Schimbare in far: becuri pozitie, semnalizare si faza lunga/scurta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Aerul conditionat ridica intradevar probleme suplimentare. Va trebui sa ocolesti niste conducte (inclusiv cea de alimentare cu motorina la dci). Partea buna e ca-ti amintesti niste injuraturi pe care le-ai uitat, dar daca esti inventiv rezolvi schimbul becurilor pe dreapta (nu strica daca erau firele un pic mai lungi).
    Pe partea stanga e alta poveste. Cu becul pentru luminile de drum (H4), m-am descurcat intr-un final, fara sa demontez bateria si lucrand cu mana stanga (un stangaci este avantajat ). La becurile de pozitie sau semnalizare mi-e groaza sa ma gandesc (noroc ca inca functioneaza). Mi se par imposibil de abordat. A incercat cineva?

    Comment


    • #17
      Am incercat sa schimb becul fara sa ma uit la tutorial. Am rupt tablita de care se prinde clema care tine becul. Stie cineva daca se poate pune inapoi?. Nu se poate observa partea de sus unde vine ea montata, daca stie cineva, sau a mai avut asa problema si imi poate da o indicatie, idee... pina voi da farul jos sa vad ce mai ramine de facut.Clema pare a fii desprinsa de pe ceva nu rupta.

      Comment


      • #18
        asa am patit si eu cand am schimbat becul pe stanga si l-am fixat asa cu cauciucul ala care se prinde la urma si nu am avut probleme nu are unde sa se duca doar ca nustiu cat de bine este reglat

        Comment


        • #19
          La fel am procedat si eu, ar fi ceva probleme la datul prin gropi (nu le poti evita pe toate). Eu totusi cred ca se poate monta tablita aceea inapoi. Voi cauta o pozitie din care sa pot observa modul cum a fost prinsa acolo poate se mai repara ceva.

          Comment


          • #20
            streulea , adauga si si pt farurile cu lupe un video
            am schimbat ieri la ale mele becurile din pozitii cu unele led , de a trebuit sa dau bara si farurile jos
            e greu de crezut , dar asta e

            Comment


            • #21
              fof, nu e bun asta ?
              " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

              Comment


              • #22
                Foarte bun tutorialul. Am schimbat si eu ambele becuri la faruri (faza lunga/scurta) in urma indicatiilor. Singura problema la mine este spatiul foarte mic si m-am chinuit destul de mult sa schimb becul de la farul din stanga. Am un MCV Laureate diesel ph2. Multumim pentru tutorial stimate domn.

                Comment


                • #23
                  stai sa vezi cum e sa schimbi pozitia pe stanga la diesel, ca cel mai bine desfaci carenajul de la roata daca porti 12 la manusi ca mine...
                  sigpic
                  Ambition 1.5 dc

                  Comment


                  • #24
                    Sper sa se intample acest lucru vara, ca e mai usor fara manusi

                    Comment


                    • #25
                      Inevitabilul s-a produs. S-a ars becul de la pozitie far stanga. La o prima vedere pare imposibil sa-l schimb pe sus, mai ales ca are si o pozitie oblica, de jos in sus (asa am vazut eu astazi). Intai sa cumpar becul si apoi voi vedea cum o rezolv fara sa dau jos bateria.

                      Comment


                      • #26
                        Prima data am injurat cateva minute buune, incercand sa var mana in spatiul cela stramt (daramite sa execut miscarea de rotatie necesara!), a doua oara am luat din start cheia tubulara de 13mm, prelungitor lung si am scapat ieftin.

                        E cel mai simplu asa, cu bateria jos!
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment


                        • #27
                          eu fiind mai bat in maini(probabil din cauza kilelor putine), am bagat mana prin fata radiatorului, am luat o pozitie mai naspa, si am ajuns la el pe sus. Noroc cu mainile lungi si inguste )

                          Comment


                          • #28
                            O sa incerc si la loganul de servici (ala e un 1.6), dar.,. din experienta de pana acum, e cel mai nasol la un dci.
                            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                            Comment


                            • #29
                              eu am 1.6 si iti spun din experienta ca e joaca de copil )
                              la 1.6 16V e chin, dar la dci )

                              Comment


                              • #30
                                Nici la Dci , si nici la 1.6 16 v nu e chin . Daca ai un pic de dexteritate cum sa bagi mana , merge usor . Asta in cazul in care nu ai in loc de degete , niste polonezi. Daca ai o mana( laba ) de urs , atunci o sa ai placerea sa iti iei smaltul de pe membre . Bafta .
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google