Buna seara si bine am venit pe acest site de discutii !
Pe modelul "Scurt tutorial DDT2000", prezent pe aceasta arie, m-am gandit ca, prin faptul ca interfetele CAN-CLIP au devenit din ce in ce mai accesibile, poate mai sunt si alti doritori care sa invete ce-i cu parametrii aratati de CLIP (eventual instalare, configurare software) si cum se interpreteaza ei.
Informatii sunt destul de putine si rasfirate pe o groaza de forumuri internationale.
Nu ma refer neaparat la scriere de chei in UCH sau la schimbarea codurilor injectoarelor la diesel, desi sunt extrem de bine venite aceste informatii. Insa si mai utila este, de exemplu, diagnosticarea corecta a injectiei INAINTE de a se ajunge la defect. Care-s valorile "corecte" de imbogatire, de tensiuni ale sondelor, si ce inseamna devierea acestor valori intr-o directie sau cealalta.
Deocamdata n-am salvat niciun scan de la masina mea, insa oricine are asa ceva, este binevenit sa "sparga gheata".
Pe modelul "Scurt tutorial DDT2000", prezent pe aceasta arie, m-am gandit ca, prin faptul ca interfetele CAN-CLIP au devenit din ce in ce mai accesibile, poate mai sunt si alti doritori care sa invete ce-i cu parametrii aratati de CLIP (eventual instalare, configurare software) si cum se interpreteaza ei.
Informatii sunt destul de putine si rasfirate pe o groaza de forumuri internationale.
Nu ma refer neaparat la scriere de chei in UCH sau la schimbarea codurilor injectoarelor la diesel, desi sunt extrem de bine venite aceste informatii. Insa si mai utila este, de exemplu, diagnosticarea corecta a injectiei INAINTE de a se ajunge la defect. Care-s valorile "corecte" de imbogatire, de tensiuni ale sondelor, si ce inseamna devierea acestor valori intr-o directie sau cealalta.
Deocamdata n-am salvat niciun scan de la masina mea, insa oricine are asa ceva, este binevenit sa "sparga gheata".
Comment