Sfaturi Vopsire Logan Cu 1000 Lei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi Vopsire Logan Cu 1000 Lei

    Văzând atâtea comentarii cum că vopsirea unei mașini necesită cunoștințe temeinice și cum prețul în cazul unei vopsiri totale sare de 1000 de euro ,vreau să vă contrazic și să spun că nu e deloc greu și nici scump.
    Am constatat cu stupoare că unii posesori de Logan își vând mașina care deși merge bine și are puțini kilometri ,din cauza unor zgârieturi ,pietre sărite și ici colo câteva puncte de rugină. Și cum să te înhami la o mașină nouă necesită o căruță de bani ,rate ,casco etc. vă arăt o soluție de a aduce mașina dumneavoastră într-o stare cât mai bună.

    Materiale necesare pentru vopsire și prețul aproximatix (magazin Pex partener policolor)
    -3 kg vopsea metalizată (doar pentru exterior ajung și 2kg dar nu strică să mai și rămână iar pentru vopsire totală sunt necesare 4kg) preț 330 lei
    -diluant vopsea 1 cutie pret 20 lei
    -2 cutii de lac plus întăritor plus diluant aprox 250lei
    -primer (spritzchit )1 cutie(suficient pentru exterior,2cutii dacă se vopsește și interiorul) preț aprox. 100 lei
    -diluant pentru primer 1 cutie aprox. 20 lei
    -chit de finisaj pentru reparare zgârieturi, mici îndoituri etc. Pret aprox 50 cutia 1kg
    -chit fibră pentru reparare suduri elemente, umplere îndoituri mari,găuri de max 5 mm aviz pentru cei ce vor să scoată siglele de pe portbagaj etc. preț 50 lei cutia 1kg.
    -hârtie de protecție geamuri ,diverse elemente 10 m preț 10 lei
    -bandă autoadezivă 2 role ,una lată una îngustă pret 10 lei
    -2 site pentru filtrarea vopselei pret nesemnificativ
    -2 lavete antistatice (explic mai jos la ce sunt utile) pret 5 lei
    -smirgel în funcție de chitul folosit , 5 foi granulație de 180, 5 de 360 și 5 de 600 pret 20 lei
    Mai este nevoie de compresor (se poate închiria) sau se cumpără unul second hand aprox 300-500 ron. Ideal ar fi unul cu o capacitate de cel puțin 50 l și motor de 2,2 kw cu protecție la suprasarcină .Atenție acesta să aibă neapărat fitru pentru eliminarea apei.
    Mai este nevoie de pistol de vopsit aprox. 100 lei,atenție la acesta să aibă duzele de 1,2 -1,3mm.

    Prețul total al materialelor pentru o vopsire totală doar exteriorul 700 ron la care mi-au rămas aprox 1cutie lac și mai bine de 1 kg vopsea. Menționez că am avut vreo 5-6 zgârieturi inestetice lungi până aproape de tablă pe portiere plus câteva mai mici pe plafon și portbagaj și câteva puncte de la pietricele de pe drum. A fost deajuns o cutie mica de chit de 250g.
    Eu dețin compresor dar pentru cei ce nu au la acest cost se mai adaugă costul pistolului de vopsit(aprox.100 lei) și închirierea compresorului (nu știu un preț dar cred că nu ar trebui să depășească 100 lei pe zi). Pretul ar trebui să ajungă la aprox 900 lei maxim 1000lei
    Mai aveți nevoie de un prieten cu un garaj asta în cazul în care nu dețineți unul. Se mai poate face și în curte dar trebuie improvizat ceva pereți pe lateral și un acoperiș cât o să stea mașina la uscat dar tot garajul e sfânt.
    Menționez că vopsirea a fost totală doar pe exterior.Pașii au fost următorii:
    1. se spală mașina foarte bine ,nu doar o dată ci de 2-3 ori până e curată ca lacrima.
    2.se demontează ce poate fi demntat mai ușor stopuri spate , se scot chederele uși,portbagaj cele de sus, parbriz,ideal ar fi și stopurile,sigla ,înscrisul logan(foarte ușor tras de acea sigla,eu unul am rupt-o )
    3.locurile cu rugină se curăță cu o perie montată la bormașină sau cu perie de șmirghel montata pe flex . Eu recomand a 2-a variantă. La Loganul meu nu a fost nevoie .Se curăță rugina până TABLA AJUNGE ALBĂ. Dacă se curăță mai puțin,doar grosul, rugina apare în MAI PUȚIN DE 1 AN . Chestia cu deruginolul că elimină rugina nu e adevărata,acesta doar estompează evoluția ei. Într-un final tot va apărea.Acesta e motivul când vedeți mașini cu rugină deși acestea au fost vopsite recent.În cazul în care rugina a străpuns pe partea cealaltă ,ați pus-o!. Tăiați cu flexul toată partea cu rugina ,chiar mai sus decât este cu 2-3 cm până dați de tablă sănătoasă. Repetați peste tot unde e tabla mâncată această procedură și mergeți la un tinichigiu să vă sudeze bucatile de tablă lipsă. Insistați doar să vă sudeze tabla fără să o chituiască,asta o faceți și singur (și nu de puține ori mai bine)și vă costă mai puțin. Ideal ar fi sudura mig-mag în mediul protejat, aceasta nu arde tabla . Costurile nu ar trebui să fie mai mari de 100-150 lei pentru 2-3 suduri. (va urma)

