Procedură învaţare ECU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    vlady, stai jos! nota 2 ce sa se intample? ecu va fi alminentat de alternator si nu se va reseta nimic. iar dacase reseteaza, cine iti mai gestioneaza motorul? adica, ma intreb, cum va ramane el pornit daca ecu e "mort" ?
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #77
      Originally posted by vlady View Post
      are ceva daca las motorul pornit si scot bateria?
      s-ar putea sa se opreasca. iar daca nu se opreste si o turezi prajesti sistemul electric deoarece nu mai are cine sa preia energia produsa de alternator si baga tot pe consumatori.
      vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

      Comment


      • #78
        Nu se intampla nimic, daca cu motorul pornit scoti bateria.
        Motorul va merge in continuare (si nu prajeste nimic pt ca totusi ce iese din alternator e gestionat de un releu sau ceva de genu).

        Toata treaba e sa nu stai mult timp fara bateria scoasa si sa NU ai consumatori mari porniti (becurile de far spre ex ) pt ca in timp relativ scurt risti sa-ti bulesti alternatorul (diodele).

        Comment


        • #79
          domnilor electronisti, curentul in circuit e dat de consumatori, nu pompeaza alternatorul cat vrea capul lui...are relu de protectie, ecu intra in shut down in caz de supratensiune...hai ca nu-i tehnologia din 1960 cand s-a fabricat 1300-le...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #80
            Originally posted by Octavian___30 View Post
            Nu se intampla nimic, daca cu motorul pornit scoti bateria.
            Motorul va merge in continuare (si nu prajeste nimic pt ca totusi ce iese din alternator e gestionat de un releu sau ceva de genu).

            Toata treaba e sa nu stai mult timp fara bateria scoasa si sa NU ai consumatori mari porniti (becurile de far spre ex ) pt ca in timp relativ scurt risti sa-ti bulesti alternatorul (diodele).
            Uiti un mic amanunt...bateria actioneaza ca un filtru capacitiv care niveleaza pulsurile tensiunii furnizate de alternator. Daca motorul functioneaza cu bateria deconectata, ai toate sansele ca varfurile de tensiune furnizate de alternator sa distruga unele echipamente electronice de pe masina...poate chiar ECU !!!

            Comment


            • #81
              toate ecu-urile masinii au circuite de protectie...filtru C-L-C si stabilizator de tensiune ce functioneaza intre 6 si 40V si da la iesire 5V. doar becurile si unii senzori ii poti distruge la tensiuni de peste 16-18V, rest nu pateste nimic...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #82
                Salutare! Am facut si eu aceasta procedura azi dupa ce m-a lasat bateria la padure din neatentie si mi-a aratat dupa 2 zile de mers un consum cam mare fata de consumul meu obisnuit! Nu mi s-a parut ca s-a intamplat mare lucru dupa aceasta procedura si citind topicul cap coada mi-a venit ideea de a trimite un mail la "Vocea clientului " parca asa se cheama! Poate primim o parere avizata din partea celor de la Dacia!Stima!
                sigpic

                Comment


                • #83
                  off topic....cred ca se crucesc astia de la vc cu intrebarile noastre....
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by gabibv View Post
                    Acele corectii de care zici tu sunt in cazul in care un injector baga mai putin carburant (fiind defect sau alte motive) celelate injectoare vor baga mai multa benzina pentru a suplini lipsa de carburat

                    Aici m-ai bagat in ceata.
                    ECUFix
                    Please don't visit my homepage!

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by dani030669 View Post
                      Ok, am retinut teoria, numai ca am 2 probleme:
                      1. In aproximativ 1 ora (+/- 10 minute) cat fac eu de acasa la serviciu si viceversa, in bara la bara, numai cu tr.1/2 si rar 3, nu ajung la 4 liniute acum, iar la drum intins cred ca in 200 km ajunge la 4 linii (diesel 85)
                      2. Intr-a treia la relanti am 25-27 - cum o las sa revina de la 90 la 20km/h? (btw, am aproape 20 in a II-a la relanti)
                      3. Ajung la 4 linii totusi in 10 minute daca trag de ea cu 80 in a II-a, numai ca ma injura jumatate de cartier la zgomotul pe care il fac...
                      1. E lucru stiut ca un diesel se incalzeste mult mai greu decat un benzinar
                      2. E asa de greu de inteles? Cand iei piciorul de pe acceleratie esti in regim de frana de motor. Admisia de combustibil este blocata (consum 0 !!), iar cuplul rezistent face ca viteza sa scada chiar si pana la viteza 0 daca insisti.
                      3. Cat se poate de normal...incalzesti motorul mult mai repede daca il fortezi. Dar la ce foloseste? Doar ca sa consumi inutil mai mult combustibil si sa faci zgomot

                      Comment


                      • #86
                        Poa sa insiste cat de mult, nu va tinde spre 0 km/h in frana de motor la dizal nici sa-l tai (pe tr II sau tr III).
                        Are dreptate Dani, cand se apropie de zona 7-800 rpm (in frana de motor) dizalu isi trage singur (computeru da gaz) combustibil, chiar la un mic deal sa fie, se accelereaza singur (nu mult, dar ii da gaz) daca nu calci acceleratia.

                        Comment


                        • #87
                          si pe mine m-a pus omul de la Dacia dupa resoftare sa fac pasii astia inainte m-a pus sa apas pedala de acceleratie la max cu si fara contact apoi mersul cu 1-2-3- pana la 80 km/h si inapoi in frana de motor pana tremura putin masina, dupa asta mi-a zis ca pot sa-i dau in gura, injectia taindu-se la 7000 ture motorul meu e 1.6 mpi.
                          poate cineva mai priceput ca mine sa-mi spuna ce i s-a facut masinii?
                          Last edited by PWR; 13 July 2009, 21:42. Reason: Automerged Doublepost
                          beat me if you can !!!

                          Comment


                          • #88
                            Am facut si eu chestia cu bornele , am dat jos doar borna de " - " si dupa o jumatate de ora s-a resetat doar ceasul . Efecte : parca trage la fel dar consuma cu 0.4 l/100km mai putin cam cu acelasi stil de condus. La prima pornire dimineata se auzea ca o bataie de arbore cotit , ceva fara ungere . Acum dupa ce i-am scos borna nu se mai aude.

                            Comment


                            • #89
                              Pacat ca nu se continua discutia.
                              Incepuse sa imi placa
                              sigpicPasionat de MCV si natura

                              Comment


                              • #90
                                da, e un fel de harry potter discutia aici ... e absolut fantastic


                                riginal a fost postat de gabibv
                                Acele corectii de care zici tu sunt in cazul in care un injector baga mai putin carburant (fiind defect sau alte motive) celelate injectoare vor baga mai multa benzina pentru a suplini lipsa de carburat
                                sigpicMy ride

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google