practic e doar o teava groasa. de rezonator helmholtz ai auzit? fitru acustic trece-jos? pierdere? atenuare? backpressure? ia da un google sa intelegi ce-i cu tobele alea sport, ca nu-s chiar o teava dintr-un capat in altul. ca sa faci asa o teava goala, calculezi o saptamana, nu tai cu flexul 5 minute. vorbim de o toba profesionala, nu de una "pilot" facuta sa urle ca sa se simta bine posesorul de logan...
nu amplifica zgomotul o incinta de genul unei tobe goale, doar scade atenuarea; o teava nu inseamna toba sport (am avut si eu toba finala data jos si in afara de ragete nu a castigat nimic masina). orice toba se calculeaza si se dimensioneaza pt un anumit regim de functionare al motorului, unde chiar ajuta respectivul sistem de evacuare. o toba fara restul evacuarii facut in acelasi "spirit" nu da in general nimic in afara de zgomot. daca nu-ti pui probleme de perormanta, doar de zgomot, atunci da, metoda ta de a sunta traseul gazelor e cel mai eficient mod de a produce zgomot.
nu amplifica zgomotul o incinta de genul unei tobe goale, doar scade atenuarea; o teava nu inseamna toba sport (am avut si eu toba finala data jos si in afara de ragete nu a castigat nimic masina). orice toba se calculeaza si se dimensioneaza pt un anumit regim de functionare al motorului, unde chiar ajuta respectivul sistem de evacuare. o toba fara restul evacuarii facut in acelasi "spirit" nu da in general nimic in afara de zgomot. daca nu-ti pui probleme de perormanta, doar de zgomot, atunci da, metoda ta de a sunta traseul gazelor e cel mai eficient mod de a produce zgomot.
Comment