Tutorial desfundat supapa scurgere condens AC la Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tutorial desfundat supapa scurgere condens AC la Logan

    O gramada dintre voi m-ati intrebat cum este posibil sa aveti apa in masina si zic foarte multa apa. Foarte simplu, aerul conditionat face condens si apa rezultata trebuie sa se scurga pe undeva. Din cauza lipsei de filtru polen, mizeria ajunge foarte usor la acea supapa de scurgere, o infunda iar apa o sa se scurga in masina.
    In prima parte a filmului va arat cum functioneaza acea supapa si unde este plasata in interiorul masinii. De precizat ca la ea poti ajunge doar daca dai jos bordul si teava de ranforsare, supapa fiind fixata sub blocul de ventilatie care este foarte fix, nu misca deloc.
    In a doua parte va arat cum o puteti desfunda folosind o bucata de sarma. De altfel, multi au spus ca atungi cand faci igienizarea instalatiei de aer conditionat, trebuie sa bagi spuma si pe acea gaura.
    Last edited by crististreulea; 19 September 2014, 20:00.
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

  • #2
    Inca un tutorial foarte bun.
    Bravo Domnul Cristi.
    Sa inteleg ca cei care ne-am
    pus filtru polen s-ar putea
    sa nu avem aceasta problema?
    Adica sa se infunde acea supapa.
    sigpic
    http://www.loganclub.ro/forum/nt_16_mic-t38412.html

    Comment


    • #3
      la mine mama lor de pungasi nu exista tablita , un laureate 2005, ... si Cristi nu cu sarma tata ci o surupelnita in stea asa cam ca batu de chibrit face minuni , la mine curgea apa pe la filtrul de polen dar cu putin silicon ...... e brici nu transpira deloc .

      Comment


      • #4
        Cei care vor sa faca aceasta operatiune si au 1.6 16v si/sau CV actionata prin tija, ii sfatuiesc sa se inarmeze cu multa rabdare. Acel scut de protectie termica este mult mai mare fata de cel prezentat de Cristi in tutorial si mai dificil de dat la o parte. Este prins in 4 piulite din acelea de tabla (la 3 dintre ele ai acces destul de usor, dar la a 4-a te chinui un pic). Iar ca sa il dai jos, mai trebuie sa desfaci inca 2 piulite de la alt scut de protectie termica, si anume cel de deasupra catalizatorului. In rest este acelasi principiu, adica apa rezultata din condens se scurge exact pe teava de esapament. Atentie la strangerea piulitelor: daca nu sunt infiletate cu simt de raspundere, vibratia acelui scut de protectie termica poate reprezenta o sursa de zgomot.
        Attached Files
        Stock is boring...
        My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google