Probleme Rugina Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by prometheus View Post
    Bazile scrii de parca nu ai traii in Romania , de ce unele State membre UE au ajuns atat de departe fata de noi ?? pt ca exista civilizatie in adevaratul sens al cuvantului si se pune mult accent pe satisfacerea clientului si nu in ultimul rand e vorba de respect intre client si companie.
    Mai mult ca sigur nu-ti va inlocui aripa pe spate ci doar reparata , iar cu vopsirea daca se alege codul de vopsea identic cu vopseaua de pe masina nu vad de ce ar aparea nuante de culoare !!! gandeste-te ca masina nu are nici un an asa ca vopseaua din fabrica nu a fost afectata prea mult de factorii externi(eu zic ca nici nu o sa se cunoasca).

    Sunt curios sa vad o astfel de situatie unde se vinde si in afara acest Logan 2 . Tot asa ar raspunde vocea clientului sau reprezentantele in materie de promptitudine , profesionalism etc.???

    Referitor la culoarea/vopseaua masinii sa stii ca, cu tot acel cod, apar deseori diferente de nuanta si nu e vorba de cat e de veche masina sau matuita. Chiar eu am fost in situatia ca la nici 2-3 luni de la cumparare sa raman cu manerul masinii in mana (acea clapeta la culoarea masinii) care a fost schimbata pe garantie si...vopsita (e neagra) si ce crezi??? evident ca a iesit cu diferenta de nuanta dar atunci am dat a lehamete din mana si am trecut peste
    "Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
    "Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."

    Comment


    • Nu trebuia sa treci peste !!!! eu ma duceam peste ei sa revopseasca cum trebuie acel maner.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Originally posted by bogmotorsport View Post
        @Bazilman
        Eu ti-am dat un sfat prietenesc insa tu esti in masura sa iei decizia care ti se pare tie mai buna insa acum esti suparat (si te inteleg) dar actionezi la nervi! Daca ai calcula un pic logic ceea ce vrei sa faci, din punctul meu de vedere este o alegere foarte rea!
        1.Oricum nu-ti va inlocui nimeni elementul spate. Daca il va inlocui, prin absurd, vei avea mari probleme la suduri, rugina ulterior, antifonare, vopsire etc... De la un " punct " mic iti vei creea mari probleme singur sfarsind cu bani cheltuiti aiurea, nervi intinsi la maxim iar daca nu te vei obisnui cu problemele create singur, vei ajunge sa vinzi masina...
        2.Intelectualul care ti-a spus ca daca lovesti caroseria intr-un punct si nu sare vopseaua dar sare stratul anticoroziv si rugineste se pricepe de minune la a-i zbura porumbeii din gura dar numai habar de tinichigerie-vopsitorie n-are! Transmite-i te rog mai bine sa puna mana pe o carte si sa invete meserie ca nu mai e ca pe vremea lui Ceasca cand n-aveai acces la asa multa informatie ca acum!

        I-a uite ce am gasit pe forum: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...37&postcount=6
        Un nene, prin 2010, i-au schimbat cei de la Dacia, pe motiv de rugina, aripa dreapta spate ( o fi "punctul mort" la Dacia) pe la 60 de mii.
        Eu cer schimbarea CAROSERIEI INTREGI pentru ca am doar 6 mii
        "Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
        "Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."

        Comment


        • Doar dauna totala, daca vrei alta caroserie.
          ex:
          Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
          Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)

          Comment


          • Se rezolva, ii dau foc ! O sa ma vedeti la stirile de la ora 5
            "Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
            "Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."

            Comment


            • bazilman, in praguri se injecteaza ceara de cavitati anticoroziva, iar la exterior , pe sub masina, peste vopsea se da in strat de antifon-terosen,sau un strat de mastic, si apoi un strat de terosen
              in orice caz, la pozitionarea pe care o ai tu a problemei ,pe aripa , nu au cum sa dea nici ceara de cavitati, nici antifon cauciucat si nici mastic,
              cel mai bun lucru, in caz ca este rugina, este sa dai un inhibator de rugina, peste zona afectata, si apoi grund, vopsea si lac
              asta pentru a nu mai avea probleme ani buni de acum incolo

