Am gasit filmuletul asta si cred ca este interesant !http://www.youtube.com/watch?v=ymdAp4HlHho
Cum Sa Repari Mici Indoituri.
Collapse
X
-
Hmmm...interesant. Ce m-a surprins a fost grosimea tablei, caci este una subtire daca poti aplica acele metode. Daca era una putin mai groasa...nu prea cred. Asta e pentru carcotasii care zic de alte masini ca au tabla groasa, in comparatie cu loganul. In plus, daca indoitura este pe vreo nervura nu prea ai sanse a o aduce la cotele intiale, dar pentru restul de "gogoshele" merge.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
-
Da e super.Dar exista si la noi multi meseriasi,drept dovada aceea persoana e roman.
Bravo domnu' Freddy.
Toata stima.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Da!Unele defecte sunt acceptate de cumparator,sunt insesizabile unora,dar sunt unii care le vad,si plus de asta pina ajung la destinatar trec prin mai multe maini.Transport,manipulare......si multe altele.Si da poate sunt si defecte de fabricatie.
Va salut.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Ma rog,vorbea destul de bine romaneste.
Ustensila aceea se numeste "extractor".Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Am si eu la fel,custoda(panou)spate stg/dr undeva aproame de imbinarea cu pavilionul,sunt ca si cum sa-r fi sprijinit/impins cu degetul in tabla.Am sa vad cum le pot scoate,cind va veni caldura.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
foarte tare ce a putut sa faca dl Freddy.am si eu de la grindina vreo 4 gogosi.auzisem ceva legat de un magnet cu care se extrage in afara.vara asta o sa incerc sa indrept si eu.multumim pt filmuletTRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!
Comment
-
Comment