If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
salut!
sunt interesat sa schimb arcurile si amortizoarele la masina; am un Logan II 0.9 TCE Laureate, 40.000 KM; vreau sa o mai cobor si sa o mai rigidizez putin...masina mi se pare barca si imi da un sentiment de nesiguranta, pe care vreau sa il elimin pe cat posibil...
a facut cineva aceasta operatiune? eventual are cineva vreo recomandare? multumesc!
Pai da, montare RVC fizic ok, dar scopul final e ca acea RVC sa functioneze, nu o pune nimeni acolo fizic doar sa atraga hotii... Se monteza fizic cu scopul sa foloseasca la ceva, asta insemna pina la urma sa fie activata.
Si daca tot veni vorba, am citit pe undeva ca se poate activa din Micom fara Mena(vrus)/(skin) fara salvarea aia mare de 1,4GB, decit prin salvarea unui singur fisier ( mic, citiva kB ) si restaurare dupa activare RVC sa redevina activa navigatia, mai greu un pic cu ttcmd pentru a muta fisierele alea. Multi zic ca au reusit, navi si joystick functionale.
Sint sigur ca tu stii mai multe despre astea...
Te invit să încerci metoda și după ce rămâi fără licențe să te văd cum îl repari.
"Salvarea" a fost furată de pe forumul menavrus, de pe un topic dedicat reparație unei probleme punctuale, astfel prin folosirea acelei "salvări" sau creat clone, nasol mai ales că zici pa pa la toolbox&naviextras. La fel cu ttcmd, fondul mov la Coreplayer, iGO full scren de la argentinieni, tema WolfNCU BlackDash și multe altele furate tot de pe acel forum.
Mulți au reușit, mult mai mulți au rămas pe gri sau mai rău au primit sigla Dacia când ei aveau Renault, happy bricking.
Nu ma intereseaza sa golanesc licente de navi, doar sa activez RVC pe sistemul original FARA mena/vrus/skin, atit, RVC fara modificare firmware original, sa ramina tot cel ori de uzina + RVC functional 100% navi /joystick.
100e pe an nu-i o suma, actualizez harti cu originale cumparate, autostrazi in occident nu prea mai construiesc ca au destule, in Romania o actualizare pe an e suficient ca si asa nu construiesc mai mult de 20km anual.
Fiind topicul de imbunatatiri logan 2 as avea o intrebare. Oare s-ar putea monta in portbagaj o priza de 12v? De unde e mai indicat sa trag fire? De la baterie sau din panoul de sigurante?
Mentionez ca as vrea sa montez asa ceva pentru o lada frigorifica la bricheta si la o folosire indelungata priza se incalzeste foarte tare de accea am intrebat de unde ar fi mai indicat sa trag fire.
dupa mine, cel mai usor tot de la bricheta din fata, cu conectori fara sa tai cablurile te legi direct de la firele din spatele mufei, cablurile le tragi pe sub mocheta, sau direct din cutia de sigurante prin siguranta, parca 5A ajunge pt lada frigorifica, vezi sa folosesti cabluri groase diam 1.5-2mm multifilar - asta am facut si eu, la cealalta masina, priza de 12V sa fie de calitate altfel daca nu face contact bun se va incalzii si aceasta.
daca este tras si la ACCES este perfect, tot vreau sa pun un carlig sa car gogosarii lu soacra-mea cu remorca......, m-am saturat sa curat masina dupa munci agricole.....
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment