Montaj filtru polen in habitaclu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    eu am montat ca in poza ,la 5 luni desfac ansamblul stergatoarelor si schimb filtrul .E mai mult de munca dar pe mine nu ma deranjeaza+ ca mai dau cu vaselina la lagarele mecanismului de la stergatoare ca sa nu capete joc
    filtrul este unul special folosit la ventilatia trenurilor de metrou (cele noi)
    Attached Files
    Captain of the black pearl

    Comment


    • #32
      Zi-mi și mie cum ai desfăcut plasticul acela de la ștergătoare? (grilajul acela) Că mie mi se cam învârte în gol șurubul acela. Mersi

      Comment


      • #33
        Nu e surub, este diblu de plastic. Rotesti cam jumatate de tura si tragi in sus de el. Cu grija iese usor cu o surubelnita plata.
        GL-22-TOF

        Comment


        • #34
          Prea mult "rumegus" si bavuri cu scule electrice. Cu un cutter si cu un patent (ca sa tragi capacul in exterior si sa nu atingi condensorul) dureaza 5 minute la un pickup sau VAN (la care nu poti lua pozitia "streulea" decat daca ai facut 10 ani de yoga, trebuie sa stai in genunchi pe carosabil).

          Comment


          • #35
            ziceti-mi si mie cum se numeste filtru de polen (cum il ceri ,adica ce model este)mersi.

            Comment


            • #36
              Originally posted by giurisici fabian View Post
              eu am montat ca in poza ,la 5 luni desfac ansamblul stergatoarelor si schimb filtrul .E mai mult de munca dar pe mine nu ma deranjeaza+ ca mai dau cu vaselina la lagarele mecanismului de la stergatoare ca sa nu capete joc
              filtrul este unul special folosit la ventilatia trenurilor de metrou (cele noi)
              Iarta-ma ca iti zic dar mie mi se pare cam tiganie. Mai bine cu piltru polen.

              Comment


              • #37
                pai giurisici fabian cacam are dreptate, si acolo trebuia sa vina cu filtru de polen.
                acel filtru ar trebui sa opresca grosul, frunze si alte chestii mari, iar cel de jos sa retina praful.
                giurisici fabian a improvizat un filtru acolo, dar am vazut la cineva care avea prinderea originala si nu se schimba chiar greu daca ai acel filtru original.

                eu unul am pus peste grilajul de plastic de sub capota, un filtru de hota ca sa nu-mi intre frunze si alte chestii mari si pot sa zic ca dupa aproximativ 5 luni, filtrul de polen abia avea putin praf pe el.
                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                Comment


                • #38
                  mama ,da parca zici ca sunteti la laboratoarele NASA
                  Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

                  Comment


                  • #39
                    Romanul ca de obicei, inventiv.Multumim mult pt filmulet

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by CJ-12-VVP View Post
                      ziceti-mi si mie cum se numeste filtru de polen (cum il ceri ,adica ce model este)mersi.
                      Buna ziua!
                      Filtru de polen/filtru de habitaclu de provenienta Renault Clio sau Modus.
                      Eu ieri am cumparat unul si am fost atentionat ca s-a schimbat codul piesei.
                      (77 01 059 997 era codul vechi)
                      Codul nou este : 77 01 062 227

                      Comment


                      • #41
                        vezi ca e un coleg care vinde asa ceva la pret ok(tudor)
                        nu-i prost cine cere ,e prost ala care da!

                        Comment


                        • #42
                          Domnu' Cristi, multumim pt. tutorial!
                          Am incercat sa te urmez in tocmai si am stat cu capu-n jos juma de ora sa-l montez... A fost... interesant :p
                          Oricum, rezultatul merita. Aerul parca e mai curat iar cantitatea de praf din interior a scazut dramatic.
                          sigpic
                          ^Logan turbat (WIP)^

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by adicata2003 View Post
                            Iarta-ma ca iti zic dar mie mi se pare cam tiganie. Mai bine cu piltru polen.
                            Nu-i nici o suparare eu am facut cum am crezut ca e mai bine, pe mine nu ma deranjeaza si nici nu se vede .Degeaba decupezi jos si montezi si 1000 de filtre daca pe gura aia iti trage frunze ,ganganii care intra fix in turbina aerotermei.Am patit-o cu 2 frunze intrate acolo care faceau un zgomot infernal ,pana la urma am reusit sa le scot din turbina dupa care am facut tigania asta care nu e obligatoriu sa se i-a nimeni dupa mine sa o faca.

                            Last edited by GFN; 19 March 2009, 12:56.
                            Captain of the black pearl

                            Comment


                            • #44
                              astept si eu sambata si deoarece sunt concitadin cu dl.Cristi cred ca voi deveni si eu prefericitul posesor(din cauza fizicului agabaritic efectiv nu incap acolo decat transat)
                              nu-i prost cine cere ,e prost ala care da!

                              Comment


                              • #45
                                Salut

                                Am urmat si eu tutorialul vostru si sambata trecuta am trecut la fapte, inarmat cu un pistol de lipit, o panza subtire si o pila mica. In 10 minute am taiat zona respentiva (am folosit pistolul pentru zona de langa condensatorul de AC). Pilit usor ca sa arate mai frumos, iar apoi pun filtru de clio 3, cel de ma MANN. Am mai pilit usor si partea unde intra clema de la filtru, apoi s-a pozitionat excelent filtrul.

                                Si chiar se simte diferenta, daca pana acum in 2 zile era strat de praf pe bord, acum e ok, mai ales ca merg mai mult prin Bucuresti.

                                In plus, din spatele la condensator am scos vreo cateva frunze, cat pentru un ceaii

                                Asa ca a meritat cele 20 de minute de munca.
                                Last edited by crimarius; 26 March 2009, 16:03. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google