Asta seara tocmai am reparat o bara care era lovita si sparta. M-am gandit ca s-ar putea sa fie cineva interesat de cum ar putea sa o faca astfel incat sa nu fie nevoit sa o schimbe sau sa scoata o gramada de bani din buzunar pentru ceva care ar putea sa il faca cu mana lui... Am facut poze pe toata durata operatiei... Paote pentru unii e ceva banal insa sunt multi care nu stiu cum ar putea sa o faca cu mana lor! Maine o sa revin cu poze si cu explicare tuturor materialelor, ustensilelor, etc! Bafta
Reparatia Unei Bare Sparte...
Collapse
X
-
Dupa cum am promis o sa explic cum am reperat o bara sparta!
In iarna masina a fost lovita, nu stiu cum ca nu e a mea, si astfel i-a fost sparta bara... Intra timp s-a spart proiectorul de la o piatra si trebuia reparata neaparat... Politie, aspect vizual, etc. Ne-am pus pe treaba si am demontat bara... Are cam 18-20 de suruburi... De diferite feluri...Cu grija si rabdare se deface ok.
HPIM3170.JPGHPIM3169.JPGHPIM3171.JPGHPIM3186.JPG
Am spalat-o bine-bine cu apa si dupa aceea am frecat cu smirghel partea care trebuia reparata... Pentru a indeparta lacul si vopseaua... In special lacul. Cu bormasina am dat gaurele mici shi am prins bara cu copci de sarma pentru a ramane pe pozitie in timpul lipirii. Am folosit 2 ciocane de lipit... Din acelea normale pentru electronica... Am lipit cele doua parti ale sparturii topind plasticul si unind partile. Atat pe o parte cat si pe alta.Am pus si un filmulet
HPIM3187.JPGHPIM3189.JPG
dupa ce am lipit pe alocuri astfel incat sa ramana fixa bara am scos sarmele shi am astupat, de asemenea gaurile facute. Am lipit in totalitate bara si dupa aceea am inceput sa o frecam cu smirghel de granulatie mare 60 ca sa o aducem la acelasi nivel. Am montat bara pe masina ca sa stea fixa si sa ne fie mai usor sa o slefuim. Am dat cu kit auto peste. Am slefuit si am mai dat un strat si am slefuit iar pana a ramas fin. Am folosit smirghel de 60, 80, 100.
HPIM3192.JPGHPIM3194.JPGHPIM3197.JPGHPIM3198.JPGHPIM3199.JPGHPIM3203.JPGHPIM3205.JPGHPIM3208.JPG
am demontat bara iar si am izolat-o. Am dat cu filler 2 straturi am asteptat sa se usuce si dupa aceea am montat-o pe masina. Am slefuit cu smirghel de apa de 500 si dupa aceea cu 1500, urmand sa fie dusa la un atelier auto pentru vopsit. Fiind metalizata nu am vrut sa ma bag si mai ales ca nu era a mea. Mai era shi urat afara batea vantul, etc.
HPIM3209.JPGHPIM3210.JPGHPIM3212.JPGHPIM3216.JPGHPIM3217.JPG
In final a iesit f f bine. Sincer nu ma asteptam sa iasa asa bine mai ales ca a fost prima oara cand am facut... Cu teoria stateam bine... Practica era sa ma omoare. Oricum decat o bara nou care e cam 7 mil am inteles mai bine asa... 50 roni materialele si 50 probabil vopsitul.sigpic
Comment
-
Un tutorial foarte bun, dar ideea ii ca nu se stie cat o sa tina.. daca faci o treaba o faci forever, nu 1 luna sau 2.LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICAEnter the Matrix
Comment
-
mie mi se pare o treaba foarte trainica! Daca te gandesti ca tine 1 luna sau 2,atunci ce faci? Scoti 7 mil din buzunar? Asa cel putin incerci ceva ! Doar daca nu esti adeptul proverbului:"lenea e cucoana mare"Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
Andreea Trifu
Comment
-
-
Avand un tutorial ca asta, parca abia abia astepti sa incerci si tu ... Si cand o sa se intample uiti de cata munca e ... O sa o faci de placere, e mult mai mare satisfactia cand sti ca ai facut-o tu cu mana ta si oricum daca se rupe intr-o luna - doua asta e ... O mai faci odata sau o schimbi ... Fiecare cu ale lui.
O sa incerc si eu chestia asta ( ale mele nu sunt sparte ... Sunt mai mult zgariate cu cheia sau surubelnita ... Destul de adanc ).
Comment
-
Comment
-
Comment