exact din aceasta cauza eu nu am renuntat la filtrul de hota de sub capota
Montaj filtru polen in habitaclu
Collapse
X
-
sustin si eu ;s-ar prea ca nu prea ma mai incanta filtrul de polen..probabil nu am decupat cum trebuie si nu e fixat bine; daca il scot cu ce pot acoperi gaura respectiva ca sa etansez bine?"Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)
Comment
-
o sa incerc; plus ca la ventilatie caldura se simte dar nu asa inabusitoare cum e la logan de obicei posibil sa se fi adunat frunze...cel mai eficient filtru ramane cel de sub capota; e prima bariera ptr impuritati"Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)
Comment
-
Normal ca scade.......dar e sesizabil in functie de treapta de ventilatie.Daca ai pus filtru extern+intern, atunci treapta 2 va functiona in locul celei 1. daca ai doar 1 filtru, ai sa simti la tr.1 a ventilatorului, o reducere de zgomot...si cam atat....debitul de aer este constant.Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.
Comment
-
O sa montez si eu un filtru de hota sub capota pt ca acolo se strage cea mai multa mizerie si praf pe paletele aerotermei.
Praful combinat cu umezeala se depune pe paletele aerotermei si la viteza mare apar vibratiile si zgomotele aiurea care duc la deteriorarea ei.
Intrebare...Cum pot curata innainte de a pune filtrul sub capota paletele aerotermei de praf si mizerie??
Merge cu vreun compresor de la o vulcanizare ca sa dai cu un jet puternic de aer acolo sau cu aspiratoare cu abur gen alea de le fac astia de la tv reclama?
Sau varianta cea mai migaloasa ,,,adica sa stergi manual fiecare paleta in parte cu o surubelnita subtire si la capat infasurata cu o carpa,vata,etc..inmuiata cu solutie de curatat!
Comment
-
in sfarsit am rezolvat problema cu filtrul de polen ( pe PH2),nici nu am mai taiat nimic acolo era decupat bine am scos filtrul de polen cu carbon care nu intra de nici o culoare( miscai masina din loc si nu intra in locas) si am cumparat un filtru de polen mann pentru clio3/modus care a intrat din prima fara sa-l fortez fara sa fac nimic pana si clema de jos a facut clik din prima.Nu prezinta pierderi pe langa,per total sunt multumit.Acu nu stiu ce sa zic despre calitatea celui cu carbon (ma refer la constructia lui) la prima vedere are aceeleasi dimensiuni ,poate am fost eu ghinionist si am nimerit unul prost,dar de acu incolo voi lua numai mann.
Comment
-
Eu am montat acest filtru de polen de prin primavara anului 2007 si vreau sa spun ca este cea mai comoda metoda de a avea habitaclu fara prea mult praf de la ventilatie ... se schimba usor si mai poti sa pui si parfum pe acel filtru ..... riscul de a se imbacsi este mai mare dar cateodata merge ... am si montat acest filtru si dupa un timp toti au spus ca sunt multumiti ... debitul de aer se simnte micsorat de la montare si pana se umple de praf ... in treapta a 1-a nu este atat de deranjant debitul de aer si vine aerul in mod placut pe o singura iesire, in treapta a 2-a este recomandat pt 2 cai ( exemplu: la parbriz si picioare ). Prima oara am avut filtru Mann si cel de al doilea filtru este de origine Renault .... Mann este mai calitativ fata de filtru de origine Renault. Il schimb cam la 10 000 de km sau la un an de zile... primavara ar fi recomandat schimrea lui.sigpicBIKER INSIDE
Comment
-
yrman: eu am filtru de hota peste grilajul de plastic si filtru de polen in habitaclu.
pot sa zic ca folosesc filtrul de polen de aproximati 1 an si jumatate, cam 18.000km si e aproape curat. odata la 3-4 luni il scot si il scutur putin de praf.
folosesc si filtrul de hota deoarece diminuez foarte mult adunarea de mizerie jos in locasul filtrului de polen. asa evit neplacerea de a baga teava asipratorului din cand in cand ca sa iau mizeria depusa.Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
AVANTAJE fara pic de praf in masina , fara muste gize si frunze, zgomot mai atenuat al ventilatorului
DEJAVANTAZE scade putin volumul de aer circulat(aproape insesizabil), putina munca la montaj
acuma tu fotaresti care din ele cintareste mai multbaiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele
Comment
-
Originally posted by crististreulea View Postyrman: eu am filtru de hota peste grilajul de plastic si filtru de polen in habitaclu.
pot sa zic ca folosesc filtrul de polen de aproximati 1 an si jumatate, cam 18.000km si e aproape curat. odata la 3-4 luni il scot si il scutur putin de praf.
folosesc si filtrul de hota deoarece diminuez foarte mult adunarea de mizerie jos in locasul filtrului de polen. asa evit neplacerea de a baga teava asipratorului din cand in cand ca sa iau mizeria depusa.
Comment
Comment