Vand/Schimb Nokia 5800 XpressMusic

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vand/Schimb Nokia 5800 XpressMusic

    Vand/Schimb Nokia 5800 XpressMusic pachet complet + card microSD 2GB cu soft actualizat, harti actualizate prin intermediul Ovi Maps, GPS functional. Arata 9,5/10 si functioneaza perfect. Pret 260 RON!
    Attached Files

  • #2
    Salut, schimbi cu nokia e71 + o mica diferenta din partea mea ?
    Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

    Comment


    • #3
      Salut

      Depinde cum arata telefonul tau. Pune poze ceva cu el...

      Comment


      • #4
        Valabil!!!!

        Comment


        • #5
          Salut! In ce retea functioneaza telefonul si cat tine acumulatorul? Daca trimiti prin posta il iau eu pentru ficamea caci are o manie sa le scoata din uz.

          Comment


          • #6
            Imi pare rau, nu pot trimite deoarece sunt student in Bucuresti si nu am domiciliul aici..

            Comment


            • #7
              Cum nu poti trimite? Prin posta sau fan curier? Dar sunt sigur ca se poate prin posta .

              Sau nu ai nici un coleg de incredere din Bucuresti?

              Fa un efort si sigur vei reusi sa-l poti trimite.
              Last edited by mihaitanica; 10 December 2012, 20:39. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                O sa merg maine la Fan Courier sa vad cum pot trimite. Sunteti de acord? Transportul este suportat de dumneavoastra.

                Comment


                • #9
                  Ok! Dar nu miai zis daca e codat in retea!

                  Sper sa arate si sa functioneze bine.In 250 nul lasi sa platesc eu transportul?
                  Last edited by mihaitanica; 10 December 2012, 20:58. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    Imi cer scuze.. Telefonul merge in toate retelele.