Revin si eu cu a mea problema. Astazi dimineata am fost mai atent si am observat ca de fapt cand am faza mica pornita si vreau sa dau flash-uri (dar actionand maneta foarte usor spre mine)nu raman chiar fara lumini ci doar cu pozitiile aprinse. Spun doar ca este o animita pozitie ( sa spunem cam la jumatatea cursei manetei) unde se intampla chestia asta.Adica se stinge faza mica, raman pozitiile aprinse si daca mai actionez maneta pana la capat se aprinde si faza lunga. Si am mai observat ca daca aprind faza lunga se stinge filamentul de la faza mica. Nu cred ca a fost doar o parere.La flash parca raman amandoua filamente aprinse.Daca actionez maneta normal trecerea dintre cele doua faze este insesizabila. Masina este Sandero Stepway din 2014 si are becuri H4. Inca nu am sunat la service si de aceea am o rugaminte , daca cineva are timp si chef sa verifice daca si le el ,,asa face toate" o sa-i multumesc anticipat.
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Originally posted by bolovan View Postmr.K hai sa o luam altfe, tehnologia asta este utilizata la paroape (cu accentul pe aproape) toate masiniile din 2010 in coace...Cate masini cu S&S cu probleme ai auzit (ma refer la uzuri premature)
razvanCC cuzinezii au niste santuri speciale unde ramane ulei, chiar si dupa o luna. In momentul in care porneste, ungerea se face din santul ala. Asta pana ajunge uleiul pe rampa si incepe lubrifiera normala (acum vb din amintiri...ca citisem acum ceva vreme...cica la un motor rece, la 0 grade, discutam de aprox 3 secunde, la un motor cald, peste 60 grade, discutam de aprox o secunda)
Sa revenim on topic: m-am programat pentru problema cu luminile, si asa cum ati zis si cativa dintre voi, Meridian stia de problema si mi se va schimba blocul de comanda, evident pe garantie. Va multumesc si va pun la dispozitie jumate de litru de ulei elf 5w40 in caz ca aveti nevoie sa completati. Pentru cei din Bucuresti
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostBun, e heavy duty cum le plac e americanilor sa spuna la orice e un pic supradimensionat.
Cat de diferit poate fi? Are pinion din titan?
Problema nu e doar demarorul, mai e si motorul.
Stie cineva cat de diferit e un 0.9tce cu S&S fata de un 0.9tce fara? Aceeasi intrebare si pentru un 1.5 dci.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Si filtrul de ulei e diferit; dar nu asta e important.
Daca tot vorbiti de sistemul S&S, ca despre o problema tehnica , atunci ar trebui sa stiti ca nu reno, vw sau...ford au inventat acest sistem. Toyota a testat prima acest sistem in ...1964, in Tokyo; economia combustibil s-a ridicat la ~ 10%.
Pana la urma sistemul a trebuit implementat de nevoie, de catre producatori, nu pentru ca i-ar fi interesat de banii vostrii, ci pentru a se incadra in normele de poluare.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Evident că a fost conceput din start cu multe funcții:
-pompă ulei cu debit variabil controlat electric
-sistem Stop&Start
-termostat pilotat electric
-pompă de apă electrică
-jaluzele în fața radiatoarelor(AC și apă) comandate electric
Cum motorul se montează pe Dacia(Logan/Sandero II)/Renault(Clio4/Captur/Twingo3)/Daimler(Smart aka Twingo3) fiecare a tăiat de unde a vrutPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by anton.dan View PostDeci la un motor de-asta shmeker daca dezactivezi s/s te tine 2 vieti lasi mostenire la nepoti
Continua in aceeasi nota si ...o sa ne fie dor de tine, un timp.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment