Tablă "înfundată" sau lovituri de grindină...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tablă "înfundată" sau lovituri de grindină...

    Aveam o porțiune mică (cam 10x8 cm) de tablă înfundată pe aripa din față stânga... Am găsit ceva referințe despre Pops-a-dent. Cam sceptic eram, dar am cumpărat unul de la un magazin online, la 25 de lei + 10 lei transport. Dacă ar fi reușit procedura, și-ar fi scos banii din prima. Nu vreau să mă gândesc cât ar fi cerut "doctorii" de tablă, care au prețuri mai nesimțite chiar decât doctorii adevărați.
    Zis și făcut: am urmat cele văzute pe sumedenia de filmulețe de pe Youtube, iar rezultatul a fost spectaculos, am scăpat de înfundătura de tablă. Foarte importantă este încălzirea tablei cu un banal foen de uscat părul, înainte de aplicarea ventuzei cu silicon topit pe ea. Astfel, aderența ventuzei prin intermediul siliconului este muuult mărită. Mulți greșesc la această etapă și din această cauză eficiența pare scăzută.
    Deci dacă aveți asemenea (mici) probleme cu tabla, garantat le puteți rezolva cu drăcovenia asta de Pops-a-dent.
    Foto atașate.
    Attached Files
    Last edited by ursamajor; 1 November 2014, 18:21.
    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

  • #2
    In general metoda reparatiei fara revopsire e tot mai des folosita; eu am o asemenea reparatie, in urma unor lovituri de grindina.
    Toate bune pana aici, insa nu inteleg ce ai vrut sa spui cu asta.
    Dacă ar fi reușit procedura, și-ar fi scos banii din prima.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      Poţi ataşa şi o poză cu îndoitura propriu-zisă, înainte de a fixa ventuza pe locul cu pricina?

      Comment


      • #4
        Se obseva infundatura, in primele doua poze.
        LE.
        Ca sa nu mai adug inca un post, spun doar ca o vedere frontala, de poze vorbesc, nu ar fi scos nimic in evidenta.
        ...
        Tehnica PDR, in general se bazeaza pe proprietatea tablei, de a reveni la forma la care a fost prelucrata initial; un fel de "memorie" a materialului, daca imi este permis.
        Last edited by IancuMIC; 1 November 2014, 18:53.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          M-am uitat acum mai atent şi aşa este, se observă îndoitura, din păcate unghiul din care a fost făcută fotografia nu este tocmai cel mai fericit.
          Mulţumesc frumos pentru atenţionare!

          Comment


          • #6
            Unghiul a fost optim. Altfel nu se vedea nimic. Sunt singurele poze, mi-a venit târziu ideea să le fac. aș fi făcut mai degrabă un clip, dar...
            Iancu, am vrut să spun că eram sceptic, în sensul că aș fi dat banii degeaba. Acum pot spune că și-a scos deja banii această jucărie.
            Tehnica e valabilă la tablă subțire cum e ea pe majoritatea mașinilor actuale. Mai mult ca sigur alta era șmecheria dacă tabla era mai groasă. Îmi vine în minte tabla de la Moskvici 407 sau de la Volga. )) Nu mai ieșeau îndoiturile decât prin procedee clasice de tinichigerie. Chiar și-așa, dacă înfundătura este mai adâncă, tot rămân urme de îndoitură pe margini, care trebuie apoi atent înlăturate. Chiar și la mine, la acea ușoară înfundare, au rămas urme vizibile dacă te uiți mai atent. Probabil că le voi acorda atenția cuvenită abia după ce îmi cumpăr un mic ciocănel special pentru tablă.
            Last edited by ursamajor; 1 November 2014, 21:50.
            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

            Comment


            • #7
              vin si eu cu o intrebare, cum ar functiona aceasta scula pe o piesa revopsita? oare ar smulge noua vopsea?
              Last edited by crististreulea; 6 November 2014, 10:01.
              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

              Comment


              • #8
                Dacă vopseaua a fost dată cum trebuie (dpdv al pregătirii suprafeței, aderenței, uscării corecte etc.), nu cred că o va smulge. Mai degrabă s-ar rupe micile "ventuze", care sunt din plastic. Dealtfel eu am rupt una, trăgând într-o parte și nu perpendicular pe tablă. Asta fiindcă ajunsesem la cursa maximă a surubului și nu se dezlipea. Ca să vă faceți o idee de puterea de lipire a siliconului. Evident, în premisa aplicării corecte, respectiv cu preîncălzirea tablei cu foenul.
                Last edited by ursamajor; 6 November 2014, 10:14.
                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                Comment


                • #9
                  am si eu diverse infundaturi. stie cineva unde as gasi pe cineva care face asa ceva in bucuresti ? si cam cat ar costa ?

                  Comment


                  • #10
                    Am doua nelamuriri:

                    - siliconul este inclus in pachet? Este unul special?
                    - dupa ce ai terminat de "mesterit", cum dai jos siliconul de pe tabla?
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by B997NDL View Post
                      am si eu diverse infundaturi. stie cineva unde as gasi pe cineva care face asa ceva in bucuresti ? si cam cat ar costa ?

                      Cauta PDR Bucuresti pe goagal si ai dita' tabelul cu preturi, functie de diametru, numar lovituri si pozitionare: capote, portiere, plafon...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by vitriol View Post
                        Am doua nelamuriri:

                        - siliconul este inclus in pachet? Este unul special?
                        - dupa ce ai terminat de "mesterit", cum dai jos siliconul de pe tabla?
                        1. Da și nu. În pachet vine o bucată mică, de vreo 15 cm. Eu am cumpărat de la chinezoi cu 2 lei bucata, lungi de vreo 30 cm.

                        2. Se trage de el până se dezlipește. Se mai și rupe în bucățele, dar se insistă până dispare tot. Dacă nu-ți place tratamentul ăsta dur, se poate reîncălzi cu foenul și curăța cu o cârpă.

                        Pentru îndoituri urâte (adică mai adânci, cu margini clare etc.) recomand și eu atelierele specializate. Însă cele ușoare ies foarte bine cu jucăria asta și nu merită să dai cât nu face la tinichigiu.
                        Last edited by ursamajor; 6 November 2014, 12:40.
                        Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                        Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                        Comment


                        • #13
                          adevarul e ca ursamajor cam are dreptate cu preturile.
                          si eu am una pe aripa care e cam mare, nu are doar 3 cm.
                          Indoituri.ro iti ofera cele mai bune preturi pentru lucrari de tinichigerie fara revopsire, reparatii indoituri grindina Bucuresti. Suna acum la 0763.133.210

                          ia uite ce a scos unul tot de la ei.
                          dar cat o costa ?
                          http://www.detailing -club.ro/forum/showthread.php?t=5831
                          scoateti pauza dintre g si cratima
                          Last edited by B997NDL; 6 November 2014, 12:48.

                          Comment


                          • #14
                            Da, operațiunea se simplifică dacă există și acces din spate, ca la amicul din link, la portbagaj. La mine la aripă ar fi însemnat să demontez pe-acolo și n-am avut chef. Sunt super-mulțumit de rezultat.
                            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                            Comment


                            • #15
                              In legatura lucrarile de tip PDR, prima intrebare ce mi-a fost adresata de meserias, cand l-am contactat, a fost in legatura cu originea vopselei; daca era revopsita, mi-a spus ca nu se baga la treaba, daca nu stie cum, unde si mai ales cine a revopsit-o.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google