Schimbare arcuri şi amortizoare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare arcuri şi amortizoare

    Tutorial pentru schimbarea arcurilor/telescoapelor pe fata. Daca reusesti sa le schimbi pe fata, spatele e floare la ureche. In cazul meu, am pus arcuri sport eibach. O chestie am observat, arcurile de fata de la dci sint cu 1mm mai groase fata de cele ale unui 1.6 16v. Cele de pe spate sint identice.

    Am fost atentionat ca totusi trebuia sa fac un tutorial si pentru arcurile si telescoapele de pe spate.
    Last edited by Cristi_Xp; 5 January 2019, 18:12.
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

  • #2
    Bravo domnule Streulea ! As mai avea de adaugat urmatoarea chestie,innainte sa desfaceti suruburile alea 2 care prind amortizorul de fuzeta, sa se faca niste semne, pentru ca amortizorul sa se monteze in aceeasi pozitie,la mine era o toleranta de 1mm aproximativ,aceasta poate da o diferenta la unghiul de cadere.
    LOGAN--> <--TOYOTA

    Comment


    • #3
      La mine nu se putea pune fuzeta decat in aceeasi pozitie pe telescop, gaurile erau foarte precise si nu permiteau alt unghi de cadere. Or fi loturi de fuzete/telescoape diferite sau uzura la gaurile respective in cazul masinii tale?
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #4
        Streulea animalule ce faci cu saraca masina, nebunie temporara my ass
        No, apoi blana
        Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
        ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

        Comment


        • #5
          io cred ca arcurile alea au ceva
          se observa deja la 2 posesorii ,pe 3 masini diferite comportament ciudat .gen Blackout...
          Eu nu am simtit nici un fel de manifestari de genu asta
          Last edited by Cristi_Xp; 15 December 2008, 23:26.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            Fain de tot.
            Chiar am avut si eu curiozitatea (acum) sa masor sa vad cati cm am de la sol pana la buza aripii, si normal ca sunt peste limita, adica 68 cm (la Streulea 66)...
            Am vazut la o intalnire ca am botu ceva mai sus ca la altii (cu susp stock).
            Pres in roti e normala, adica 2 atm.

            Comment


            • #7
              mi-a placut tutorialul nu le am cu mecanica in schimb e de apreciat intentia cat si modul de prezentare profesional
              "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

              Comment


              • #8
                Am observat diferenta de care zici tu intre arcuri in timp ce cautam arcuri aftermarket pentru un MG ZR, aveau versiuni "diesel" si "benzina" pentru arcuri. Mirat, am dat un mail producatorului si asta mi-a raspuns:
                Motoarele pe motorina sunt ceva mai grele decat motoarele pe benzina asa ca repartitia maselor e alta. Mai multa greutate pe fata cere niste arcuri mai solide ca sa compenseze.
                sigpic
                ^Logan turbat (WIP)^

                Comment


                • #9
                  Cristi nu te supara daca mai adaug ceva:
                  Am schimbat si eu azi la mine arcurile si vin cu o sugestie (la mine a mers):
                  -La schimbarea arcurilor spate ridicati masina pe 2 cricuri pana roata mai atinge foarte putin pamantul dupa care va bagati sub ea si desfaceti surubu care tine telescopul de punte. Dupa ridicati cricurile mai sus pana se observa tendinta rotilor de a se ridica.
                  Se poate scoate arcu fara demontarea telesopului din porbagaj si fara a da rotile jos.
                  Timp efectiv aprox 15min.
                  Bafta
                  MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

                  Comment


                  • #10
                    Octavian___30: corect, motorul la diesel e mai greu si ca cel de 1.6 16v
                    89.MIR: corect, dar prefer datul jos al rotilor cu atit mai mult cind e frig afar'. intinsul pe jos nu-mi suride. dar e ok daca ai o groapa sau rampa, e mai usor.
                    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by 89.MIR View Post
                      Cristi nu te supara daca mai adaug ceva:
                      Am schimbat si eu azi la mine arcurile si vin cu o sugestie (la mine a mers):
                      -La schimbarea arcurilor spate ridicati masina pe 2 cricuri pana roata mai atinge foarte putin pamantul dupa care va bagati sub ea si desfaceti surubu care tine telescopul de punte. Dupa ridicati cricurile mai sus pana se observa tendinta rotilor de a se ridica.
                      Se poate scoate arcu fara demontarea telesopului din porbagaj si fara a da rotile jos.
                      Timp efectiv aprox 15min.
                      Bafta
                      Cristi ne scuzi ca discutam aici da facem parte din oamenii saraci care nu pot sau nu vor sa dea 180-280 ron la mecanici numai pt simplu fapt ca ei "e smecheri" dar in acelasi timp ar vrea si arcuri pe masina.
                      89MIR te referi la suruburile de jos care vin prinse in spate la tamburi ( in mecanica de balta)

                      Comment


                      • #12
                        Surubu care tine telescopul de punte e cel care se vede!!! Bafta
                        Attached Files
                        MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

                        Comment


                        • #13
                          mecanicii sunt banditi...eu de fiecare data cand am schimbat arcurile...m-a costat ..50 ron , 50 ron , si 100 ron amortizoarele + intermediara data jos
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #14
                            da man da 50 e una 100 e alta (da asta cu 1000 e prostan) si 180-280 e nesimtire curata, eu stiu ca meseria e bratara de aur da la astia prea e de 24 de
                            Karate

                            Comment


                            • #15
                              fiecare isi apreciaza munca cum vrea el.Eu ma fost sa dau jos catalizatorul,si un alcoolist a calculat el vreo 2 ore de munca...deci 600 mii .Ce ma intereseaza pe mine ca tu lucrezi 2 ore, la o chestie care se face in jumate de ora ...Cel mai bine e sa faci de unu singur,nu stii...inveti ...
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google