Nu stiu daca am deschis topicul unde trebuia, rog un moderator sa-l mute pe unde se potriveste mai bine [eu nu mi-am dat seama necunoscand forumul prea grozav].
Teoria e veche deja, practica in schimb ne omoara. Primul a fost GPL-ul, acum cu benzina care se imputineaza, o sa se scumpeasca, rusii care ne taie gazele...
Asa am dat peste un filmulet pe youtube, despre Mustang 106L:
Hidrolizorul pare mic in dimensiuni, nu cred ca e ceva extrem de complicat si mai e si functional [pe Logan]. Din ce reiese din filmulet, reduce destul de mult consumul.
Aveti ceva cunostinte in domeniu, mai in detaliu, sa explicam ce si cum functioneaza, cum se poate construi asa ceva? Poate ne dotam golaneii cu hidrolizoare si apucam sa ne caram mai mult cu masinile. N-ar fi rau, zic eu. Doar n-as vrea sa fiu prea credul, desi totul pare foarte posibil.
Se pot accepta si alte solutii, dar am deschis topicul in principal pentru hidrolizor.
ps: n-am vazut sa mai fie vreun topic asemanator pe forum, imi cer scuze daca am fost chior si am facut un duplicat.
Teoria e veche deja, practica in schimb ne omoara. Primul a fost GPL-ul, acum cu benzina care se imputineaza, o sa se scumpeasca, rusii care ne taie gazele...
Asa am dat peste un filmulet pe youtube, despre Mustang 106L:
Hidrolizorul pare mic in dimensiuni, nu cred ca e ceva extrem de complicat si mai e si functional [pe Logan]. Din ce reiese din filmulet, reduce destul de mult consumul.
Aveti ceva cunostinte in domeniu, mai in detaliu, sa explicam ce si cum functioneaza, cum se poate construi asa ceva? Poate ne dotam golaneii cu hidrolizoare si apucam sa ne caram mai mult cu masinile. N-ar fi rau, zic eu. Doar n-as vrea sa fiu prea credul, desi totul pare foarte posibil.
Se pot accepta si alte solutii, dar am deschis topicul in principal pentru hidrolizor.
ps: n-am vazut sa mai fie vreun topic asemanator pe forum, imi cer scuze daca am fost chior si am facut un duplicat.
Comment