Alimentare Detector de la plafonieră

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    deci seba, aici nu ai dreptate, daca legi alimentare pe negru si alb se intampla ce zici tu, dac alegi pe negru si rosu atunci o sa se taie alimentarea doar la 20 min dupa ce ai oprit motorul si ai scos cheia din contact.

    negru - minus permanent
    rosu - plus permanent prin uch pentru spotul de citire
    alb - minus comanda uch pentru dimm
    Last edited by NerviiMei; 5 March 2009, 01:34.
    Fuarte Nervos !!!

    Comment


    • #17
      aici esti sah seba, sustin ca am fost in dubii pe ce minus sa pun, si merge ceas
      sigpicMy ride

      Comment


      • #18
        Vg2

        Originally posted by Seba View Post
        au si asa ceva, nu e de ras...daca detectorul nu stie vg2 sau pg2 sau cum dracu ii zice, ai incurcat-o daca te prinde nea veioza ca ai detector pe masina.
        VG2 e tehnologie veche de detectare a detectoarelor de radar. Acum majoritatea sunt imune sau macar asa spun, dar noua tehnologie de detectie(Specter) nu e combatuta decat de Bel STI. Acela e singurul nedetectabil.

        Exemple pe youtube http://www.youtube.com/watch?v=TAZvDgf9MHQ

        Comment


        • #19
          solutia pe care domnulK a prezentat-o, o am si eu aplicata pe masina dinainte sa citesc topicul, functioneaza perfect si nu lasa detectorul alimentat decat cele 30 de minute pentru "plafoniera uitata". Eu am lipit firele direct de cablajul plafonierei (daca vreti postez si poze) si am scos mufa prin fata capitonajului plafon pe langa parbriz. Suportul pentru detector (cel cu ventuze-dar fara ventuze) l-am insurubat direct prin capitonaj de intaritura ramei parbrizului, deasupra plafonierei. Avantajul este evident:
          - scapi de fire.
          - nu se vede de afara (este in zona serigrafiata din partea de sus a parbrizului), deci nu este pericol sa-ti sparga masina.
          - detectorul ramane alimentat 30 de minute de la incuiere, deci opririle dese in oras nu il "freaca" fara motiv.
          - nu consuma bateria daca lasi masina multa vreme parcata.
          - nu uiti sa il pui la orice deplasare (inainte statea cu saptaminile in torpedou - de lene, si mergeam prin oras cu "morcovul" si cu ochii dupa masinile de radar).
          - la iesirea din tara se scoate de pe suport, ramane doar mufa, pe care daca te deranjeaza o "impingi" sub capitonaj.

          @ sinx:
          daca desfaci detectorul il poti ascunde undeva sub bord, acolo unde "microundili" si "laserili" nu "ajunge", pentru ca sa rezolvi definitiv problema.
          Lasand gluma la o parte:
          Fasciculele laser si de microunde, pe baza carora functioneaza "capcanele radar", se deplaseaza doar in linie dreapta, iar in plus microundele sunt absorbite copios de tabla masinii. Ca sa te lamuresti, un detector normal radar nu detecteaza printr-un parbriz atermic de BMW, parbriz care are continut ridicat de plumb in compozitie (chestie testata de mine).
          De aceea se monteaza in parbriz la parbrizele normale. In cel mai bun caz vei receptiona unde reflectate, dar s-ar putea sa fie prea tarziu pentru a evita radarul.
          Singura solutie este montarea in bara, dar pentru asta s-au inventat deja detectoare tip "split". Insa acestea sunt extrem de scumpe, deoarece unitatea exterioara trebuie sa fie rezistenta la agentii de mediu.

          Offtopic si apropo de receptie, eu am montat receptorul gps in bord peste grilele centrale de aeratie, impins cat mai in fata spre parbriz, tot din motive de efractie.
          Last edited by detail; 20 March 2009, 23:49.

          Comment


          • #20
            Daca te rog sa pui si ceva poze ideea ta suna foarte bine . Mersi mult
            LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
            Enter the Matrix

            Comment


            • #21
              maine sau poimaine. promit

              Comment


              • #22
                Montare detector

                Salut, asa cum am promis postez pozele cu modul in care am montat detectorul.
                In prima foto este prezentat doar suportul de geam montat in intaritura ramei parbrizului. Montati niste distantiere mai mari decat mine sub capitonaj (eu am 2 piulite M8 pe care le-am gasit la indemana in atelier) cred ca cca 15-20mm si scapati de cutele din plafon la strangerea suruburilor. O sa le pun si eu, dar stii cum e, un lucru improvizat este definitiv cateodata.... Grija la lungimea suruburilor (eu am pus momentan autoforante de 25 mm) sa nu iesiti prin capota, si este bine sa gauriti intai intaritura cu un burghiu de 3mm ascutit bine (tabla este otelita si autoforantul va "fugi" pe suprafata convexa).
                In foto 1 am ascuns mufa ca sa se vada ca nu deranjeaza cu detectorul demontat (ceea ce se vede in stanga langa parasolar este microfonul de la car-kit).
                Foto 2 este de afara ca sa vedeti ca...nu se prea vede.
                Foto 3 vedeti lipiturile dar si mufa
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  sincer o alta varianta sa ascunzi detectorul si sa nu ai prea multe fire prin bord ar fi de bagat in scaunul din dreapta intre tetiera si scaun.. o sa fac si o poza sa va arat .. sincer eu sunt foarte multumit am facut multi km cu el acolo pozitionat chiar daca am pe cineva pe scaunul din dreapta fata el tot detecteaza fara probleme ... numi place sa mi se vada detectorul de catre politie

