Montaj filtru polen in habitaclu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • salutare
    astazi mi-am procurat si eu filtrul de polen si am vrut sa ma apuc de treaqba
    dar am avut o surpriza neplacuta.Cand m-am bagat dedesupt am observat
    ca ceea ce trebue decupat la mine nu seamana cu ceea ce am vazut pe forum
    la mine este ph2 si am si ac.
    cine ma poate ajuta?
    prima poza este de pe forum iar cea de a doua este cum arata la mine
    Attached Files
    sigpic
    http://www.loganclub.ro/forum/nt_16_mic-t38412.html

    Comment


    • hmk se potriveste si la tine perfct filtrul de ph 1 doa ca tu trebuie sa tai si acea parte de jos proeminenta!

      Comment


      • ph2 cu ac am si eu. la mine au pus filtru polen din fabrica.a mea masina e din decembrie 2010. la tine intra praf in habitaclu prin sistemul de ventilatie? daca nu atunci cred ca ai filtru deja. din fotografie nu-mi dau seama.

        Comment


        • @ B95HMK - cum ai rezolvat ?
          azi am cumparat si eu vesel-voios filtru de habitaclu, convins sa renunt la filtrul de hota improvizat pus sub stergatoare acolo.
          Cand sa tai, socoteala din targ nu s-a potrivit cu cea din ... masina. Locasul nu arata ca cel obisnuit. Mentionez ca si eu am tot ph2, noiembrie 2008.
          Ce e de facut ?
          In Femei Si-n Frane Sa N-ai Niciodata Incredere

          Comment


          • asta am facut eu la Sandero in Iunie 2010 (aeroterma PH2). citez de pe clubsandero:
            ****************
            eu am montat filtrul de habitaclu singur prin Iunie si va pot spune ca s-a schimbat treaba cu praful, mizeria pe bord. este un "must have". fluxul de aer bagat din exterior nu este deloc afectat. daca intereseaza pe cineva, operatiunea a durat 1 ora, si a iesit impecabil ca in fabrica. am folosit urmatoarele:

            - filtru de habitaclu de sandero cumparat de la auto cobalcescu = 65.00 LEI
            - panza de bonfaier cu latimea de 2 cm lungimea de 2 cm si zimti foarte bine ascutiti
            - panza de bonfaier subtire
            - cutter de buna calitate
            - pila de unghii
            - lanterna frontala - lumina este foarte importanta

            daca nu scoti scaunul pozitia este tare nasoala. acum depinde de cum vrei sa lucrezi ingrijit (cazul meu) sau lasa ca merge. totusi ai mare grija sa nu tai ceva aiurea ca dai de mare belea. cu grija totul. dupa ce am scos scaunul am pus o patura sa nu stau pe metal.

            iata pasii pe care i-am urmat.

            - am scos cu grija scaunul pasagerului. sa nu zgari plasticele din interior am pus pe sania scaunului un cearceaf. acum ai loc suficient sa stai pe spate si sa bagi bine capul sa vezi locasul.

            - dupa cum se poate vedea locasul are o parte de sus adancita si una iesita in afara. se lucreaza in etape, intai parta adancita si apoi partea de jos.

            - partea adancita: usor cu panza de bonfaier se "freaca" pe marginea din stanga si din dreapta. cu rabdare se poate taia destul de repede, apoi se repeta acelasi procedeu pentru partea de sus si jos prin aceeasi metoda. se foloseste varful cutterului in partea de jos, apoi pe laterale usor. daca ati adancit bine cu panza de bonfaier treaba este extrem de simpla. fiind taiat pe cele 3 parti se impinge capacul in interior. o sa se rupa usor de sus. prima etapa a mers simplu, acum se poate vedea bine in interior si marginile locasului, vaporizatorul de asemenea.

            - partea iesita in afara: se foloseste panza de bonfaier subtire si se taie in jos. grija mare sa nu ajungeti prea jos. se taie si pe o parte si pe alta, nu pana la marginea de jos. apoi ramane doar partea orizontala. o faceti cu 2 mm mai sus folosind panza de bonfaier si apoi cutterul. se impinge si se rupe usor.

            se poate folosi pila de unghii pentru finisaje. curatati zona de frunze. ideal sa suflati cu aer comprimat toata tubulatura. bagati filtrul exact ca in descriere, strans din ambele parti evantai si bagat prima oara dupa marginea de sus.
            ***********
            Succes!
            Last edited by Winnie; 28 September 2011, 16:41.

            Comment


            • la ph2 se decupeaza toata portiunea din pozele lui B95HMK
              si eu am montat si am decupat tot de acolo
              Last edited by romeo-alex; 28 September 2011, 17:42.

              Comment


              • Am montat si eu cu ajutorul unui coleg, Daniel liviu caruia ii multumesc inca o data; ocazie cu care am renuntat la filtrul de hota pus sub stergatoare, pe care l-am inlocuit cu o plasa verde de tantari.
                Se decupeaza toata portiunea si paremise ca sta mai bine filtrul ca la ph1. Intra un pic fortat, etanseaza la fix. Plasticul care trebuie decupat e mai subtire ca la ph1.
                Inca n-am apucat sa merg prea mult cu masina, o sa revin cu impresii.

                Multumesc pt raspunsurile prompte !
                In Femei Si-n Frane Sa N-ai Niciodata Incredere

                Comment


                • merci de sfaturi
                  am rezolvat-o a doua zi dupa ce am postat
                  am gasit detalii la club sandero si eu
                  dar va dau un sfat sa va luati un filtru original
                  intra foarte usor
                  sigpic
                  http://www.loganclub.ro/forum/nt_16_mic-t38412.html

                  Comment


                  • Am rezolvat si eu Se taie pur si simplu, pana jos, cu incredere
                    Eu am luat filtru romcarbon motrio si e super. se potriveste la fix
                    In Femei Si-n Frane Sa N-ai Niciodata Incredere

                    Comment


                    • si ia uite ce frumos capac e peste locasul pentru filtrul de polen la pretenii nostrii din Venezuela . macar la ei s-au gandit ca acolo chiar trebuie un fitru d epolen si au pus un capac. la noi nici macar nu s-au sinchisit sa taie gaura acolo

                      dar au si ei problemele lor, 90% au fost chemati in service sa li se schimbe vaporizatorul din cauza lipsei filtrului de polen
                      acolo fiind foarte cald tot timpul, din momentul in care au cumparat masina, nu mai opresc vreodata AC-ul
                      Attached Files
                      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                      Comment


                      • e ca pe timpul raposatului, cand daciile de export aveau chestii in plus fata de ale noastre, din pacate nici acum nu s.a schimbat politica firmei
                        sigpic

                        Comment


                        • de parca s-a schimbat ceva prea mult in tara asta
                          ce usor ar fi fost sa am si eu acel capac sa nu mai fi stat cand am taiat cu gandul la ce pot face acului si doar sa pun filtrul la locul lui
                          sa nu mai vorbim de montarea filtrului din fabrica
                          au gandit-o bine cei de la Dacia
                          la noi nu se gaseste praf in aer ci peste tot
                          ce rost mai are filtrul pentru ei
                          sigpic
                          http://www.loganclub.ro/forum/nt_16_mic-t38412.html

                          Comment


                          • Care ar fi cel mai bun filtru de polen?

                            Comment


                            • cel cu carbon activ!
                              ps: parerea mea!
                              Last edited by nicu_rcn; 18 December 2011, 23:36. Reason: completare denumire filtru!
                              sigpic

                              Comment


                              • Exact,cu carbon activ.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google