Merg Injectoarele De GPL Cand Porneste Motorul La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Merg Injectoarele De GPL Cand Porneste Motorul La Rece

    Am un logan pe GPL cu motor de 1.6 si am facut 1300km cu el.
    Acum, iarna, cand il pornesc aud injectoarele de GPL facand un zgomot destaul de tare, nu cel normal cand merg in sarcina. Motorul merge normal. Daca-l trec pe benzina se opresc iar daca il trec din nou pe gaz incep din nou sa tacane injectoarele. Pe toba miroase a benzina. Cred ca ele nu baga gaz. Merg pur si simplu in gol.
    Merege asa cam cateva minute dupa care tac. Cand se incalzeste motorul la normal, atunci trece si masina pe GPL. Se intampla acest lucru numai cand motorul este destul de rece. Daca este cald, porneste normal si trece pe gaz normal.
    Va rog sa-mi spuneti ce se intampla.
    Va multumesc.

  • #2
    corect

    Din pacate bataia la motor ca un tacanit aproape inperceptibil la pornirea la rece a motorului am observat-o si eu mai de demult acum vreo 5 luni dupa care am observat ca dupa o perioada de mers disparea iar imedit dupa aceea masina trecea pe gaz. Mentionez ca tacanitul acela tinea ritmul turatiei nu era constant. La inceput am crezut ca este un injector de benzina. dar la un moment dat nu stiu de ce am dezactivat gazul dupa pornirea motorului dimineata si surpriza a disparut tacanitul. Deci in concluzie de ce functioneaza injectoarele de gaz la pornirea la rece cu instalatia de gaz lasata in functie de la oprire si doar la rece cand motorul este cald nu se intimpla asta sau nu am sesizat eu. cineva cu cablu si soft pentru gaz ar putea verifica si sa ne spuna si noua.

    Comment


    • #3
      e normal tacanitul acela si la mine face lafel

      Comment


      • #4
        nu e normal

        Poate ca acest fenomen apare la toate motorizarile cu gpl din fabrica dar acest lucru este o deficienta, datorita faptului ca in cazul functionarii pe gaz functionarea injectoarelor de benzina ar crea probleme. Tot odata daca ar fi normal de ce dupa o anumita perioada tacanitul se opreste brusc si dupa inca putin timp trece pe gaz. Parerea mea este ca computerul de injectie pe gaz lasa deschis un circuit de comanda injector gaz , pentru ca nu toate injectoarele se aud functionind ci se pare ca numai unul din ele, iar cind temperatura apei ajunge undeva in jurul valorii de 25-30 grd C da comanda de oprire instalatie de gaz si imediat de pornire instalatie de gaz. Deci in concluzie la oprirea pe gaz computerul de gaz ramane cuplat si cu comanda la un injector sau un curent rebel iar senzorul de temperatura da o comanda calculatorului de verificare a starii sistemului doar la temperatura de trecere pe gaz pana atunci computerul este alimentat dar si/sau conectat.Poate ca sunt cam complicat in gandire..

        Comment


        • #5
          Salut,
          Am fost cu ea la Service Daperom Pitesti.
          Am lasat-o acolo sa vada de ce pornesc injectoarelel la rece.
          Cand m-am intors a inceput sa-mi explice unul de acolo foarte incantat ca era o problema care-i depasea si pe ei si ca au sunat la reprezentanta.

          De fapt, mi-a spus, motorul cand este pe temperatura negativa, ii pornesc injectoarele de GPL fara sa alimenteze dupa care se opresc. Este ceva normal.

          Problema este alta acum. Dupa ce am fost cu masina, nenorocitii au dereglat-o pe GPL si se opreste motorul cand dezaccelerezi. Am fost a doua zi s-o recalibreze dar tot asa face.

          Aveti grija pe mana cui apucati.

          Numai bine.
          Cell1.

          Salut,
          Am facut un test. Am bagat masina in garaj si sunt 17grade. Dimineata cand am pornit-o,iarasi se auzeau injectoarele. Deci teoria spusa de la service nu este valabila.

          Cine mai are fenomenul acesta la masina lui?
          Adica sa porneasca injectoarele de GPL, cand pornesti motorul si este rece.

          Cu bine,
          Cell1.
          Last edited by cell1; 30 January 2010, 13:00. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            deci asa fac toate

            Foarte tare am rezolvat problema romaneste asa fac toate deci asa trebuie.
            Asa cum am scris si mai inainte si amea face la fel cred ca solutia este vocea clientului si sa speram ca vom fi ascultati.

            Comment


            • #7
              e normal sa se auda injectoarele de gaz cand motorul e rece pt ca au preincalzitor (ceva de genul bujiilor de la diesel) si in functie de cum e setat poate sa funct 20,30,...60 sec atunci cand masina porneste pe benzina si e in modul automat de trecere pe gaz.

              Comment


              • #8
                e normal

                Ceea ce este anormal este service-ul Dacia pentru GPL. Nimeni din Dacia nu cunoaste particularitatile de functionare LR.
                Eu am facut revizia la Meridian Sud, nu mai bat injectoarele la rece (gresit, nu se mai pregatesc), dar bat in permanenta, puternic, la cald (gresit). Sa vedeti atunci ce concert e in masina si ce consum. Cei de la Meridian, idioti si habarnisti, au zis ca asa trebuie. De ce? Pentru ca ei au pus pe testere numai masini care aveau filtrele schimbate, culbutorii reglati, calculatorul fusese deconectat pentru mult timp. Si doar au pus si au urmarit in extaz valorile, fara sa mai faca vreo recalibrare, atit la benzina, cit si la GPL. Nu au analizat nici o masina la care nu au umblat si avea setarile din fabrica. Nici nu stiu ce sa faca cu programele de injectie.

                Comment


                • #9
                  tot la daperom am fost, la revizie, nu au umblat la nimic, dar mecanicul mi-a aratat 2 relee"" a spus el in partea dreapta sus linga filtru aer care pornesc la pornirea masinii si apoi se opresc, mai pornesc apoi la gaz....cica sunt releele care comanda gazul si ele se aud asa...mai departe nu stiu nici eu, dar am facut reglaj la culbutori la 40 k si am iesit foarte bine la consum. nu am umblat la soft.
                  AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

                  Comment


                  • #10
                    Mai sint doua in partea stinga sus a filtrului de aer. In total sint 4.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google