If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Sau folositi lame de cutter serioase (profesionale), care nu se rup la prima fortare. Cu acelasi varf de cutter am taiat vreo 3 plastice pentru filtru de polen si nu a avut nimic.
Durata unei operatiuni: 20-25 minute.
Eu am ocazia sa folosesc cuttere si lame de la OLFA.
Dupa ce am citit tot ce s-a scris aici despre filtrul de polen , am hotarat ca este nevoie sa imi montez si eu asa ceva(mai ales ca parchez masina sub un tei si va dati seama cand dadeam drumul la ventilator aveam in masina flori de un ceai).Am fost pe la supermarketuri si spre norocul meu (poate si al altora) am gasit o promotie cu 3 filtre intr-un singur pachet(aer,polen si ulei) pentru Dacia Logan ,de la...Romcarbon (52 lei la Auchan sau 62 la Dedeman).Am incercat toate variantele postate aici :caterul taie greu,cutitul mic si indoit este incomod,mai ales cand ajungi sus ,singura varianta care la mine a dat rezultate fiind pistolul de lipit( merge destul de repede ,daca stai in genunchi langa masina intr-o pozitie usor contorsionata ).Filtrul de aer l-am schimbat in 2 minute (chiar daca era prima oara) , sunt 5 suruburi si 4 cleme de demontat si montat inapoi !Sper ca v-am fost de ajutor.Spor la treaba!
Si eu am montat saptamana trecuta miercuri filtrul, co ora 11 seara eram cu capul sub bord. Operatiunea a durat maxim 15 minute.
Am luat o freza alimentata la 12V si am dat cate o gaura cu burghiul de 3 in fiecare colt al plasticului apoi am trecut de aproximativ 7-8 ori cu cuterul pe ambele laturi verticale apasand bine de tot.
Dupa aceasta operatiune am fost intrerupt de patrula de noapte care erau la masina si se intrebau daca vreu sa o fur, dupa 5 minute de explicatii la baieti si aratata actele am fost lasat in pace.
Am luat iarasi pozitia de lucru si nervos am lovit plasticul cu manerele patentului si acesta sa rupt la mijloc si a intrat inauntru. Am scos cele 2 bucati rupand paretea de sus si cea de jos a plasticului si am finisat cu cuterul.
Filtrul a intrat la fix.
Am montat si eu filtru polen dupa "indicatiile pretioase" date de crististreulea.
Se cunoaste diferenta, se merita chinuiala(pozitia in care decupezi).
crististreulea sa traiesti!
intrebare:
Eu am filtru montat din fabrica, dar as vrea sa-l dau jos sa-l curat putin, ca pana la revizie mai este. Am incercat sa-l scot dar e adevarat ca fara sa insist prea mult. N-am reusit. Spuneti-mi cei care stiu cum se scoate fara sa rup ceva. Trebuie miscata clapeta aia de pe filtru? Multumesc de ajutor
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment