Cum aveam bordul demontat de pe masina, acum a fost momentul ideal sa va arat exact cum se introduce filtrul de polen in locasul lui. Totodata se poate vedea mai usor locatia si cum trebuie sa arate acea taietura.
Montaj filtru polen in habitaclu
Collapse
X
-
Asa arata filtrul de polen la mine dupa aproximativ 18 luni, era alb, de ala simplu. De ce nu or fi pus ei acest filtru de la inceput? Sa stai in cele mai incomode pozitii atunci cand tai acel capac, dar marita efortul.Attached Files
Comment
-
Salut,
Am si eu o nelamurire legata de schimbarea filtrului de aer pentru habitaclu. Vad ca solutia vehiculata este de a taia cu cutterul locasul acela. Mi se pare ciudat ca pentru a inlocui un consumabil sa fie nevoie de taierea unor plastice.
Nu exista si o alta solutie pentru schimbare?
Mentionez ca am un Logan 2 cu clima si vreau sa schimb filtrul de aer fiindca am ajuns sa-mi scada debitul la aer din cauza murdariei ...
Multumiri,
Toate cele bune!
Comment
-
Aoleu stai ca le incurci grav. N-ai treaba cu cutter-ul in cazul in care simti ca aeratoarele au inceput sa-ti bage mai putin aer.
NU trebuie sa decupezi/tai absolut nimic la Logan 2 deaorece filtru de habitaclu il vei gasii foarte usor macar daca citesti manualul de intretinere.Last edited by prometheus; 23 April 2015, 22:07.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
A precizat ca are Logan 2 cu clima deci im mod sigur dispune si de filtru habitaclu , poate ma insel dar "clima" pentru mine inseamna AC automat deci posibil sa aiba Logan 2 SL10.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Da, e vorba de Logan produs in 2013, varianta Ambience la vremea respectiva, cu clima/AC. Din comoditate (recunosc) n-am mai rasfoit manualul, am cautat direct pe net...
Au vrut sa-l schimbe in service la prima revizie, insa tin minte ca era destul de scump si am refuzat.
Comment
-
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Salutare, revin cu concluziile...
Achizitionat filtru - 65 lei. A venit cu instructiuni de montare aproximative. Demontat capac (doua suruburi) fara a mai da jos torpedoul. Scos filtru vechi, pus filtru nou, treaba de 5 minute.
Alta treaba acum, chiar si pe treapta 1 a ventilatorului, se simte bine ventilatia.
Apropo, in manualul pe care il am eu, nu da detalii despre cum se schimba filtrul de habitaclu, zice doar ca e operatiune ce se efectueaza periodic la service.
Toate cele bune!
Comment
-
Mi-am adus aminte de bancul cu ginecologul, trebuia sa-i spui sa incerce pe la gaura tevii de esapament, poate ajunge mai usor la filtru. Ghicesc....daca este Ambiance nu are, si preupun ca are nevoie si de capacul de 70euro. Altfel, esti sef, vorbesti cu un copchil si te rezolva usor cu 50 lei.
trimis de pe mobil„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Știu că răspunsul meu vine târziu, dar, nu spălați, aspirați, curățați filtrele clasice de aer, habitaclu. Acestea sunt proiectate ca să ajungă la o filtrare optimă după câteva ore/km de funcționare.
Practic, praful care se depune pe suprafața filtrantă acționează ca o peliculă suplimentară filtrantă, și numai atunci, filtrul operează la standardul proiectat.
Poate suna ciudat, dar praful depus, ajută la filtrare.
Le puteți scutura de impurități mari (frunze, pietre, etc) periodic, dar nu le suflați cu aer, aspirați, spălați, etc.
Originally posted by CataLiNNN View PostToate arata asa.
Daca se spala acest filtru isi pierde din caracteristici? Ma refer in sensul ca as face treaba asta o data la 6 luni iar apoi schimbat definitiv, cum e normal.
Comment
Comment