Reglaj Cursa Furca Ambreiaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reglaj Cursa Furca Ambreiaj

    scule necesare:
    2 chei fixe de 10.
    un subler
    2 oameni
    procedura:
    se slabesc piulitele de la cablul de ambreiaj
    se masoara cu sublerul lungimea cablului intre punctele indicate in poza
    prima data cu pedala de mabreiaj apasata <de obicei distanta cu pedala de ambreiaj apasata nu se modifica, la mine e 16 mm>.. si a doua oara cu pedala de ambreiaj libera<neapasata>.
    diferenta rezultata<calculata> trebuie sa fie intre 30-35 mm.
    apoi se strang la loc cele 2 piulite.
    Attached Files
    Last edited by NerviiMei; 6 January 2009, 03:57.
    Fuarte Nervos !!!

  • #2
    Fii mai explicit te rog
    1.2 TSI

    Comment


    • #3
      Un filmulet se poate la acest tutorial?

      Comment


      • #4
        s-ar face si filmuletul dar nu este loc ... de filmat ...
        B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

        Comment


        • #5
          ce subler ma )
          eu am deschis piulita care strange , am dat mai dat vreo 2-3 ture de piulita care regleaza , am testat pedala , si am strans piulita.
          dupa cateva ture , testati pedala , sa nu va tina prea jos.

          Comment


          • #6
            da, merge si la ochi, dar recomandat este cu sublerul....
            Fuarte Nervos !!!

            Comment


            • #7
              se poate uploada filmuletul pe you:::tube iar se posteaza doar linkul; nu cred ca ocupa spatiu

              Comment


              • #8
                nu se poate filma la locul faptei , adica unde ajustezi tija.

                Comment


                • #9
                  da voi de ce va-ti bagat urechile pe acolo? Ca la mine debraiaza tot asa cum debraia si acum vreo 2 ani si au trecut de atunci vreo 60 000 km. Intreb ca si pura curiozitate. V-a mancat si a trebuit sa va scarpinati sau era necesar? Ca asa ma mai mananca si pe mine si imi bag dejtele pe ici pe colo. Cateodata cu rost cateodata muncesc juma de zi sa repar ce am stricat in 2 minute.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    pentru unele persoane - cum sunt eu - deloc micut - si cum loganul nu are footrest... tin piciorul pe ambreiaj(fara sa-l apas), umbland la acest reglaj mie imi tine jos ... deci chiar daca as apasa tot nu as face raul care il fac multi oameni carora le pica ambreiajele destul de repede. In plus facand acest reglaj m-am obisnuit sa apas foarte bine ambreiajul - nu mai caraie la marsarier, cupleaza mult mai bine (la mine cel putin avea un delay destul de mare la cuplare ) samd... si atata timp cat nu-l desfaci de tot, nu uiti sa-l strangi dupa ce il reglezi sau il reglezi aiurea (prea jos sau prea sus ... si aici exista cazuri cand apasai in blana fara ambreiaj calcat si pleca masina) ) nu vad ce rau poti face.
                    B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

                    Comment


                    • #11
                      Eu am slabit multe filete, are aproximativ 1 an de cand am facut operatiunea, cursa scurta a pedalei, schimbare mai usoara a vitezelor, sincronizare mai buna in marsarier.

                      Comment


                      • #12
                        Mie imi tine cam sus ambreajul la 1.4 mpi si e destul de moale,la service raspunsul a fost sec : "un ambreaj bun trebuie sa fie moale"...ce sa fac,sa il cobor,la diesel (am de la munca un van 1.5) tine mai jos si parca e mai tare pedala aia....la a mea parca e un balon cu apa

                        Comment


                        • #13
                          Cursa impusa de Dacia este de 27,5 mm+/- 0,5 mm cu pedala de ambreiaj apasata. Cred ca ei stiu mai bine decit noi ce trebuie facut sa nu se uzeze prematur ambreiajul.

                          Comment


                          • #14
                            eu cred ca oameni de pe forum printre care k'ul stiu mai bine decat ,,cei" de la dacia despre care vorbestiu tu, cum se regleaza un ambreiaj ... si stiu ce vorbesc despre mecanicosii electricosii de la dacia
                            sigpicMy ride

                            Comment


                            • #15
                              Am facut chestia asta de cand mi-am pus arcurile sport, tot din cauza delay-ului pe curbe cand conduceam mai agresiv sa zic asa, ma enerva ca prindea prea sus si l-am lasat sa cupleze umpic mai jos! Acuma depinde de persoana si de cat de lung e in craci!
                              MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google