Revopsire Integrala Masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Revopsire Integrala Masina

    As avea si eu nevoie de un sfat: In urma cu cativa ani masina a fost avariata serios de grindina si a fost revopsita in cea mai mare parte, anumite elemente de caroserie s-au schimbat dar unele, au fost indreptate si revopsite. De asemenea ambele usi fata au fost revopsite din nou dupa ce a fost "sparta" masina. Acum a inceput sa se exfolieze vopseua unde a mai fost atinsa de pietre sau zgariata si urmeaza sa o revopsesc. In urma incidentelor masina are in anumite zone 2-3 straturi de vopsea. Problema mea e cu modul in care o sa fie revopsita si anume nu as mai dori sa se matuiasca vopseaua ci sa se indeparteze si abia apoi vopsita. Oare exista consecinte in urma procesului de indepartare al vopselei.
    Multumesc
    Ești prost și vrei să te remarci?Aprinde proiectoarele!Ești cel mai prost?Aprinde și stopul de ceață! © ™

  • #2
    Daca vrei sa o vopsesti tu .. iei un flex cu un disc deala cu perie de sarma si spor la treaba .. nu cred ca ar afecta tabla .. alta metoda nu stiu .. Salut !
    http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

    Comment


    • #3
      Meseriasul stie cu siguranta etapele pregatirii unei masini pentru vopsire; N-ai cum sa ai mai multe straturi de vopsea; una din etapele premargatoare vopsirii implica slefuirea stratului vechi.
      Sper ca nu-ti trece prin cap sa-ti vopsesti singur masina.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #4
        Nu, nu-mi trece prin cap, dar pana acum in service au matuit vopseaua veche si au dat un strat peste si acum se exfoliaza unde sunt ciupituri de la pietre. De exemplu o usa a fost vopsita odata de la grindina si odata cand am avut masina sparta-deci sunt 3 straturi de vopsea.
        Ești prost și vrei să te remarci?Aprinde proiectoarele!Ești cel mai prost?Aprinde și stopul de ceață! © ™

        Comment


        • #5
          Pai vorbeste si tu cu vopsitorul care o sa se ocupe de masina, ii prezinti situatia si ii spui ca pe anumite zone, sau pe toata masina vrei sa-ti slefuiasca stratul existent de vopsea, si gata!

          Comment


          • #6
            Asta o sa si fac, tot ce sper e sa nu apara rugina dupa slefuire. Merci
            Ești prost și vrei să te remarci?Aprinde proiectoarele!Ești cel mai prost?Aprinde și stopul de ceață! © ™

            Comment


            • #7
              @ Astyle0392 Ce a spus PCH ar trebui sa si urmaresti - fiindca si meseriasii dinainte ar fi trebuit sa iti pregateasca masina cum trebuie, insa au preferat sa dea pe deasupra alt strat de vopsea - ca pt. meserias e mult mai simplu asa.

              De slefuit nu iti slefuieste pana la tabla - sub stratul de vopsea care e destul de subtire, e stratul de grund.
              Last edited by ion_R5; 21 July 2013, 20:16. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                Originally posted by Astyle0392 View Post
                De exemplu o usa a fost vopsita odata de la grindina si odata cand am avut masina sparta-deci sunt 3 straturi de vopsea.
                Se spune ca pregatirea masinii pentru vopsire e cel mai greu si meticulos lucru, vizavi de vopsire; in mod normal de inlatura stratul sau straturile de vopsea, pana la stratul de grund sau nitrochit; cel aplicat initial la prima vopsire a masinii.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  Nu conteaza ca nu ti-o slefuit-o pana la "tabla"(oricum asa ceva nu se face decat in cazuri speciale) problema ii ca nu a lucrat ca la carte.Sau vopseaua era veche.
                  Oricum daca nu a pregatit-o cum trebuia era de asteptat.
                  Daca o matuiesti bine, o degresezi ,ii dai 3 straturi de vopsea si macar 2 straturi de lac,nu ai voie sa dai gres.Bineinteles si o vopsea cat de cat.

                  Comment


                  • #10
                    Mai bine dupa ce rezolvati cu tinichigeria, foliati toata masina, e mai ieftin (500 roni toata masina ) am vazut un Passat foliat albastru deschis ca nici nu se cunostea ca e foliat. Eu am foliat masina in galben pentru taximetrie, iar un singur element de caroserie costa 50 roni . In pret e folia+manopera.

                    Comment


                    • #11
                      Eu am revopsit toata masina,iar intreg stratul de vopsea existent pe masina din fabrica a fost eliminat.vopseaua noua e impecabila si tine foarte bine.Conteaza mult mana meseriasului cat si calitatea materialelor aplicate pe masina.Bafta!

                      Comment


                      • #12
                        Cat te-a dus cu totu'?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by danyel View Post
                          Eu am revopsit toata masina,iar intreg stratul de vopsea existent pe masina din fabrica a fost eliminat.vopseaua noua e impecabila si tine foarte bine.Conteaza mult mana meseriasului cat si calitatea materialelor aplicate pe masina.Bafta!
                          la ce service ai efectuat vopsirea si cat te-a costat
                          ​​​​​​

                          Comment


                          • #14
                            Am vopsit-o pe Casco...un pic peste 100 de mil.La Concept Service.

                            Comment


                            • #15
                              100 mil...holly f...!!!
                              Cu dezechipare completa, sau doar la fata vazuta?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google