If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Diferența intre cost revizie București-Provincie crește la 120 lei....
Revin asupra celor de mai sus....diferența este de 70 ron ....650 vs 580 lei.
De avut în vedere că în provincie folosesc ulei dacia oil nu elf...(așa cum cartea mea de service recomandă, deci posibil ca prețul pentru provincie să crească dacă solicit elf).
La diferența asta nu merită deplasarea în provincie...poate dacă se lucrează sâmbăta...+ o ieșire la iarbă verde
Dar diferenta intre Bucuresti si Bucuresti - 2018 vs 2019, acelasi service: 600 lei vs 900 lei? Aceeasi masina, fix aceleasi consumabile (Ulei ELF, filtru aer, filtru ulei, filtru habitaclu, placute de frana). Toate de la ei. Inteleg ca si service-ul trebuie sa manance, este absolut normal, inteleg sa cresti preturile, pentru ca au crescut costurile cu salariile si serviciile, dar sa cresti preturile de la un an la altul cu 50%, e nesimtire. Eu la firma daca cresc preturile cu 20% de la un an la altul, dau faliment
Revin asupra celor de mai sus....diferența este de 70 ron ....650 vs 580 lei.
De avut în vedere că în provincie folosesc ulei dacia oil nu elf...(așa cum cartea mea de service recomandă, deci posibil ca prețul pentru provincie să crească dacă solicit elf).
La diferența asta nu merită deplasarea în provincie...poate dacă se lucrează sâmbăta...+ o ieșire la iarbă verde
Eu am pus de fiecare data ulei elf in provincie , revizia de 2 ani in Alexandria m-a costat sub 400 lei, si la o strigare in Bucuresti/Bacau, pornea de la 750 lei cu ulei elf 10w40, daca vroiai 5w40 ma costa mai mult.
Prin aceste preturi de peste 400ron pentru o banala revizie de ulei si filtre service-urile poate câștiga pe termen scurt dar pe termen lung cu siguranță au numai de pierdut. Totul depinde de politica de management a fiecărui service în parte.
Un service care se respectă și care isi respecta clienții va avea numai de castigat daca isi lasa clienți sa aleaga pentru ce piese opteaza bineînțeles cu remarca de a te putea atentiona daca vii cu o piesă de calitate indoielnica si ce riscuri presupune decât sa te oblige sa iei piesa lor care identică este de 2 ori mai scumpa decât din alta sursă.
Ca sa dau un exemplu unde am făcut revizia din ce stiu cel mai mare service reprezentanta din Pitești nu au avut nimic de comentat in privința pieselor aduse de mine și au dat de dovada de profesionalism totaI. In hala toate posturile erau ocupate cu masini atat destul de noi cat si mai vechi categoric ieșite din garanție ca dovadă ca oamenii au fost mulțumiți și au revenit si dupa iesirea din garanție.
Pe ansamblu un astfel de service este mult mai bine cotat si mai castigat decat unul care traieste numai din garantii.
Prin aceste preturi de peste 400ron pentru o banala revizie de ulei si filtre service-urile poate câștiga pe termen scurt dar pe termen lung cu siguranță au numai de pierdut. Totul depinde de politica de management a fiecărui service în parte.
Nu pierd, pentru că după expirarea garanției acceptă cu piesele clientului.
Revizia în garanție trebuie să fie făcută cu piese de origine în service agreat.
În condițiile în care „cartea” recomandă elf A3/B4 am primit primul deviz cu un ulei 10w40 care nu era recomandat pentru 0.9. Alții mi-au oferit dacia oil 5w30 care iar nu este recomandat pentru motor...și astea de service de reprezentanță.... (am văzut pe forum că 5w30 este folosit la scară largă)
Nu stiu cine s-ar mai reintoarce intr-un service dupa ce a fost refuzat cu piesele lui si i s-au impus aceleasi piese originale mult mai scumpe care se găsesc si in magazinele mari de piese auto dar la preturi mult mai rezonabile....cum am spus fiecare service are propria politică de management si concurenta este destul de mare. Sunt foarte multe service-uri multimarca la care se poate apela pentru o banală revizie care au nevoie de clienți și majoritatea ofera prețuri sub service-urile de reprezentanța. Depinde de fiecare cum alege sa-si pastreze clienții sau dimpotrivă să-i alunge
Nu pierd, pentru că după expirarea garanției acceptă cu piesele clientului.
Masina mea a iesit din grantie, si totusi m-au refuzat, daca nu iau consumabilele/piesele de la ei. Cum se cheama asta? (vorbim de Meridian Nord, din Bucuresti)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment