Montaj filtru polen in habitaclu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mike26ro View Post
    pai cum sa stea al tau indoit, daca e facut din panza simpla, filtru de hota sau ce o mai fi.
    Uita-te la alea cu carbon, sa vezi ce groase sunt, abia le poti indoi.
    Filtrele originale le poti indoi de cate ori vrei, vor reveni la pozitia initiala, i-a dus si pe ei capu' sa le faca in asa fel sa nu ramana "cocosate" dupa introducere. Eu scot la masinile mele filtrul odata la 2 luni si le suflu cu aer comprimat. Arata ca noi din punct de vedere dimensional. In asta consta si diferenta de pret.

    Comment


    • @mike26ro: stimabile, dumneata chiar nu sti sa citesti ce scrie? scrie in romana, in ce limba intelegi mai bine ca sa stiu sa scriu special pentru tine? am zis ca am filtru original NU am zis ca am filtru de carbon. ce nu se intelege? si ti-am zis sa te uiti in filmuletul din primul post sa vezi cum si-a rupt cristi mainile indoind filtrul de carbon(el si-a pus filtru de carbon nu eu). ce e asa greu de priceput?
      Last edited by B 83 RMJ; 20 May 2009, 14:08.
      Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

      Comment


      • pai de ala cu carbon vorbeam noi ca revine greu la forma initiala.
        Imi pare rau ca s-a inteles altceva . Sper sa nu bagam lumea in ceata cu off-topicurile astea .

        Comment


        • Nu e vorba de off-topic, este vorba de recomandarea de a monta un filtru agreat de cel care a proiectat gaura din aeroterma. Filtrul rigid "cu carbon" nu va filtra tot fluxul de aer pentru ca va ramane deformat. Nu stiu ce nevoie de carbon la filtru, ca doar nu e masca de gaze si nici noi nu circulam in atmosfera cu substante chimice. La noi problema este praful, iar ala este foarte bine retinut de filtrul original pe care voi l-ati numit "facut din panza simpla, filtru de hota sau ce o mai fi."

          Comment


          • in sfarsit cineva care a inteles ceva, ce de fapt stia, si e de partea mea.
            dai un ban, dar sti pe ce il dai. si acuma, nu cred ca te trage la buzunar diferenta dintre filtrul de carbon si cel original. eu zic mersi cu asta de origine, ca nu mai am degetul negru dupa ce dau cu el pe bord. am bordul curat, filtru il mai scutur din cand in cand, ca la mine aeroterma e pornita mereu si se aduna, si fiecare cu ce il doare.
            Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

            Comment


            • Cu lectia invatata de aici, am luat pistolul de lipit, filtrul de carbon, cablu de curent si in 10 minute cu pauza de tigara, treaba era gata.
              Mii de multumiri pentru sfaturi.

              Comment


              • Originally posted by detail View Post
                Nu e vorba de off-topic, este vorba de recomandarea de a monta un filtru agreat de cel care a proiectat gaura din aeroterma. Filtrul rigid "cu carbon" nu va filtra tot fluxul de aer pentru ca va ramane deformat. Nu stiu ce nevoie de carbon la filtru, ca doar nu e masca de gaze si nici noi nu circulam in atmosfera cu substante chimice. La noi problema este praful, iar ala este foarte bine retinut de filtrul original pe care voi l-ati numit "facut din panza simpla, filtru de hota sau ce o mai fi."
                intr-adevar...nu e o alegere prea inspirata sa punem cu carbon...abia acum mi-am dat seama ca nu filtreaza tot. Daca merg in urma unui camion tot la fel ma intoxic.

                Comment


                • Originally posted by FLORYN View Post
                  Mike , cam ai dreptate , asta am oservat-o si eu inainte de al monta pe al meu. Plus de asta am vazut si la alta masina cand il scosese sa-l scuture , tot asa sifonat era , deci nu-si revine la forma initiala . Asta e !!
                  pai daca folositi filtre mann si zero polution...cine va pune?

                  Originally posted by qiu View Post
                  @alindrgn: Ce fel de filtru ai tu? Adica ce firma e? Al meu e cu carbon de la Zero si tot greu isi revine la forma initiala. Presupun ca rama aia de plastic o fi mai buna la tine. Ca la mine e de cati bani am dat adica mai ieftin, plus ca dupa ce l-am pus a doua oara s-a crapat putin, dar macar sta la locul lui, D-zeu stie cum.
                  Presupui FOOOOARTE BINE. repet. Cine va pune sa puneti filtre mann si zero polution?Oricum, nu neaparat rama groasa e problema ci si elemnetul filtrant dur si siliconul cu care este fixat elementul filtrant de carcasa, toate astea 3 elemente fac ca filtrul sa nu isi revina in totalitate.
                  Fuarte Nervos !!!

                  Comment


                  • eu l-am scos dupa un an si nu l-am gasit sifonat, e de renault clio

                    Comment


                    • pai cum cine ma pune? bugetul de criza evident. Am dat 50 lei. Voi cat ati dat pe cel original.
                      Oricum nu merita nici 20 lei. Are un pret exagerat. Ma refer la materia prima si felul cum e facut.
                      Ca functionalitate n-am nimic de reprosat, se simte diferenta.

                      Comment


                      • suntem prea saraci sa luam lucruri ieftine.
                        si 2, exista niste filtre alco si aria care sunt mai bune decat mann si zero care au pretul pe la 40-50 lei depinde de unde le iei.
                        montez de peste 3 ani filtre pe logan si am pus mana cam pe toate filtrele posibile.
                        Fuarte Nervos !!!

                        Comment


                        • Cel original de clio il iei din service cu 80 de lei.

                          Comment


                          • mi-am luat si eu filtru azi, 37lei marca ARIA e411, duminica o sa il montez... sper sa fie bun... oricum sper ca o sa retina praful cat de cat...
                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by detail View Post
                              Cel original de clio il iei din service cu 80 de lei.
                              sau 65 lei la magazine de piese auto

                              Originally posted by gogoasha69 View Post
                              mi-am luat si eu filtru azi, 37lei marca ARIA e411, duminica o sa il montez... sper sa fie bun... oricum sper ca o sa retina praful cat de cat...
                              poti pune o poza si iti confirmam noi daca se potriveste. dar din cate a scris domnulk mai sus cred ca merge. de retinut praful il retine, acum in ce cantitate nu se stie. nu am vazut filtrul ala de polen pana acum.
                              Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                              Comment


                              • asta e filtrul, e pt nisan micra (k12), mica C+C (k12), renault modus, twingo II, clio III
                                Attached Files
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google