    4.după ce am terminat cu rugina începe treaba cea mai plictisitoare, chitul. În primul rând se spală iar mașina . Părțile care au fost înlocuite la tinichigiu și locurile unde au FOST CURĂȚATE PÂNĂ LA TABLA ALBĂ ,insist pe acest lucru, se dau cu grund dar înainte de acesta se dau cu șmirghel ca tabla să nu interacționeze cu apa și să apară oxizi(se dă cu șmirghel doar ce e tablă albă) după care se șterg cu diluant . Nu are importanță dacă grundul se dă cu pistolul sau pensula că oricum acestea se chituiesc ,repet doar pe tabla ce urmează a fi chituită.
    În comerț se găsesc și spatule de plastic care se folosesc la chituirea efectivă sau se pot confecționa unele dintr-un plastic care este mai maleabil ,se îndoaie relativ ușor. Odată cu chitul pe care l-ați cumpărat aveți și întăritorul. Se pune o picătură de întăritor la aprox. 1 lingura de chit și se amestecă bine cu acele spatule(scuzați, dar am uitat cum se numesc) câte puțin până acestea se omogenizează și se obține o culoare de regulă puțin rozalie. Chitul de fibră e alb de regulă iar cel de finisaj un cafeniu deschis iar întăritorul de regulă e roșu. După ces-a amestecat chitul bine,bine se aplică pe tablă unde se dorește în straturi subțiri. Chiar dacă nu acoperiți din prima nu-i o problemă,se repetă până se ajunge la un nivel cât mai apropiat de nivelul dorit. Dacă trebuie încărcat mai mult de 1-2mm se folosește inițial cel din fibră și apoi cel de finisaj. Indiferent de grosime ,unde a fost suduri se folosește cel de fibră obligatoriu și în locurile unde au fost găurele de sub 5mm diametru . Zgârieturile care au fost adânci pe tablă se chituiesc astfel, dacă zgârietura este paralelă cu solul tot așa se aplică și chitul cu o miscare paralelă cu solul cu spatula încarcându-se astfel golul lăsat de zgârietură .Chiar dacă depășiți cu 2-3 cm zgârietura deoparte și de alta nu are nimic ,va ieși la şmirghel. Atenție unele zgârieturi mai mici și nu profunde ies doar la şmirghel de 180 nefiind necesară chituirea acestora. După ce chituiți fumați o țigară, două iar o să fie și mai plictisitor ,până se usucă chitul. După 10-15 min vara ar trebui să fie uscat și când e frig aprox. 20-25 min. Când e frig se poate pune cantitate dublă de întăritor în chit. Verificarea uscării chitului se face cu unghia ,dacă e uscat nu intră unghia, în schimb dacă nu se întărește deloc înseamnă că nu a-ți pus suficient întăritor sau nu l-ați omogenizat corect. Nu-i bai ,repetați operația după ce îndepărtați chitul.
    5.șlefuirea chitului. Această operație se face de preferat cu mașina de șlefuit dacă nu manual cu o bucată dreaptă de scândură cât palma și se freacă chitul cu șmirghel de 180 până se ajunge la nivel. Smirghelul de preferat să fie udat cu o sticlă de 2 l de apă găurită în dop. Astfel se evită și praful și previne și încărcarea chitului pe șmirghel. Când se simte că nu mai ia chit se schimbă șmirghelul.La final se toarnă apă pe suprafața șmirgheluită și se uită din lateral eventual ajutat de o lumină dacă se vede neted după care se pipăie cu mâna ,mai ceva ca pe o gagică bună . Se simte orice denivelare la mână. Cu siguranță nu va ieși din prima .Se repetă operațiunea cu chit (4)până iese neted. NU VĂ GRĂBIȚI. Dacă vedeți că nu a ieșit perfect nu lăsați așa cu gândul că nu se va vedea. Vă înșelați amarnic. La vopsea se va ACCENTUA defectele. Repetați până iese.
    6.După ce se termină operația de chituire, ați ghicit,se spală iar mașina. Se ia una bucată de şmirghel de 360 și se matuieste toată mașina. Atenție ,se freacă până se înlătură total stratul de la suprafața ,de lac. Vopseaua veche o să fie mată . Se folosește același procedeu ,şmirghel cu apă .Atenție mare să nu luați prea mult din vopsea și să ajungeți la tablă Aici o să vedeți ce subţire e vopseaua din fabrică.Nu că e greșit dar e mai bine ca o parte din vopseaua originală să rămână pe tablă. Mătuirea se cunoaște în momentul în care torni apă pe suprafața respectivă iar apa stă uniform pe acea suprafață.Atunci treci mai departe.Insistați la colțurile geamurilor ,uși, capotă etc. Dacă nu e mătuită corespunzător, vopseaua O SĂ SARĂ.
    7.După mătuire se spăla mașina bine,și se lasă să se usuce. Acum urmează să acoperim geamuri,faruri,lunetă,pabriz și tot ce nu se vopsește cu hârtie de protecție. Se lipește cu mare atenție cu banda adezivă chederele de la geamuri și în acelaşi timp și hârtia. Atenție la banda adezivă,se lipește exact pe marginea unde se dorește delimitarea vopselei. Un mm deja e mult și nu glumesc.Să nu uitați la bara fată pe acele aerisiri ori le astupați ori dacă se vopsesc puneți un carton în interior la motor.Să nu uitați de roți să le acoperiți sau oglinzi.
    8.. După ce terminați cu protecția elementelor ce nu vor fi vopsite, cu o lavetă antistatică sau o cârpă de bumbac care nu lasă scame se șterge bine toată mașina. Mare grijă, praful e cel mai mare inamic .Se strecoară primerul(șprițchitul ) prin sită și și SE AMESTECĂ CU NITRODILUANTUL ÎN PROPORȚIILE SCRISE PE CUTIE(nu după auzite, unele vopseluri diferă față de altele) după care se trece la aplicarea lui pe mașină. Dacă nu ați mai vopsit niciodată cu pistolul,e bine să cumpărati un kg. de vopsea ieftină la 15 lei kg și să experimentați pe o tablă(nu scândură sau alt material deoarece diferă modul de absorbție al vopselei). Mișcarea e una din încuietura mâinii,trebuie să fii relaxat și mândru în acelaşi timp.ÎȚI VOPSEȘTI SINGUR MAȘINA .Se începe de pe plafon. Nu strică să fie un prieten cu tine .Te mai ajută cu furtunele de la compresor. Îți dă vopsea la mână.Îți trebuie o băncuță ceva pe care să te urci ca să ajungi cât mai bine. Jetul trebuie să fie mai dispersat . Se reglează înainte de vopsire .Distanța trebuie să fie de aprox 30 cm.Nu-ți face probleme dacă mai curge ,abia înveți și oricum această etapă se remediază ușor. Mergi cu pistolul exact cât acoperă,mergi mai departe apoi. Mișcarea e de unduire a mâinii. Atenție ,după folosire spălați bine pistolul de vopsiți,mai avem de lucru cu el ,demontați fiecare piesă și ștergeți bine. Personal îmi ia 30 min această operațiune.
    După uscare se șlefuiește cu șmirghel 360 eventualele scursuri și se poate aplica șpritzchit doar în acele zone. E bine să aveți un șpray din comerț de primer fără să mai folosiți compresorul.
    Uitați-vă ÎNCĂ O DATĂ la mașină,vedeți nereguli,aplicați chit unde nu e uniform,după care să nu uitați de șpritzchit. Orice alt defect se poate remedia acum .
    (va continua)

