Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by aris86 View Post
    Același lucru l-a sesizat și Crs_sandel pe sandero lui.
    Eu inca n-am apucat sa merg la drum lung cu masina, insa, in oras, am observat diferenta imediat dupa ce l-am montat si am mers pentru cateva secunde la 3000 de ture in treptele 3 si 4.

    Comment


    • 3000 ture ? Ai grija, sa nu sufere motorul, 3000 ture e exagerat ... chiar decit citeva secunde ...

      Comment


      • Ce ti se pare asa exagerat? Atat am putut merge in respectivele trepte in Bucuresti.

        In zona de 3000 de ture (nu stiu daca si mai mult - voi vedea), in treptele 3, 4 si 5, are efect acel batator acustic.

        Comment


        • Unde ai mers in tr.3-4 in Bucuresti, poate decit noaptea ... si in 3000 rpm.
          Tr.3, 2500 rpm = 50 km/h, stop joc.

          Comment


          • Era "decit" ziua.

            Pe Splaiul Unirii, intre Mihai Bravu si Targ Vitan, pe sensul de mers spre A2. Asta este in Bucuresti.

            Edit: asta conta, pe unde am mers eu in acele trepte, la acea turatie. Important e ca acel atenuator de zgomot este util.
            Last edited by Crs. Sandel; 22 May 2016, 12:06.

            Comment


            • Originally posted by bogdan_cr View Post
              3000 ture ? Ai grija, sa nu sufere motorul, 3000 ture e exagerat ... chiar decit citeva secunde ...
              era o gluma, nu?
              laureate 1.5l, albastru marin

              Comment


              • Originally posted by bogdan_cr View Post
                Tr.3, 2500 rpm = 50 km/h, stop joc.
                in bucuresti ?! intelec ca nu circuli prin bucuresti. vad ca n-ai orasul in semnatura, dar te inseli amarnic. pe unde e liber, 80 km/h e viteza de croaziera.

                Comment


                • si este cumparat din reprezentanta Renault? plus ca mai trebuie cumparat acel colier in forma de U?
                  pentru ce model e acel babator acustic ???

                  Comment


                  • A fost cumparat de la reprezentanta Dacia.

                    Acel colier se gaseste fie la reprezentanta, fie la magazinele de sanitare de cartier, fie la magazinele de produse auto, fie la Dedeman, Hornbach etc.

                    Batatorul este universal, din ce am inteles se monteaza pe Clio 4 (nu stiu sigur acest lucru). Inainte se monta si la Dacia, insa sudat de toba.

                    Comment


                    • Un pret, daca se poate?

                      Comment


                      • 52 lei batatorul + 10 lei colierul

                        Comment


                        • E pe Clio4 1,2 16v

                          Batator acustic Li
                          8200105502
                          9,60e+tva
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Eu am facut comanda de acel batator acustic dar trebuie sa astept livrarea din franta deoarece nu mai era pe stoc
                            Daca acesta a fost montat pe renault este clar ca are un rol, exact denumirea lui, dar la dacia or fi considerat ca nu mai este nevoie
                            Eu zic ca este o imbunatatire destul de ieftina si usor de montat

                            Comment


                            • Solutia cea mai buna este montarea unui racord flexibil intre motor si linia de evacuare.
                              Trebuia montat din fabrica, dar asa se scoate un Logan la juma' de pret!
                              Vopsea, geamuri, interioare, etc.de slaba calitate, aripile fata " aruncate" , insonorizarea cea mai slaba de cand se fabrica Dacia! Discuri ventilate pe o asemenea hardughie nu mai vorbesc...

                              Comment


                              • Discurile ventilate exista

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google