am inteles, dar ai grija cum te adresezi cuiva, cum ai facut-o tu nu-i prea politicos.
Procedură învaţare ECU
Collapse
X
-
Pai si ce ai vrea sa se intample SA ZBOARE si sa ai si consum de 2%.
ECU isi invata parametri mai repede daca se face ce sa spus mai sus,daca mergi batraneste-batraneste trage si ea.........daca mergi mai sportiv-trage si ea mai sportiv......Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Da.Poate invata parametri pe care e programat sa-i memoreze,si sa-i retina pt. functionarea motorului.
Daca ma insel corectati-ma.
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
certati-va in continuare pe o procedura "useless" fara soft de diagnoza conecta la motor. discutia in cauza se aplica cand se schimba corpul clapeta, ca ecu injectie sa invete rezistenta la ralanti a potentiometrului respectiv. daca nu schimbati corpul clapeta, acea valoare nu dispare la deconectarea bateriei. va doresc spor la frane de motor de-ampixuleaDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
in speranta ca va mai smulge cativa cai din motor romanul in general e un tip inventiv (de cele mai multe ori total aiurea) sau adapteaza pe amsina solutii inedite de tuning vizual sau performanta. in cazul de fata o necunoastere 100% a operatiunii descrise a dus la falsa impresia ca motorul va merge mai bine dupa cateva frane de motor. gresit! e doar placebo. daca nu ma credeti, verificati pe cronometru un sprint 0-100 si-o repriza 60-100. apoi faceti operatiunea si lasati-va la mila cronometrului. veti avea suprpriza ca nu trage mai bine masina, e doar o impresie.Last edited by Seba; 12 March 2009, 16:52.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Nici calculatorul de motor nu "invata" absolut nimic de la sine putere ci el executa un program presalvat in el ( care nu se sterge la deconectarea baterie ) in functie de valorile primite de la diferiti senzori (senzorul de turarie,sonda lamda,etc).Calculatorul de motor nu are memorie volatila (care se sterge la deconectarea alimentari) ci memorie nevolatila.Are un asa zis flash (aici sunt si graficele pentru chip tuning) unde sunt stocate date cum ar fi : unghi avans,timp acces injector,amestec aer/benzina,etc si un eeprom in care sunt stocate: codul de imobilizare,seria de sasiu,defectele aparute la motor pe perioada functionarii.sigpic
Oglinzi MCV / Led Tuning / Activari functii LOGAN / HIDXenon / Leduri SMD / Accesorii Audio / ...
Comment
Comment