    9.Se ia șmirghel de 600 și se șlefuiește primerul. Se șlefuiește exact ca la mătuirea vopselei doar că nu tebuie frecat excesiv.Primerul se înlătură relativ ușor deci mare atenție.Se ia doar suprafața cât să fie mată. E ca un nisip .Acela se dă jos.E mai ușoară operațiunea ca la mătuit .Atenție mare la colțuri și la margini. Tot trebuie mătuit.Suprafețele nematuite fac ca vopseaua să sară ușor .După mătuire se spală din nou mașina ,pentru ultima oară înainte de vopsire .Se șterge de vreo 3-4 ori cu cârpa antistatică sau cu o cârpă de bumbac fără să lase scame.
    10.Am uitat să menționez, înainte de vopsire (și la primer)se spală tot garajul foarte bine peste tot ,se face spital,fără pic de praf.
    Vopseaua se amestecă cu diluant în proporțiile recomandate de producător ,se filtrează prin sită și se amestecă TOATE CELE 3 CUTII într-un bidon de 5l.
    Vopsirea metalizata e mai pretențioasă și trebuie dată cu mare atenție mai ales dacă e albastru deschis sau roșu. Aplicarea se face uniform suficient cât să acopere ,nu trebuie insistat. Aceași unduire a mâinii.Primul strat se aplică într-o direcție, celălalt invers. E suficient 2 straturi dar dacă buzunarul ține se poate aplica și 3-4 straturi(preț dublu la vopsea). După primul strat se așteaptă 10 min,dar depinde de temperatura externă,vara se dă practic continui. După ce terminăm cu vopsitul se dă cu lac,ATENȚIE ,VOPSEAUA NU TREBUIE SĂ FIE USCATĂ COMPLET,practic lacul intră în vopsea . Dacă se dă după ce s-a uscat complet vopseaua,lacul se va exfolia. Deși mulți recomandă geamurile și ușile închise ,eu le-am deschis ca să evit fenomenul de gazare în special la lac. Termini un element și particulele care ricoșează se depun pe elementul deja lăcuit.ĂSTA E DEZAVANTAJUL FAȚĂ DE SERVICE-URI.Dar dacă faci curent se reduce fenomenul de gazare. Este nevoie de minim un strat de lac dar eu recomand minim 2. Se poate da și mai mult dar mare atenție că lacul trebuie dat în așa fel încât în lumină să lucească dar există pericolul să curgă Eu am mai avut lac și pentru al 3 lea strat dar am evitat ca să nu am neplăceri. Pe dealtă parte nu trebuie fugit cu pistolul. O să iasă mată. Ideea e cu cât mai multe straturi de lac cu atât de rezistentă va fi vopseaua.
    Presiunea la compresor trebuie să fie între 2-4 atmosfere, depinde f.mult de calitatea pistolului.
    Dacă curge vopseaua sau lacul nu-i tragedie,se apasă ușor cu degetu și se sterge. Chiar dacă o să se mai cunoască,nu o să vadă decât un ochi experimentat,ideea e să nu fie mai mult de 1-2 astfel de scurgeri. Dacă o ușă iese urât,se lasă așa ,se demontează și se revopsește ușa respectivă cu toți pasii de sus. Se mai poate repara cu un şmirghel de 2000 cu mare atenție doar insistându-se pe scurgerea respectivă.

