Din câte îmi amintesc, la al meu 1.0 sce pornește "ventilatorul" pe la aproximativ 100grade și funcționează până la aproximativ 96grade, valori citite cu o aplicație pe telefon, și în funcție de regimul de functionare al motorului ciclul se repeta. La ore de vârf, pe Iuliu Maniu temperatura ajunge la 97-98 grade. Nu știu dacă aceste valori chiar sunt corecte sau sănătoase pentru motor, dar nici nu mi se par exagerat de ridicate. Cu AC pornit în aceeași situație, temperatura nu sare de 89-90 grade.Cine cunoaște mai multe despre aceste temperaturi de funcționare, rog sa ne lămurească. Mulțumesc!
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Stiu ca are 2 trepte. Eu am 0.9 TCE. Am si un mini aparat cu BT si aplicatie pe telefon. Ma tot uitam zilele astea sa vad daca mai pleaca dar a fost rece.
M-a speriat un coleg care a avut probleme, nu i-a mai pornit deloc GMV din cauza senzorului care s-a defectat la nici 30.000 km.
Comment
-
Statistic, ordonate după întâlnirea în IRL (in real life):
- rezistenta de trepte moartă pe 1, 2 ok
- gmv, varză (descentrat, spart, uzat, ars)
- rezistenta de trepte moartă pe 2, 1 ok
- rezistentă de trepte moartă pe 1 și 2
- sigurantă arsă
Pentru necunoscători, la Logan II ai o cutie ce înglobează releele de treaptă 1 și 2, rezistenta treptei 1 și siguranta termică, în același ansamblu, înlocuibil usor, pentru o sumă modică.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 4
Comment
-
Atasat si cateva capturi, poate sunt de folos:
- Likes 1
Comment
-
Am activat liniutele si sunt afisate conform graficului de mai jos. Nu-i 100% exact dar macar ai o idee acolo. Era bine sa fie din fabrica, sa fie ace cum are orice masina normala nu porcariile astea de pavele. Dupa ce ca era prost gandita afisarea inainte, au scos si pavelele de temperatura care erau inainte pe loganurile vechi.
- Likes 1
Comment
-
Salut. Voiam să mai cumpăr antigel pentru mici completări. Înțeleg că s-a schimbat ceva cu Glaceolul... că nu ar mai fi verde ci albastru. Am fost la piese auto și au zis că au și verde și albastru și am cumpărat fix ca ăsta din poze dar ulterior altcineva mi-a zis că ăsta este doar pentru 1.0 nu și pentru 0,9.... așadar, nu este bun acest glaceol pentru 0.9 tce? Este verde, este type d....
Comment
-
Originally posted by Maskatu View Post....dar ulterior altcineva mi-a zis că ăsta este doar pentru 1.0 nu și pentru 0,9.... așadar, nu este bun acest glaceol pentru 0.9 tce? Este verde, este type d....
Cel albastru - Type E - nu poate fi folosit la motoarele B4D (1.0 SCe 65) și B4A (0.8 SCe 54).
Type D - cel verde-galben fluorescent poate fi folosit la motorul tău fără nici o problemă.Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
- Likes 2
Comment
-
corect, iar pe piata se gasesc acum trei tipuri de antigel:
1. Glaceol RX type D vechi de culoare verde-galben
2. Glaceol RX type D nou folosit exclusiv pentru motoarele B4D si B4A
3. Glaceol RX type E de culoare albastru inchis (NU se foloseste la motoarele B4D si B4A).
Deci "pentru mici completari" trebuie avut grija ce tip se foloseste
- Likes 1
Comment
-
DFA Păi pe ambalajul acestuia scrie B4D și B4A Engines. Astea nu-s coduri de motor, adica ar fi specific pentru B4d și B4A? Eu ma refer la cel din pozele de sus, gasit la piese auto, denumit tot GLACEOL RX TYPE D.... dar cu codurile alea de motor notate pe ambalaj.
Pe internet nu vad sa scrie alte informatii ci doar ca "este recomandat de către automobile Dacia pentru sistemele de răcire al motoarelor din gama Dacia fabricate dupa noiembrie 2001."
Later Edit Gil26 .
Păi ăla vechi Type D nu prea se mai găsește.... cei de la piese zic că a fost înlocuit de ăsta B4D/B4A.....
Comment
Comment