WOW!!!!N-am cuvinte...spor la treaba
Montaj filtru polen in habitaclu
Collapse
X
-
Originally posted by pacoste View PostDa oare s-a gandit vreunu' dintre voi ca ceea ce faceti nu e bine?Yo am ajuns la concluzia ca ceva nu e in regula cu montajul asta...logic daca va ganditi : de ce trebuie sa taiati bucatica aia de plastic?daca nu e facut loganu cu filtru de habitaclu (sau polen) inseamna ca nu trebuie sa aibe!
imi povestea zilele trecute un forumist ca in weekend merge la tara si cum tocmai sunt pomii infloriti, cand a plecat catre oras a dat drumul la ventilator si a inceput distractia.
Originally posted by JREwing View Post@crististreulea: spune-mi, te rog, de unde pot sa-mi iau filtrele (INCLUSIV CEL DE LA STERGATOARE) si daca ai idee, cat „face”; chiar vreau sa mi le montez cat mai repede
cel de sub setrgatoare nu stiu , eu am pus peste plasticul exterior de sub capota, un filtru de hota la un pret de 18lei si se poate face de 2 ori din el. respectivul filtru consta intr-o bucata mai mare de "panza"...Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
Exista si filtru "original" RENAULT realizat de Valeo ... aceeasi filrma care are sigla pe aeroterma. Filtru nu este un element de tunarit ... ci este un consumabil, deci se schimba si nu ramane pentru totdeauna pe masina.
Ar insemna ca Clio3 l-au tunarit astia din fabrica? Parerea mea personala e ca imi pare rau ca nu am stiut de la achizitia masinii de lipsa unui filtru pe aeroterma.
Este necesar oricarei masini, altfel de ce iti ofera garantie?
Multumesc pe aceasta cale si lui Cristi pt tutorialul cu montarea filtrului. Taierea unei bucati de plastic nu defecteaza masina.
Intradevar in manualul de service a masinii se gaseste filtru cu pricina, deci RENAULT e de vina pt tunning.
Apropo uita-te la clio3 sau clio2 (nu mai stiu care) ca filtrul se monteaza identic ca si la Logan, prin taierea unei bucati din plastic. Oare producatorul s-a gandit la tunning prin plasarea informatiei?
AlinDrgn .... man pune filtru ca altfel tot atata praf vei inchiti.
Am vazut un Logan fara filtru montat si circulat 4 ani. Nu vrei sa vezi... crede-ma.
Originally posted by alindrgn View Postsi la piese auto gasesti. si gasesti filtru orginial RENAULT! nu filtre facute de cine stie ce firme care au mai scos ceva pentru masina deci citesti tot topicul si pe urma vi cu afirmatii. ma bucur ca au mai venit cativa care au intarit cele spuse de mine.
Comment
-
Originally posted by lordwolf View PostExista si filtru "original" RENAULT realizat de Valeo ...
Intradevar in manualul de service a masinii se gaseste filtru cu pricina, deci RENAULT e de vina pt tunning.
Apropo uita-te la clio3 sau clio2 (nu mai stiu care).....
Comment
-
@mmaxalb si cei cu idei: in regula, am consultat manualul de service si da, exista prevazut in manual filtrul de habitaclu. In Carnetul de intretinere al masinii nu se face niciunde vreo trimitere la filtru. Clar il voi monta, dar mai raman clenciurile pe care le voi avea cu cei de service. De felul meu sunt relativ pasnic, dar cu ei trebuie sa cam fii nesimtit. Cine si cum a procedat cand a ajuns cu masina in service, avand filtrul de habitaclu montat?The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
Originally posted by lordwolf View PostAlinDrgn .... man pune filtru ca altfel tot atata praf vei inchiti.
Am vazut un Logan fara filtru montat si circulat 4 ani. Nu vrei sa vezi... crede-ma.Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
Comment
-
salutare.
Pentru cei care au A/C si si-au montat filtru, spuneti-mi si mie cam cat de departe este condensatorul de capacul ce trebuie taiat sa stiu cat pot intra cu cutterul in el. ca mi-e frica sa nu fac vreo belea daca imi montez asa ceva.
presupun ca nu e montat chiar langa acel capac...dar voiam sa ma asigur daca e ste distanta destula ca sa tai linistit (bineinteles ca nu cu o lama de 5 cm...ma gandeam la vreo 10 mm daca ar intra varful cutterului...as fi linistit).
Comment
-
E necesar un filtru de polen sau măcar o plasă de ţânţari . Zilele astea s-a lucrat cu spumă poliuretanică pe lângă locul unde parchez masina , sa vezi pop corn pe gurile de ventilaţie când am dat drumul la aerotermă în poziţia 3-4. Pârghia de recirculare era pe poziţia deschis . Trebuia macar o sită mai deasă la intrarea aerului de afară în habitaclu.
Comment
-
"Mike26ro" dai linistit inainte daca tai doar cu varful caterului nu ajungi la condensator asa am facut si eu si il am montat de un an de zile fara nici cea mai mica problema de functionare .Sa nu-ti fie frica de opozitie.Aminteste-ti ca un zmeu se inalta impotriva vantului ,nu impreuna cu el.
Comment
Comment