    PS:EU NU SUNT PROFESIONIST,POATE UNELE SFATURI NU SUNT FOARTE CORECTE,AM VOPSIT ÎN JUR DE 10 MAȘINI,PIONERATUL FACÂNDU-L PE DACIA PROPRIE ȘI LICENȚA AM DAT-O PE LOGAN
    Concluzie: Vopseaua pe dacia veche a ținut 6 ani fără să se exfolieze, doar aripile au avut de suferit din caua ruginii nicidecum a vopselii prost aplicate. Spun 6 ani deoarece a ajuns la fier vechi,la Logan mă aștept la 8-10 ani.
    Vopseaua nouă nu se dă cu polish cel puțin 6 luni. Polish nu aș da decât peste 4-5 ani de la vopsire când cu siguranță vor mai apărea zgârieturi .
    Mașina vopsită nou ,se lasă cel puțin 24 ore la uscat,eu zic minim 3 zile.
    Nu se spală în primele 30 de zile indiferent de noroiul depus pe ea.
    Suplimentar,în afară de vopsire ,am dat carenaje față jos și am antifonat toată fața. Fețele de uși le-am dat jos și pe lângă izolarea fonica și imobilizarea tijelor am dat cu cară de cavități după ce în pralabil am curățat praful din uși. În praguri am desfăcut acele capace și iar am dat cu ceară. Capota față și spate ,bineînțeles că a avut parte de același tratament. Costul unui spray a fost de 50 lei și mie mi-a ajuns 2. Nu curge nu, mioase urât. E excelentă în uși ,nu WD 40 cum a dat un coleg de forum. Peste 3 ani intentionez sa revin cu nou tratament iar Loganul cumpărat cu o vechime de 7 ani ,intenținez să-l mai păstrez cel puțin 8-10 ani.
    Last edited by dacia1981; 24 July 2016, 17:47. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    Cred ca ar trebui mutat la tutoriale, foarte detaliat explicat, multumim!

    Done!
    Last edited by 77sky; 24 July 2016, 23:12.

    Comment


    • #3
      Câteva completări :
      -șlefuirea chitului pe suprafețele rotunde se face astfel. Se ține șmirghelul în podul palmei cu degetul mare se ține de el iar mișcarea să fie una circulară. Tot la fel se procedează și la mătuire. La suprafețele întinse gen plafon se poate folosi la mătuire și un șlefuitor cu vibrații însă trebuie avut în vedre că acesta ia destul de repede din vopsea.
      -vopsirea efectivă se face cu un jet mai dispersat dar nu mai mare de 15-20 cm iar când se ajunge la un capăt și se revine cu pistolul ,aceste jeturi trebuie să se intercaleze astfel încât să fie cât mai uniform. Dacă primul strat nu iese prea uniform ,nu disperați iese la al 2-lea. Dacă un element a ieșit urât ,se lasă așa și se reface ulterior.
      -am zis că la 3 kg vopsea o să vă rămână aprox 1 cutie (la 2 straturi). În momentul în care apar puncte de vopsea sărite de la pietricele nu lăsați așa. Se pune într-un dop puțină vopsea și cu un pai se remediază punctele. Arată mult mai bine și protejați și caroseria.
      -atenție la spălătorii. Unele folosesc substanțe chimice care pot deteriora lacul .Iarna se spală mai des iar vara pe cât posibil mai puțin. Personal am evitat să o spăl vara des de acel praf, în 2 zile maxim e la loc.
      -polishul ia din stratul de lac ,chiar dacă după vopsire ar arăta mult mai bine cu polish(îți faci freza în caroserie) pe mine nu mă încântă. Lacul e cel ce protejează vopseaua de radiiatiile solare,ploi acide ,zgârieturi. Faptul că ia din lac nu mă încântă deloc. Mai bine un polish după 3-4 ani.
      -timpul de lucru,aprox 1 săptămână

      Comment


      • #4
        Pune te rugam si ceva poze
        sigpic
        !

        Comment


        • #5
          Momentan sunt plecat ,o să revin și cu poze dar nu știu cât de bine reflectă realitatea.

          Comment


          • #6
            Multumesc pentru tutorial. Se aplica la orice vrei sa vopsesti. Se vede ca este experienta din multe greseli. Si eu am vopsit la viata mea , ....frigiderul, bicicleta, cu aspiratorul "Ideal", anii 90, am modificat borcanul pt a putea regla finetea, unghiul de dispersie. Nu se compara cu vopsirea profesionista.
            Din discutiile cu vopsitorii, dotati cu compresor si garaj, problema cea mai mare este praful din aer care se depune pe vopseaua proaspata. Garajul trebuie sa fie f curat, fara praf pe interior care poate fi luat de curentii de aer si pus pe masina proaspat vopsita. Tu cum ai rezolvat problema asta?
            Eu am propus unui amic sa creasca umiditatea in garaj prin pulverizarea unui strat de apa, pt fixarea prafului, bineinteles fara sa fie masina inauntru. Sfat de ageamiu.....

