Salut,
1) imi poate spune cineva ce piesa vine in gaura din poza (marcata si ca punct B in schita de alaturi) ?
Am cateva luni de cand imi intra praf in masina intr-un mod incredibil. E suficient sa merg 40 metri pe un drum de tara,si masina e plina de praf in interior.
Am observat ca daca deschid un geam, e mai rau, se face un fel de curent/vacuum, cel mai usor observabil si simtit pe la gaurile alea de unde ies centurile din fata din caroserie. Daca am un geam deschis/crapat putin,simt un curent din acele gauri (de unde ies centurile). Imi lipseste carenajul la roata dreapta spate + carenajul de la ambele roti fata, dar nu cel mare, ci ala lateral,mai mic. Are si acest aspect un impact asupra faptului ca-mi intra mult praf?
2) am un zgomot foarte enervant de la una din rolele pe care merge cureaua de accesorii. Daca ma uit atent observ si o mica oscilatie la rola de la compresorul de AC (care e situata cel mai jos cred), insa la service-uri pe unde am fost, toti dau din umeri de parca i-am intrebat nu stiu ce formula chimica. Este atat de greu de depistat care din acele role face zgomot? (cureaua a fost schimbata acum un an si ceva) iar zgomotul a inceput dupa ce am luat niste balti mai adanci.
3) pedala de acceleratie are prostul obicei de a ramane in pozitia de acceleratie (blocata gen), atunci cand este apasata pana la capat, fapt care este si periculos si enervant (daca-i dai 2-3 picioare, isi revine). Aveti idee daca este din cauza cablului sau este vreun arc acolo sau ceva care in mod normal ar tensiona si ar face-o sa revina, insa ea nu mai revine ok si se simte ca se misca putin cam liber..
1) imi poate spune cineva ce piesa vine in gaura din poza (marcata si ca punct B in schita de alaturi) ?
Am cateva luni de cand imi intra praf in masina intr-un mod incredibil. E suficient sa merg 40 metri pe un drum de tara,si masina e plina de praf in interior.
Am observat ca daca deschid un geam, e mai rau, se face un fel de curent/vacuum, cel mai usor observabil si simtit pe la gaurile alea de unde ies centurile din fata din caroserie. Daca am un geam deschis/crapat putin,simt un curent din acele gauri (de unde ies centurile). Imi lipseste carenajul la roata dreapta spate + carenajul de la ambele roti fata, dar nu cel mare, ci ala lateral,mai mic. Are si acest aspect un impact asupra faptului ca-mi intra mult praf?
2) am un zgomot foarte enervant de la una din rolele pe care merge cureaua de accesorii. Daca ma uit atent observ si o mica oscilatie la rola de la compresorul de AC (care e situata cel mai jos cred), insa la service-uri pe unde am fost, toti dau din umeri de parca i-am intrebat nu stiu ce formula chimica. Este atat de greu de depistat care din acele role face zgomot? (cureaua a fost schimbata acum un an si ceva) iar zgomotul a inceput dupa ce am luat niste balti mai adanci.
3) pedala de acceleratie are prostul obicei de a ramane in pozitia de acceleratie (blocata gen), atunci cand este apasata pana la capat, fapt care este si periculos si enervant (daca-i dai 2-3 picioare, isi revine). Aveti idee daca este din cauza cablului sau este vreun arc acolo sau ceva care in mod normal ar tensiona si ar face-o sa revina, insa ea nu mai revine ok si se simte ca se misca putin cam liber..
Comment