Schimbare in far: becuri pozitie, semnalizare si faza lunga/scurta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Mat-ul bag de seama ca-ti plac "dulceturile".

    Eu iti repet: am schimbat becuri in far, in ambele parti, fara sa demontez bateria (pe dreapta cred ca sunt la al 4-lea de cand am masina).
    Cat despre becul de pozitie, singura solutie este sa dai bateria jos. Cel putin la dci.
    Nu am nici o laba de urs, nici polonezi iar despre dexteritate nu ma plang deloc!

    Data viitoare te rog sa fii atent la limbaj!
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #32
      Gata . Nu plange . In plus nu a fost o remarca adresata cuiva specific .Si nici un caz tie . Si la Dci merge sa schimbi pozitia fara sa dai jos bateria . Eu sunt foarte atent la limbaj . Ce fel de limbaj am folosit ? Te inseli amarnic , daca consideri ca e jicnitor . Am incheiat subietul . In alta ordine de idei . Numa bine va doresc .
      Last edited by 77sky; 4 August 2013, 23:39.
      sigpic

      Comment


      • #33
        Pentru mesajul de mai sus ai un cartonas!

        In al doilea rand: Un user ca tine nu stie ca este interzisa citarea inutila a postului anterior?!?
        In al treilea rand: vreau sa imi demonstrezi, filmat, pas cu pas, cum introduci tu mana in acel spatiu atat de stramt, incat doar mana de copil intra (daramite sa reuseasca miscarea de rotatie!)
        Nu poti sa ajungi nici macar la becul de semnalizare, daramite la cel de pozitie, plasat mult mai jos!

        Te astept cu filmul!
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • #34
          Bine spus. Dovada, ca de gura suntem buni toti.

          Comment


          • #35
            Inca nu am schimbat becul, nici nu l-am cumparat (sa vad intai ce fel de bec este). Revin cu rezolvarea problemei, vad eu cum, "amiabil" sau cu "forta bruta". Salutare tuturor si drumuri linistite va doresc.

            Comment


            • #36
              Salutare. Am rezolvat problema, destul de amiabil zic eu. Am procedat in felul urmator:

              -am scos capacul, garnitura si cupla de alimentare de la becul de faza scurta/lunga;
              -cu mana stanga am rotit dulia becului de la pozitie si l-am scos din locas;
              -cu mana dreapta am tras de dulie in sus, cat permite lungimea firelor, iar cu mana stanga am scos becul din dulie. Aici a fost partea cea mai grea, trebuie sa folosesti ambele maini in acel spatiu;
              -la fel, cu ambele maini am pus becul nou;
              -cu mana dreapta am pozitionat dulia in locas;
              -cu mana stanga am rotit dulia in pozitia initiala (alta operatie un pic dificila).

              La prima vedere pare destul de greu sa schimbi acel bec, dar astazi am vazut ca nu e chiar asa. Totul tine de indemanare si evident, ca cat ai mana/mainile mai mici este mai usor sa faci operatiile de mai sus. Sper sa va fie de folos detalierea aceasta. Zile răcoroase va doresc.

              Comment


              • #37
                Voi imi insultati inteligenta...

                Sa recapitulam: am schimbat 2 becuri de pozitie pe stanga. De fiecare data a trebuit sa demontez bateria, incercand in prealabil sa realizez operatiunea, fara aceasta "schema".
                Am fost curios de 1.6. Joaca de copil! Si becul de pozitie, daramite cel de semnalizare.
                Ce m-a surprins in video-ul ultim al lui Cristi S.? Faptul ca realmente inota in spatiul acela, semn ca e spatiu berechet ("poze video secund"), desi video-ul initial arata altceva (2 poze- video prim-a se vedea numele fiecareia)
                Pentru cei care nu stiu am inserat doua foto in care este foarte clar amplasamentul bateriei (intr-un colt 3 degete, in celalalt, spre bec, 2 deget). Nu am masurat cu ruleta pentru a va face o imagine mult mai clara).