            Multumesc pentru tutorial. Se aplica la orice vrei sa vopsesti. Se vede ca este experienta din multe greseli. Si eu am vopsit la viata mea , ....frigiderul, bicicleta, cu aspiratorul "Ideal", anii 90, am modificat borcanul pt a putea regla finetea, unghiul de dispersie. Nu se compara cu vopsirea profesionista.
            Din discutiile cu vopsitorii, dotati cu compresor si garaj, problema cea mai mare este praful din aer care se depune pe vopseaua proaspata. Garajul trebuie sa fie f curat, fara praf pe interior care poate fi luat de curentii de aer si pus pe masina proaspat vopsita. Tu cum ai rezolvat problema asta?
            Eu am propus unui amic sa creasca umiditatea in garaj prin pulverizare unui strat de apa, pt fixarea prafului, bineinteles fara sa fie masina inauntru. Sfat de ageamiu.....
            Last edited by Oti; 28 July 2016, 11:37. Reason: Automerged Doublepost
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • #7
              Cum am promis revin și cu poze cu scuzele de rigoare că am întârziat. Am încercat să scot pe cât posibil în evidență vopseaua.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Originally posted by Oti View Post
                Multumesc pentru tutorial. Se aplica la orice vrei sa vopsesti. Se vede ca este experienta din multe greseli. Si eu am vopsit la viata mea , ....frigiderul, bicicleta, cu aspiratorul "Ideal", anii 90, am modificat borcanul pt a putea regla finetea, unghiul de dispersie. Nu se compara cu vopsirea profesionista.
                Din discutiile cu vopsitorii, dotati cu compresor si garaj, problema cea mai mare este praful din aer care se depune pe vopseaua proaspata. Garajul trebuie sa fie f curat, fara praf pe interior care poate fi luat de curentii de aer si pus pe masina proaspat vopsita. Tu cum ai rezolvat problema asta?
                Eu am propus unui amic sa creasca umiditatea in garaj prin pulverizarea unui strat de apa, pt fixarea prafului, bineinteles fara sa fie masina inauntru. Sfat de ageamiu.....

                Multumesc pentru tutorial. Se aplica la orice vrei sa vopsesti. Se vede ca este experienta din multe greseli. Si eu am vopsit la viata mea , ....frigiderul, bicicleta, cu aspiratorul "Ideal", anii 90, am modificat borcanul pt a putea regla finetea, unghiul de dispersie. Nu se compara cu vopsirea profesionista.
                Din discutiile cu vopsitorii, dotati cu compresor si garaj, problema cea mai mare este praful din aer care se depune pe vopseaua proaspata. Garajul trebuie sa fie f curat, fara praf pe interior care poate fi luat de curentii de aer si pus pe masina proaspat vopsita. Tu cum ai rezolvat problema asta?
                Eu am propus unui amic sa creasca umiditatea in garaj prin pulverizare unui strat de apa, pt fixarea prafului, bineinteles fara sa fie masina inauntru. Sfat de ageamiu.....
                Problema prafului rămâne orice ai face. Garajul se spală foarte bine cum ai zis și tu ,însă umiditatea ar trebui să fie cât mai mică. Dacă ar fi umiditate mare în garaj ,în momentul vopsirii efective numai vapori de apă nu ți-ai mai dori pe vopsea sau chiar în timpul vopsirii.
                Eu cu altă problemă mă confrunt,în timpul vopsirii eu țin ușile și geamurile deschise (cu riscul prafului) asta din cauza particulelor de vopsea care ricoșează în timpul vopsirii ( cea mai mare parte din vopsea rămâne pe mașină dar și o mică parte ricoșează în exterior). Astfel evit fenomenul de gazare mai ales la aplicarea lacului. Dacă aș ține ușile și geamurile închise ar fi o "ceață "acolo de nedescris. Soluțiile ar fi următoarele,pe care nu le-am aplicat încă dar cred că sunt corecte:
                1. Montarea de ventilatoare industriale, 2 pe lateral unul pe tavan,care să scoată în exterior vopseaua sau lacul ce ricoșează.
                2 folosirea unui pistol profesional de vopsit DeVilbis (sper că am scris corect marca) care se poate folosi la o presiune mult mai mică și astfel particulele nu ar mai ricoșa în exces .(preț pistol în jur de 100 euro).
                Și ca o concluzie,chiar dacă se mai prinde un fir de praf,acesta abia este vizibil iar pentru cei mai pretențioși un mic polish rezolvă problema. Cât despre faptul că ar sări vopseaua ,stați liniștiți că nu va sări de la câteva scame.

                Comment


                • #9
                  Vopseaua de pe masina a iesit matuita, se vede foarte bine in poze. Oare de ce ? Ca ai zis ca ai dat cu lac.

