If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Salut.
Incearca si la capota(asta daca ai si acolo buton)sau la portbagaj.
Sa nu fie vreun contact blocat pe dechis si sa-ti vada usa deschisa
Numai bine.
fraatilor voi de unde ati luat contactoare ca am intrebat si eu la vreo 4 magazine si am ramas mut cand mi au cerut 60 lei in targ la vitan or fi mai ieftine
din targ de la vitan am luat eu acum un an cand eram an vacanta la verisori si leam luat mult mai eftin ca sunt romanii aea care aduc detoate acolo la voi
Salutare! am probleme cu plafoniera la un reno clio NU SE MAI STINGE dupa ce inchid usile,am verificat sigurantele sunt bune,am verificat fiecare inchizator de la portiere par a fi bune,nu stiu ce ar putea avea si din cauza asta nici alarma nu mai functioneaza imi vede o usa deschisa si se declanseaza dupa ce o inchid(toate astea le am de cand am trecut cu masina printr-o groapa mi sa aprins plafoniera in mers)
Va multumesc anticipat daca ati putea sa ma ajutati!
vezi la porbagaj,eu am patit la un logan cand inchideam maisna nu se mai aprindeau semnalizarile si am bijuterit la butonul din porbagaj
in targ la vitan mi am luat eu contactori 10 lei mufe nu am gasit am lipit firele cu pistolu de lipit si merge brici am durat cam 1.30 sa fac treaba asta care vrea il ajut
Eu nu am cautat mufe la contactoare.Am pus mufe de calculator,sau de telefonie - nici nu mai stiu,dar s-au potrivit de minune - doar ca le-am pus individual.Le-am izolat cu pistolul de lipit.La capatul celalalt (contactor fata) am desfacut mufa si am infasurat firele pe papuci,dupa care le-am introdus inapoi in locas.Merge brici!
pentru ca am vazut ca intreba cineva daca este vreo problema daca foloseste conductor rigid pentru legaturi, as atrage atentia asupra catorva aspecte de siguranta in expluatare la micile inbunatatiri pe care le facem:
- in mod obligatoriu se va folosi conductor flexibil (denumire tehnica - MYF, se gaseste la magazinele cu aparataj electric; in mod normal in industria auto se foloseste VLPY care este si mai flexibil), conductorul rigid nu reziste foarte mult la vibratii si vibratiile sunt transmise direct contactelor sau zonelor de imbinare (lipituri) ducand la deteriorarea acestora in timp
- evitati legaturile de genul "fir infasurat in jurul papucilor originali", umezeala si vibratiile duc in timp la contact imperfect respectiv nefunctionarea ansamblului sau mai rau in unele cazuri incendiere;
- intotdeauna firele ce vin in contact cu partile metaloce ale caroseriei vor fi protejate cu tub de protectie (tub varnis, siliconic, copex de PVC, sau se va utiliza cablu cu izolatie dubla MYYM sau MYUP), sau se vor bandaja pe toata lungimea cu banda izolatoare;
-toate imbinarile intre 2 cabluri si papucii neizolati se vor proteja cu tub termocontractibil sau cu banda izolatoare.
Am si eu o intrebare. In loc sa trag firele la contactorii usa fata, n-as putea sa ii trag la intrerupatorul din portbagaj? Ar avea ceva? Din cate am vazut, cand deschizi portbagajul, se aprinde si becul de la plafoniera....
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment