Am citit cu atentie tot topicul si vreau sa va spun ca este legenda.Cand zic legenda ma refer la faptul ca exista un sambure de adevar ,dar transmiterea prin viu grai altereaza continutul.
Eu am logan dar nu prea il mai folosec eu,acum folosesc un renault Espace.Daca vreti sa aflati mai multe despre modificarile pe care le face ecu de unul singur in functie de stilul de condus,calitatea carburantului,etc,cautati in topicuri despre GPL,si veti vedea ca multi se confrunta cu probleme de genul asta,anume ca ecu benzina se adapteza la mersul pe GPL,si duce la mers instabil pe benzina,porniri greoaie etc.
In astfel de cazuri se face o reinitializare a ECU benzina,dar cu interfata si soft de diagnoza.Ar fi super tare daca s-ar reseta aceste adaptari(caci acesta este termenul)prin simpla scoatere a bornei,dar cred ca nu se poate.
Singura explicatie logica,raspunzatoare de un mers mai stabil al motorului,si raspuns mai prompt la acceleratie,ete ca:
IN ADMISIE INTRA AER PRIN DOUA LOCURI
1.CLAPETA DE ACCELERATIE,CARE ESTE ACTIONATA DE SOFER PRIN PEDALA,SI
2.PRIN INDERMEDIUL MOTORASULUI DE RELANTI,CARE ESTE ACTIONAT DE ECU.
cU ALTE CUVINTE POTI SA AI UN RELANTI BUN,DAR LA DESCHIDEREA CLAPETI DE ACCELERATIE MOTORASUL DE LA RELANTI SA MAI DEA SI EL UN FEL DE "AER FALS"
In sprijinul celor scrise mai sus am sa adaug si un atasament,chiar daca este de la ESPACE,fiind vorba tot de Renault benzinapoate difera valorile,respectiv presiune colector...
Eu am logan dar nu prea il mai folosec eu,acum folosesc un renault Espace.Daca vreti sa aflati mai multe despre modificarile pe care le face ecu de unul singur in functie de stilul de condus,calitatea carburantului,etc,cautati in topicuri despre GPL,si veti vedea ca multi se confrunta cu probleme de genul asta,anume ca ecu benzina se adapteza la mersul pe GPL,si duce la mers instabil pe benzina,porniri greoaie etc.
In astfel de cazuri se face o reinitializare a ECU benzina,dar cu interfata si soft de diagnoza.Ar fi super tare daca s-ar reseta aceste adaptari(caci acesta este termenul)prin simpla scoatere a bornei,dar cred ca nu se poate.
Singura explicatie logica,raspunzatoare de un mers mai stabil al motorului,si raspuns mai prompt la acceleratie,ete ca:
IN ADMISIE INTRA AER PRIN DOUA LOCURI
1.CLAPETA DE ACCELERATIE,CARE ESTE ACTIONATA DE SOFER PRIN PEDALA,SI
2.PRIN INDERMEDIUL MOTORASULUI DE RELANTI,CARE ESTE ACTIONAT DE ECU.
cU ALTE CUVINTE POTI SA AI UN RELANTI BUN,DAR LA DESCHIDEREA CLAPETI DE ACCELERATIE MOTORASUL DE LA RELANTI SA MAI DEA SI EL UN FEL DE "AER FALS"
In sprijinul celor scrise mai sus am sa adaug si un atasament,chiar daca este de la ESPACE,fiind vorba tot de Renault benzinapoate difera valorile,respectiv presiune colector...
Comment