Tablă "înfundată" sau lovituri de grindină...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Cristyano View Post
    Nu are ce sa greseasca in operatiunea asta, ori iti face tabla ca inainte ori nu si treci la varianta 2 vopsirea.
    e si a treia varianta, care e destul de frecventa, cand dai banii si nu iese cum trebuie. crezi ca merge sa nu-i platesti ?! itia banii in avans si o iei dupa 2 zile. munceste cineva gratis ?!

    Comment


    • #32
      Originally posted by B997NDL View Post
      @IancuMic
      si pana la urma, cat te-a costat toata lucrarea ? banuiesc ca meseriasul tau e din Galati, nu ?
      Am spus aici, tot ce va intereseaza, n-are rost sa reluam.
      Last edited by IancuMIC; 8 November 2014, 19:14.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #33
        Sal mai e pe yutube o chestie incalzesti bine tabla si apoi dai cu un sprey bati putin in tabla si vine la forma initiala are careva ideie???

        Comment


        • #34
          Spray cu aer comprimat. Care e rece când iese prin duză. Practic, metoda se folosește de fizica dilatării și comprimării metalului. Cald-dilată, rece-contractă. În felul ăsta tabla se autoîndreaptă, practic. Chestia e că metoda nu funcționează decât pe tablă subțire și ușuuurel înfundată. Dacă a făcut cute vizibile pe margini, adio! Inițial așa am dorit să procedez și eu, dar n-am găsit spray cu aer comprimat pe-aici.
          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

          Comment


          • #35
            si ce-i mai usbtire deca tabla de logan ? aia... de furnica.

            Comment


            • #36
              Aia de doza de Coca Cola, dar nu-s asa sigur.
              Clar ca daca ai indoit tabla pe niste muchii, o s-o mai indrepti cand o zbura porcu', niciun meserias PDR nu-ti mai aduce tabla la parametrii initiali, revopsore scrie pe ea.
              PDR-ul asta are limitele lui, toate clipurile de pe youtube prezinta indoituri gen situatii ideale de lucru. Nu mai spun ca meseriasii din Romania sunt la inceput, fix ca democratia...

              Comment


              • #37
                La mine s-au indreptat si loviturile provocate de usile altor masini; e foarte adevarat ca nu erau prea serioase.
                Daca nu as fi beneficiat de astfel de reparatie, as fi presupus doar; acum vorbesc in cunostinta de cauza.
                In general o trusa completa PDR, plus lumina de reflectie, e in jurul a 1000E; asta spune multe, nu? Si oricum din tara nu prea ai de unde sa procuri asa ceva.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #38
                  Acum, 35 de lei sa rezolvi ceva usor, singur, dar cu rezultate bune doar pe jumatate, eu as spune da. La asa masina (parerea mea) nu se merita s ate agiti mai tare, maine se izbeste vreo vrabie de capota la 120/h si ai alta adancitura.
                  Sau stai sa aduni bube din astea si mergi frumos la CASCO si o faci ca la carte, iar cu ocazia asta mai rezolvi si din rugina aparuta pe elementul cu indoitura.

                  Iancu, ai cuvantul meu ca in locul tau, revopseam masina, mai ales ca aveai CASCO. Ii prelungeam viata la tabla, pentru mine vopseaua de uzina e un mit, la 3 ani o portiera spate avea punct de rugina, FARA A FI LOVITA. Nici macar de pietricele. Acum am inteles ca unii patesc asta la nici 3 luni.
                  Important e sa ai CASCO.
                  Last edited by mr.K; 8 November 2014, 20:11.

                  Comment


                  • #39
                    Asta in cazul in care masina e mai...obosita; dar cand ai o masina relativ noua, nu prea te incanta sa pui asa repede chit si alta vopsea pe un element, care oricum va fi diferit ca nuanta cu toata tevatura legata de amestecarea vopselei de catre computer.
                    Masina mea avea 4 ani si n-am vrut sa renunt asa usor la vopseua de fabrica; nici acum la 6 ani n-as renunta asa usor la ea.

                    LE. Eu am facut-o cu banii de pe Casco; cerere pentru regie proprie si in 3 zile aveam banii in cont. Poate ai dreptate, dar asa am crezut atunci ca e mai bine, iar acum nu regret.
                    Last edited by IancuMIC; 8 November 2014, 20:19.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #40
                      Pai imi inchipui ca grindina a atins-o peste tot, deci o revopseai complet, nu mai era diferenta de nuanta.
                      Un amic a revopsit o Corolla ce avea doar un an, tot de grindina atinsa. Cat chit sa intre...infim.
                      Aia de refac masini clasice pe Discovery folosesc galeti de chit, de-l intind cu spaclu si-l niveleaza cu glaspapir intins pe scandura, apoi o vand cu 50-100.000 $. Ma intreb daca alora de le cumpara le pasa asa mult de chit...sa fim seriosi, chitul e mult evoluat acum fata de ce foloseau carpacii de mecanici de prin Romania anilor '80.
                      Last edited by mr.K; 8 November 2014, 20:18.

                      Comment


                      • #41
                        N-aș prea crede. Și atunci se folosea același chit poliesteric. Ca unul care a lucrat, în regim de amator, e drept, și cu chit de acum vreo 20 de ani, și cu chit contemporan, nu e mare diferența. Important e să-l dai subțire. Unde e nevoie, dai mai multe straturi. Șmirgheluire, apoi degresare obligatorie, iar aplicare. Și tot așa.
                        Doar ce-am reparat o pată de rugină pe ușa stânga spate, fix pe muchia aia de la jumătatea ușii.
                        Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                        Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                        Comment


                        • #42
                          Sa nu "alunecam", va rog.
                          Multumesc.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #43
                            eu am intrebat, fiindca lui frate-miu i-au vopsit total bmw-ul in ardeal cu 2800 de lei, si arata de parca iesise din fabrica. o sa revin cu poze.

                            Comment


                            • #44
                              Da cred ca aia pun chit mult da nu se compara cu chitu nostru din tara niciodata .Eu am ajuns la concluzia despre masina ca ori ce cumperi piesa sau ori ce alceva care nu sunt din reprezentanta sunt niste rebuturi de la magazin

                              Comment


                              • #45
                                am gasit pe net niste tipi din bucuresti, pe sos.salaj, www.indoituri.ro,
                                a mai beneficiat cineva de serviciile lor? ii recomanda cineva?
                                Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google