                Date fiind acestea raman de tras concluziile:
                Primo, din moment ce exista o diferenta atat de mare intre cele doua videoclipuri, a cotelor acelui spatiu (in primul Cristi S era demoralizat total de aceasta, in al doilea realmente inota)), ati schimbat bateria clasica a masinii (cel putin 70 Ah) cu una cu mult mai mica (poate chiar 40 Ah), data fiind masina 1.4 Mpi a lui TM80MAT. Stim foarte bine ce cote au bateriile de diesel!
                Secundo: Ma interesa in mod deosebit imaginea acelui spatiu, cu detaliile aferente, dar a fost prezenta o imagine ironica la adresa mea, cat de usor poate fi schimbat acel bec...
                Terto: Un alt detaliu observat: Cristi S are servodirectie mecanica, cu rezervor central, la mine este electrohidraulica, tot ansamblul fiind amplasat ghici unde? exact langa acel bec de pozitie.
                Am mai incercat o data si cu chiu cu vai am reusit sa bag mana pe sub tabla din fata bateriei, de-a lungul acesteia si am ajuns la becul de semnalizare, si musai ajutat cu cealalta mana pentru a roti acel soclu. Repet: mana ascunsa sub tabla, nu pe deasupra (ai doar doua varfuri de deget acolo!).
                Cand am demontat bateria am inceput sa trag si de acel toron de fire, plus demontata sufa de reglaj far!
                Uitati-va cu atentie pe toate pozele mele, mai ales pe cea care prezinta imaginea detaliata a acelui amplasament.

                Daca tot sunteti Gica Contra, cautati un logan dci, cu pompa electrohidraulica, cu baterie normala (minim 70 Ah) si-l filmati pe acela, cu detaliile exact precum le-am prezentat eu...
                Attached Files
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • #38
                  ai dreptate. eu am schimbat becuri de pozitie la peste 20 de masini. la cele pe benzina se schimba foarte usor,dar la cele diesel am iesit cu mainile julite mai mereu.la unele chiar nu am reusit sa la schimb din cauza bateriei

                  Comment


                  • #39
                    Salutare prieteni.
                    Ma simt dator cu cateva precizari, nu de alta dar nu vreau sa supar pe nimeni. Eu personal am invatat multe de pe acest forum, motiv pentru care am multumit si voi multumii in continuare tuturor celor care au postat si celor care vor posta. Sa revenim la topic.

                    Eu am MCV dCI 85 caluti, model LAUREATE restilizat (ph2) si farurile sunt diferite fata de modelul mai vechi. Pozitionarea becului in cauza este pe la mijlocul farului sub becul de faza scurta/lunga si intr-o usoara pozitie inclinata, de aici zic eu si usurinta schimbarii lui fara a da jos bateria.
                    Am facut si cateva fotografii, sper sa fie edificatoare (scuzati calitatea lor). In prima imagine am indicat locul pe unde am strecurat mainile (una cate una nu ambele in acelșasi timp) ca sa ajung la soclul becului.

                    Respect in trafic si racoare va doresc.
                    Attached Files
                    Last edited by Dion; 13 August 2013, 20:58.

                    Comment


                    • #40
                      Dion, in primul rand, merci de explicatii, poze! Postul meu nu iti era adresat
                      Am fost in service ieri pentru revizia periodica si culmea, erau cateva modele de dci. Ce m-a surprins: baterii mult mai mici erau pe ele si, evident mult mai usor de schimbat. Si da, am vazut si model cum ti-l descrii, e chiar destul de usor. Se pare ca eu am fost "baftosul" de mi l-au aruncat in coltul extrem...Intunecat si inghesuit. Ii ziceam lui Cristi S.: sa vezi ce injuraturi o sa scoti cand incerci operatiunea asta la o masina ca a mea, chiar si cu bateria scoasa, toronul rigid si bazinul de ulei...parfum!

                      Ce sa mai... cotele bateriei reprezinta cheia, in primul rand
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • #41
                        Salutare. Stiu ca nu pentru mine era postarea, erau doua tutoriale daca nu ma insel postate inainte, vad ca au disparut. Am vrut doar sa nu produc polemici pe subiect, de aici si precizarile. De curiozitate am sa masor bateria, si postez cotele. Ma gandesc ca si suportul bateriei poate fi un pic mai spre interior.

                        Comment


                        • #42
                          Streulea, daca aveai AC iti fu%eai toti sfintii. Eu am AC si e tare greu sa schimbi ceva la far deoarece trec conductele fix pe acolo. Eu nu am nici "mana de pianist", deci iti dai seama cum a fost) Si mai simplu mi-a fost sa ma bag de jos in sus... Pe dedesubt.

                          Comment


                          • #43
                            lavetistule, ai conductele de clima in stanga?
                            Cred ca loganul tau e mai special

                            Comment


                            • #44
                              Da, cum te uiti la botu' masinii sunt in stanga(pe partea pasagerului).

                              Comment


                              • #45
                                aia e partea dreapta. daca tu te uiti la masina din fata, tot partea dreapta a masinii e

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google