                  Originally posted by detail View Post
                  Salut, asa cum am promis postez pozele cu modul in care am montat detectorul.
                  In prima foto este prezentat doar suportul de geam montat in intaritura ramei parbrizului. Montati niste distantiere mai mari decat mine sub capitonaj (eu am 2 piulite M8 pe care le-am gasit la indemana in atelier) cred ca cca 15-20mm si scapati de cutele din plafon la strangerea suruburilor. O sa le pun si eu, dar stii cum e, un lucru improvizat este definitiv cateodata.... Grija la lungimea suruburilor (eu am pus momentan autoforante de 25 mm) sa nu iesiti prin capota, si este bine sa gauriti intai intaritura cu un burghiu de 3mm ascutit bine (tabla este otelita si autoforantul va "fugi" pe suprafata convexa).
                  In foto 1 am ascuns mufa ca sa se vada ca nu deranjeaza cu detectorul demontat (ceea ce se vede in stanga langa parasolar este microfonul de la car-kit).
                  Foto 2 este de afara ca sa vedeti ca...nu se prea vede.
                  Foto 3 vedeti lipiturile dar si mufa



                  cum ai reusit sa pui detectorul pe sufrafata neagra? dupa cate imi aduc aminte nu prea stateau ventuzele
                  Last edited by mrfler; 21 March 2009, 19:48. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #24
                    Daca citesti textul si te uiti la poza 1 o sa vezi ca este insurubat suportul in plafon (nu mai are ventuze, care oricum pica de pe geam)
                    Ce treaba ai cu politia in Romania? Oricum daca te uiti in poza 2, nu vezi nimic din fata de la un metru, daramite in trafic.
                    Acum 15 ani, pe vremea cand nu se stia nimic de detectoare, nici daca ai voie, nici daca nu, am avut pe o Dacie Break montat tot deasupra oglinzii, si nu avea zona serigrafiata sus!

                    Comment


                    • #25
                      nu-s in sah, doar am uitat de firul de alimentare permanenta. ma gandeam doar la alimentarea in impulsuri. tot e bine ca v-am dat de gandit si ati verificat o schema inainte sa legati ca plantele niste sarme gandim, deci suntem oameni
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        ""noi muncim, noi nu gandim"
                        Si cum zicea Murphy: "experienta este direct proportionala cu cantitatea de echipamente ruinata..."

                        Comment


                        • #27
                          detail...pune te rog o poza din interior cu detectorul montat.E Cobra cumva?Merci.
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Nu, e un Whistler pcare cand l-am luat ziceau ca este "cel mai tare din parcare" la banii aia, care detecteaza OK, dar vorbeste cam mult....(vigei tu, cirr, cirr) si nu stiu unde i-am pus instructiunile, ca sa omor gagica din el (daca n-o fi nemuritoare).
                            Poza din masina nu am, ca am facut cu telefonul (mare kk Nokia la camere), nu se vedea nimic ca lumea din 20 de poze, iar cand am iesit cu camera am facut trei poze si atat.
                            Daca mai ajung cu camera in masina mai fac o poza.
                            Attached Files
                            Last edited by detail; 22 March 2009, 14:39.

                            Comment


                            • #29
                              detector

                              Mai devreme mi-am montat si eu detectoru ... f simplu norok ca am prieteni electronisti :P , mentionez ca e cobra
                              Attached Files

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by sinx View Post
                                detectorul se poate alimenta de oriunde... cea mai buna treaba, pe care de altfel vreau sa o fac, este sa desfac bucati detectorul si sa il ascund pe undeva... sa nu se mai vada deloc si sa scot doar un difuzor mic afara si sa vad cum mut senzorul ala al lui sau il prelungesc cu fibra optica... un buton pus sa il pot opri cand vreau si am rezolvat problema.
                                au mai incercat uni si au aruncat detectoru la gunoi,credema cat de bun electronist esti ,detectoru ala nu e modular si e ecranat in alt fel ,daca il desfaci si pui ledconu pe el poti deja sa-i faci mormant

                                Ps am detectoru si io la logan si la tico la plafoniera puse.Nu se inchide cand plafoniera se inchide .Da-mi place ca daca-l uit acolo se inchide singur chiar si in tico unde nare plafoniera comadata de uch.In manualul lui zice ceva ca se inchide dupa 30 min daca nu mai simte tensiune de incarcare. Si e un whistler 35R
                                Last edited by C@talin; 22 March 2009, 18:03.
                                Dau 2000 de parai si cumpar tot...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google