Deci. Tot nu ai inteles. Mai explic o data.
Ambreiajului ii sunt necesari 30 mm de apasare a rulmentului ca sa decupleze.
Nu mai mult nu mai Putin. Cursa asta este relativ constanta in timp si se modifica odata cu uzura discului volantei si plăcii de presiune. Cu cat ambreiajul este mai uzat...cu atât cursa va fi mai mica.
Cursa asta se numeste cursa utila sau necesara decuplatii.
Nu se poate modifica nici cu mama reglajelor cablurilor si pedalelor. E data de constructia ambreiajului.
2. Cursa totala. Distanta de la punctul zero al rulmentului la punctul maxim pana unde permite fizic constructia plăcii...e cursa totata...cursa maxima permisa de soarele plăcii...de diafragma.
Nici asta nu poate fi modificata cu nici un reglaj...e data de constructia ambreiajului.
3. Pozitia pedalei....e doar pozitia de unde vrei sa înceapă cursa utila si totala a pedalei...ca in ambreiaj ele tot de acolo încep orice reglaj ai face.
Ambreiajului ii sunt necesari 30 mm de apasare a rulmentului ca sa decupleze.
Nu mai mult nu mai Putin. Cursa asta este relativ constanta in timp si se modifica odata cu uzura discului volantei si plăcii de presiune. Cu cat ambreiajul este mai uzat...cu atât cursa va fi mai mica.
Cursa asta se numeste cursa utila sau necesara decuplatii.
Nu se poate modifica nici cu mama reglajelor cablurilor si pedalelor. E data de constructia ambreiajului.
2. Cursa totala. Distanta de la punctul zero al rulmentului la punctul maxim pana unde permite fizic constructia plăcii...e cursa totata...cursa maxima permisa de soarele plăcii...de diafragma.
Nici asta nu poate fi modificata cu nici un reglaj...e data de constructia ambreiajului.
3. Pozitia pedalei....e doar pozitia de unde vrei sa înceapă cursa utila si totala a pedalei...ca in ambreiaj ele tot de acolo încep orice reglaj ai face.
Comment