Schimbare capete de bară

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare capete de bară

    Si daca tot am inebunit cu tutorialele, uite si un tutorial pentru schimbarea capetilor de bara. victima... Cristi_Xp

    si ca sa nu tai piulita cu flexul, uite 2 metode pe care le poti aplica ca sa o scoti mai usor
    ca sa verifici daca ai joc la capatul de bara, vezi Tutorial verificat joc la capat de bara

    George si-a schimbat capetele de bara vizionand acest tutorial. Cum nu avea o conexiune buna la internet, a fost destul de greu sa vada exact ce chei sunt necesare pentru aceasta operatiune. Asa ca a incropit o poza unde a notat toate dimensiunile de chei necesare
    Attached Files
    Last edited by crististreulea; 6 September 2015, 12:48.
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

  • #2
    pacat ca imi sta cam stramb volanu
    trebe sa merg sa imi fac geometria ...
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      din cauza ca mi-a dat cu virgula la insurubarea noului capat de bara. ti-am zis ca nu toti capetii de bara sint de la acelasi producator si inevitabil apar diferente mici.
      de acolo si strimbarea volanului. fugi sa faci unghiul de fuga
      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

      Comment


      • #4
        un wd-40 era super util!!!
        MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

        Comment


        • #5
          aia i-am zis si io...da o zis ca are flex
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            Discuri originale ha ?
            Streulea daca ai vazut ca nu merge puteai sa dai cu putin lichid de frana pe suroaba(acum sunt serios).
            Ce viteza aveai la maini pe final . Cred ca ai motor MPI la maini (acum glumesc).
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #7
              Foarte interesant! Când voi avea maşina mea, o să mi-i schimb singur, cu ajutorul tutorialului. Asta dacă va fi Logan... :P

              Btw, cum se numeşte soundtrack-ul?

              Comment


              • #8
                tutorialele s bine venite pt multi dintre noi
                succese

                Comment


                • #9
                  Bravo Cristi, inca un tutorial de calitate, la cat mai multe ;)
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Uite asa mor mecanicii de foame ,plus ca ati folosit un cap de bara turcesc,acesta neavand gaura pentru tinut contra,la infiletarea piulitei.Oricum bravo,sunt multi care au ce invata din aceste tutoriale.
                    LOGAN--> <--TOYOTA

                    Comment


                    • #11
                      Mecanicii nu mor de foame!! Dimpotriva,tu mori de foame dupa ce treci pe la ei,ca jupoaie si pielea de pe tine.
                      Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

                      Comment


                      • #12
                        si tot dai bani pe unghiu de fuga.....plus de ce sa dai bani pe luchid de frana sau wd40 cad ai flex )

                        despre viteza mainii drepte.... hmmm parca erai insurat ?...
                        ...am fost maine voi fi ieri cine sunt eu ?...
                        YO2MKL
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Asa e Sarbule,abia acum am remarcat si eu viteza mainii lui Streulea
                          Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

                          Comment


                          • #14
                            era pornit motorul ?
                            Its just a car ...

                            Comment


                            • #15
                              Degeaba dai cu wd40.
                              Mai mult ca sigur a are in capu' piulitei un kil de plastic d-ala de siguranta si d-aia mergea greu.
                              In rest, beton frumos (simteam ca ai sa xxxx una in aripa cu ciocanu )) )

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google