              Comment


              • Nu am reclamat rugina la toba.
                Reclamatiile mele legate de rugina au fost rezolvate pe garantie fara discutii.
                Mai am cateva de rezolvat iclusiv cea care seamana cu a ta.
                Dar nu stiu ce este acolo si in nici un caz nu voi fi deacord cu inlocuirea elementului.
                sigpic

                Comment


                • Dar daca era aripa fata?
                  Evident ca nu imi doresc cu adevarat sa schimb ACEL element (mai mult ar dauna decat ar ajuta) dar eu nu pot sa va inteleg cat sunteti de "bucurosi" ca s-a "rezolvat" pe garantie prin REPARATIE. Rugina odata aparuta pe un segment ..., te amagesti ca nu mai e dar...
                  Daca era oricare alt element (aripa fata, capota, si tot ce poate fi schimbat ) nu acceptam decat aceiasi compensatie ca la blocul de lumini, manerul portierei, si ce s-a mai schimbat pe garantie pana acum la colegii de forum.

                  Voi incerca sa obtin ceia ce a descris panselin: Sa se repete in fata mea operatia de ceruire a masinii chiar daca nu are legatura cu aripa spate.
                  Last edited by Bazilman; 18 July 2014, 21:43.
                  "Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
                  "Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."

                  Comment


                  • Eu zic sa fi fericit ca au spus ca e vina lor... la mine, la logan mi-au spus asa in scarba: CAUZA EXTERIOARA ! Mai bine fa reparatia si gata, cum o fi o fi... daca mai apare, mergi iar peste ei...
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • Originally posted by mumus View Post
                      Mai bine fa reparatia si gata, cum o fi o fi... daca mai apare, mergi iar peste ei...
                      Din păcate nu cred că ai o altă variantă mai bună.

                      Comment


                      • Bazilman, daca te deranjeaza chiar in halul asta, fa reparatia si scapa de ea (in tirg).

                        Comment


                        • @colegule bazilman,

                          Cati nervi ti-ai facut pana acum referitor la subiectul asta? Numai scriindu-ti posturile ai facut 20 tensiune.
                          E un fier bai, da-l naibii, merita sa te consumi atat? Exact asa eram si eu.
                          O viata ai omule, nu o irosi. E un c_cat de fier. (scuze limbajul, e constructiv). Cand ti-ai luat logan stiai la ce sa te astepti, doar e plin forumul de posturi cu probleme la masina.

                          Concentreaza-te si fati treaba care o ai cu masina, ca nu e bibelou sa-l tii ca nou 30 de ani. Din cate am mai citit pe la tine in pagina, tu nu circuli deloc aproape. Fa kilometri, plimba-te, viziteaza locuri, scoate-ti banii dati pe fier, ca...la dracu, masina e facuta sa serveasca omului, nu invers. Te invarti ca closca in jurul ei, in loc s-o pui la treaba.

                          Ce fac altii cu intretinerea exacerbata la logan e sf, vorba aia, spoiesti baba.
                          Mai ales ca nu esti la prima masina, sa plangi ca o fata mare in noaptea ei.(asa cum faceam eu, de altfel, dar macar la mine era prima). Invata din greselile altora.

                          Mi-a dat rugina la luneta? - cu ea la reparat. Am atins pragul la Bicaz? - la reparat. Mi-au rupt golanii bratul stergator stanga? - l-am schimbat. Si cu asta basta. Zi mersi ca ti-o iau in garantie.

                          Ai copii? Pastreaza-te pt ei daca ai, iar daca n-ai fa-ti si traieste-ti viata.
                          Last edited by balooo; 19 July 2014, 01:35.
                          sigpic

                          Comment


                          • Balooo, tu cui ii spui toate astea?

                            Ce spuneai in urma cu 3 luni:

                            "Da, poate un fier, dar un fier de 8000 de euro.
                            Iar pe mine "fierul" asta am pretentia sa ma tina ceva vreme, ca nu am batut din palme si mi-au picat din cer 8000 de euro."
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • Eh, unii isi mai revin si trec peste soc.
                              ex:
                              Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
                              Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)

                              Comment


                              • Acum are o altă viziune, mult mai ancorată în realitate

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google