                  Comment


                  • #10
                    Am vazut pozele. Sunt OK. Live trebuie vazuta pt a forma o parere. Am vazut masini vopsite in reprezentanta, de "vopsitori" care se bateau cu carmida in piept ca stiu meserie, care arata jalnic. Ce ai facut tu, home made, bate multe reprezentante din orase mici, unde isi bat joc de clienti.
                    Nu a iesit matuita, rezolutia este de vina si cum bate lumina.
                    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                    Comment


                    • #11
                      Este un fel de ''matuita''...umbrele sunt neclare.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Andy96 View Post
                        Vopseaua de pe masina a iesit matuita, se vede foarte bine in poze. Oare de ce ? Ca ai zis ca ai dat cu lac.
                        Cred ca nu este polishata.

                        Comment


                        • #13
                          Exact.Faptul că nu e polishata. Nota masinii e undeva la 7.5-8. Dacă i-aș da un polish cu siguranță nota îi va crește. Acest tratament va fi aplicat abia peste 3-4 ani când luciul se va mai diminua și probabil mai apar si mici zgârieturi. Cum am zis nu-mi place polushul deoarece ia din stratul de lac. Fără lac sau cu lacul subțiat cu siguranță vopseaua ar fi afectată în timp de la intemperii ,ploi acide ,sarea de pe drum etc.
                          Sunt conștient că mașina are 8 ani și principala mea grijă e să o feresc de rugină. Cu tratamente în interiorul cavităților odată la 3 ani și cu cât mai puțin polish eu zic că nu o să am probleme 7-8 ani de aici înainte.
                          Oricum deja vreo 3 prieteni/ vecini au zis că am luat mașină nouă (ăștia nici nu au auzit de logan 2? ).
                          Partea bună e că nu am nici o zgârietură și faptul că și condițiile au fost inferioare service-urilor ,eu zic că nu e rău. Până la urmă altfel lucrezi și de plăcere când știi că e mașina ta și pe deasupra mai scutești și o groază de bani.

                          Priviți mai jos cum se execută o lucrare făcută de profesioniști. Atenție la modul de aplicaree a lacului și cum acesta se absoarbe în podea. Asta ca să vă faceți o idee când am zis cât "praf" se face mai ales într-un garaj unde acel "praf" rămâne în garaj și se depune pe elementele deja lăcuite (de aceea eu am făcut un compromis și am deschis ușile și geamurile garajului dar tot nu-i suficient)
                          Atenție și la folosolirea procedeului vopsire cu diluant de pierdere în cazul vopsirii unui element. Personal nu am folosit dar acest procedeu există ca să nu iasă nuanțe diferite între elementul nou vopsit și cel vechi. Oare câți vopsitori dețin acesată tehnică?
                          Website for Policolor, Spor, CasaBela, Vinarom, Deko, Klar, Emau , Silverpol.
                          Last edited by dacia1981; 30 July 2016, 10:46. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #14
                            Daca ai dat mult lac pe ea nu este nicio problema, poti sa o polish-ezi fara probleme. Nu va ganditi ca polish-ul acela ia tot lacul de pe masina, este vorba de microni acolo. Parerea mea e sa o faci frumoasa si sa nu o lasi asa, zici ca nu are deloc lac pe ea.
                            O initiativa tare buna, succes mai departe Nu sta 4 ani pana vei da polish-ul, acum trebuie sa fie frumoasa cand este proaspat vopsita nu peste 4 ani ;)
                            Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                            Comment


                            • #15
                              Nu știu cât de bine reflectă pozele realitatea,a fost cam noros atunci când am făcut pozele,are suficient luciu din punctul meu de vedere. Într-adevăr, totuși dacă e să o compar cu una nouă ieșită din fabrică sunt ceva diferențe dar ar fi fost culmea să fie ca nouă. Oricum mie îmi place cum a ieșit. Cât despre polish nu știu cât de profesioniști sunt cei de prin service-uri ,întotdeauna mi-a fost fost groază de ei iar eu nu am dat niciodată și nici nu am flex cu viteză reglabilă . Această repulsie față de service-uri o am de pe vremea când făceam practică în școala profesională ,când clienții veneau să schimbe uleiul la motor sau cutie și meseriașii ,profitând de neatenția proprietarului,băgau 1l de ulei ars și restul ulei bun....
                              Și te contrazic,stratul de lac (chiar și la cele din fabrică) este foarte subțire aplicat ,chiar mai subțire ca la vechile dacii din păcate.
                              Last edited by dacia1981; 1 August 2016, 10:33.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google