cu versiunile astea facute de Bosch ( de la v130 incoace parca ), sint pline de bug-uri, daca nu-si angajeaza niste programatori din Romania, programatorii nemti ...sa ma scuze...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by bogdan_cr View Post
                        SPX a renuntat la dezvoltarea CAN-Clip, a fost preluat de Bosch.
                        Asa si cum facem in continuare ? Ma refer in special la magistrala CAN care e accesibila la modelele Renault doar pe sume de bani semnificative.

                        Sau poftim, ce variante de diagnoza avem pentru CAN si cam la ce preturi ? Cat costa cea mai ieftina solutie de diagnoza pe CAN pentru Dacia/Renault, compatibile DDT2000 ?

                        Originally posted by einstein1984 View Post
                        Aia mai scrie prin manualele de diagnostic, care la Logan 1 cel putin sunt separate de clip.
                        Multumim pentru informatie. Ma gandeam sa fac ceva "trafic" saitului astuia (am mai citit si alte lucruri interesante pe aici si mi se pare tot asa de interesant sa facem analogie intre DDT si Clip), dar daca se poate si altfel, e ok ...
                        Last edited by guido; 22 May 2014, 23:37. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #13
                          Oricum in curind ( daca nu e deja ) CAN-Clip va fi degaba. Eu l-am cumparat pentru masina mea, L1ph2 1.6 16v cu diagnoza injectie pe CAN ( ecu Valeo v40 ) la care imi e realmente util. Diagnoza se va face la Reno decit on-line conexiune autorizata cu Reno.net. Cred ca si L2 e tot cam asa ceva, la Fluence ( Borneo III ) nu vezi nimic fara conexiune net, oricum astea cu Borneo nu le-am inteles niciodata, poate ne lumineaza cineva, Borneo I, II, III ...
                          N-am idee...

                          L.E : si inca ceva la ce-i bun, aerisire frine cu ABS, se face cu o procedura din Clip, pentru aerisirea pompelor ABS independente pe fiecare roata, altfel e mai greu de eliminat aerul din pompele ABS ( cu instalatie de-aia cu vid ) Pentru asta nu trebuie net.
                          Last edited by bogdan_cr; 23 May 2014, 16:03.

                          Comment


                          • #14
                            Verificare kilometraj in ECU injectie Valeo V42, Logan 1ph2 motorizare 1,6 16V.
                            Poza din Clip arata o pana ( deconectarea canistrei de carbon detectata de ecu ) la km 2496, poza facuta la masina mea cind am instalat claxoanele bitonale si am pornit motorul fara canistra de carbon.
                            Asa ca exista o verificare de km real, cel putin la modelele cu injectie Valeo V42. Cred ca la fel este si la modelele cu SIM32 ( mot. 1,2 16v ), se poate verifica km real. Se provoaca o pana si Clip arata din ecu injectie km la care a aparut pana.
                            Attached Files

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google