Dupa 5 ani am schimbat prima data antigelul, lucrarea fiind facuta in service. Am vazut ca mi-au pus cel de culoare rosu, dar nestiind detaliile despre compozitia lui, nu m-am gandit ca ar fi o problema. Practic ma gandeam ca este colorat ca sa-l identifici mai usor in cazul in care gasesti apa sub masina.
Pe langa aceasta problema a antigelului gresit, problema mea ce-a mai mare era caldura pe timpul iernii care cam lipsea. Trebuia sa fac aproape 10km ca sa simt ca vine caldura cum trebuie iar acest lucru este inacceptabil! Am constatat ca radiatorul electric este functional, deci nu era el problema. Stiu foarte bine ca dupa cateva minute deja trebuie sa fie caldura in masina iar asta poate fi doar de la depunerile de pe instalatia de racire. Cel mai probabil s-au depus sedimente datorate apei si a coroziunii antigelului necorespunzator, cel rosu.
Am studiat putin problema si si am trecut la fapte. Pe langa antigelul de origine, am mai comandat de la baietii de pe daciashop.ro si o solutie de curatat radiatoare ProTec. Fiind cald afara, nu aveam nici ce-a mai mica idee daca o sa de-a sau nu rezultate.
Concluzia e ca am schimbat antigelul la sfarsitul lunii august, in luna decembrie erau deja temperaturi negative, ideal pentru un rezultat. Din pacate nu pot surprinde intr-o filmare satisfactia ca am din nou caldura in masina .
Ca sa fie mai usor de urmarit, l-am impartit pe etape.
Prima fiind golirea instalatiei de racire
Curatarea instalatei de racire folosind solutia ProTec
Pun antigelul, aerisesc instalatia
Verificari si completari
Pe langa aceasta problema a antigelului gresit, problema mea ce-a mai mare era caldura pe timpul iernii care cam lipsea. Trebuia sa fac aproape 10km ca sa simt ca vine caldura cum trebuie iar acest lucru este inacceptabil! Am constatat ca radiatorul electric este functional, deci nu era el problema. Stiu foarte bine ca dupa cateva minute deja trebuie sa fie caldura in masina iar asta poate fi doar de la depunerile de pe instalatia de racire. Cel mai probabil s-au depus sedimente datorate apei si a coroziunii antigelului necorespunzator, cel rosu.
Am studiat putin problema si si am trecut la fapte. Pe langa antigelul de origine, am mai comandat de la baietii de pe daciashop.ro si o solutie de curatat radiatoare ProTec. Fiind cald afara, nu aveam nici ce-a mai mica idee daca o sa de-a sau nu rezultate.
Concluzia e ca am schimbat antigelul la sfarsitul lunii august, in luna decembrie erau deja temperaturi negative, ideal pentru un rezultat. Din pacate nu pot surprinde intr-o filmare satisfactia ca am din nou caldura in masina .
Ca sa fie mai usor de urmarit, l-am impartit pe etape.
Prima fiind golirea instalatiei de racire
Curatarea instalatei de racire folosind solutia ProTec
Pun antigelul, aerisesc instalatia
Verificari si completari
Comment