Aerul conditionat ridica intradevar probleme suplimentare. Va trebui sa ocolesti niste conducte (inclusiv cea de alimentare cu motorina la dci). Partea buna e ca-ti amintesti niste injuraturi pe care le-ai uitat, dar daca esti inventiv rezolvi schimbul becurilor pe dreapta (nu strica daca erau firele un pic mai lungi).
Pe partea stanga e alta poveste. Cu becul pentru luminile de drum (H4), m-am descurcat intr-un final, fara sa demontez bateria si lucrand cu mana stanga (un stangaci este avantajat ). La becurile de pozitie sau semnalizare mi-e groaza sa ma gandesc (noroc ca inca functioneaza). Mi se par imposibil de abordat. A incercat cineva?
Pe partea stanga e alta poveste. Cu becul pentru luminile de drum (H4), m-am descurcat intr-un final, fara sa demontez bateria si lucrand cu mana stanga (un stangaci este avantajat ). La becurile de pozitie sau semnalizare mi-e groaza sa ma gandesc (noroc ca inca functioneaza). Mi se par imposibil de abordat. A incercat cineva?
Comment