If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am revenit..... Nu am o a doua supapa PCV.....gazele trebuie sa iasa. Acum merg fara "improvizatie".La timpul potrivit am sa verific mizeria din filtru de aer, cand il schimb. In ce am facut eu (v. pozele) am folosit o clapeta gravitationala, gazele din carter o blocheaza, inchide cand se duc spre filtrul de aer. Presiunea gazelor (in care intra si aerul din admisie) variaza functie de multi factori, regimul de mers....uneori o iau pe directia filtrului de aer, uneori merg numai pe directia admisiei..."T-eul"... Recomand un oilcatch montat intre stutul de iesire din carter si "T-eu", este cea mai buna solutie. Se poate face cu evacuarea de "prea plin" a condensului, un fel de sifon. Bafta!
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
@Oti "Recomand un oilcatch montat intre stutul de iesire din carter si "T-eu", este cea mai buna solutie. "
+1
Raman la parerea ca nu trebuie nici o "supapa" suplimentara la montarea oilcatch.
Ca o parere personala :
Sti la ce ar fi buna valva PCV dupa ?
Daca cumva Oil Catch Can-ul are neetanseitati si ar trage aer fals , valva PCV ar impiedica acest lucru.De exemplu : daca utilizezi un filtru de apa de 5" si nu e etans la infiletare .
Repet e doar o teorie de-a mea . Probabil cine stie mai multe ar fi mai in masura sa explice.
Aer fals trage pe la furtunuri, cele care formeaza "t-eul", daca nu pui coliere si lasi lucrarea standard facuta de cei de la Dacia, in timp apar "jocuri". Nu am observat schimbari importante in functionarea motorului cand am scos furtunul. Se poate face un experiment. Asa ca a doua supapa PCV este frectie. Ba mai mult, creste presiunea in carter a gazelor, ....afecteaza negativ functionarea motorului. Doua supape in serie...gandesc prin analogie, fara sa stiu din experienta, poate creste presiunea prea mult pe furtun. Eu la "T-eul improvizat" nu am avut ceva de reprosat in functionare. Lungimea prea mare a furtunului facea sa creasca prea mult cantitatea de condens. Vaporii de ulei, in cantitate cei drept, mai mica, tot se duceau spre filtru (filtru aer curat, furtun recirculare uscat). "Zeama" care arde in motor dauneaza grav supapelor si ansamblului cilindru+piston, din acest motiv am recomandat solutia unui oilcatch ca fiind cea mai buna.
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment