Anulare Turbosuflanta

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anulare Turbosuflanta

    Am anulat turbo ..sa vedem efectele secundare

    Am anulat turbo pt ca am fost la mecanic si a zis ca una refacuta care e 1100 ron tine cam 10k km , si cum nu stau prea bine cu banii pt ca au cazut si injectoarele am anulat-o. Am scos paletele si am astupat gaurile , corpul turbinei l-am pus la loc. Am mai astupat si conductele de ulei care intrau in ea si am dat o tura sa vad cum e . F puturoasa, cred ca o berlina ma intrecea lejer... Mai mult de 100km /h nu vrea , insa nu am schimbat injectoarele stricate .Maine le schimb si vad daca e la fel. As vrea sa stiu daca apar in timp efecte secundare negative deasemenea care ar fi avantajele de genul ca pot merge acum si subturat ca nu mai am ce proteja. Revin cu impresii dupa ce schimb injectoarele.
    Last edited by aleze; 4 August 2009, 00:53. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    pai din aia 65 cp ...poate mai ai vreo 30 ...
    proasta miscare zic eu... ai putea incerca la dezmembrari sa gasesti una mai ieftin sau cat de cat buna ...si stai tu calm ca o turbina refacuta nu tine doar 10 mii km ...practic o sa ai tot nou in ea ...si n-o sa o ia dracu asa repede...
    Iti recomand calduros sa nu renunti la ea,si sa o repari sau sa cauti una de pe alta masina ...pentru ca sincer aia nu prea mai e masina .
    o turbina mai mare pt tuning pe un 1.5 dci costa 420 euro...si e noua ... http://www.srz.ro/pagini/Turbine.htm
    si una sh 10 mil ... deci tu alegi ...injectoarele nu mai merg curatate?
    Last edited by Cristi_Xp; 4 August 2009, 01:21.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      cea mai buna ideea care-am vazut-o in ultima vreme, sa renunti la turbina. apropo, de ce ai modificat circuitul de ulei al motorului, astupand calea de ulei de turbo? poti sa pui si injectoare de maybah, ca tot a o caruta tiganeasca o sa mearga, motorul in configuratia actuala fiind spraalimentat cu motorina si ducand o lipsa acuta de aer. poti sa mergi subturat ca sa ce? sa bata toate fierotainele in motor de dragul economiei de motorina? in fine, esti primul cu "cojones", care face antituning la masina si vrea sa vada adevaratul potential al motorului dizal commonrail fara turbo... apropo, n-ai o fumigena infipta in curul masinii de cand ai anulat turbina? in mod normal ar trebui sa ai...si tot in mod normal te poate agata politia/rar-ul si sa te lase fara talon pt poluare.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #4
        pai o berlina...te lua si pana acum...
        Ecu nu are nici o treaba ca nu mai are turbina?
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • #5
          a scos omul un fel de dacia logan 1.5 SDI chiar ca iti trebuie cojones...
          eu as fi cautat o turbina totusi...
          "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

          Comment


          • #6
            teoretic sdi -ul este nemuritor...
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • #7
              Atat teoretic, cat si ractic SDI-ul nu este common rail. Deci, pompa aia de inalta presiune nu stiu ce treaba va face... sau mai bine zis cum va mere motorul cu atat gaz si atat de putin aer?!
              sigpic

              Comment


              • #8
                Va merge inuman de prost si va fumega la greu (si cu injectoarele schimbate, tot nu iei mai mult de 100-110/h + ca vei avea cel putin acelasi consum daca nu mai mare).
                Asta chiar ca e antituning ))

                PS: subturat nu prea mai ai cum sa mergi cu el, pt ca asta ar insemna sa nu prea te deplasezi, va trebui dus in ture ca lumea.

                Comment


                • #9
                  Vorba lui XP, probabil mai ai vre-o 30 de cai maxim si la cuplu nici nu ma gandesc...cred ca sub 100 Nm
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Seba View Post
                    ... esti primul cu "cojones", care face antituning la masina si vrea sa vada adevaratul potential al motorului dizal commonrail fara turbo...


                    Cand am vazut titlul topicului am fost foaaarte nedumerit, de ce sa faca cineva asa ceva???
                    I-as da foc, in loc sa merg cu ea in halul asta, m-ar scoate din sarite, sa o stiu cum era si fara sa fie precum un magar indaratnic (ma rog, cati mai sunt in viata).
                    Bine, bine, nu sunt bani, insa as trage-o pe dreapta pana ma restabilesc nu sa ma tarasc cu ea (numai condus numai e acela!)...

                    Offff....
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • #11
                      Da...colac peste pupaza bataia nu era de la injectoare ci de la 3 pistoane topite.Cauza = injectoare defecte si mers cu ele . Intradevar masina cred ca are cel mult 30 cai...merge infect...eu doar am facut o proba ,la alte masini merge si fara turbo. Fum nu scotea decat la acceleratii peste 4k . Deci dau un sfat pt cine nu stie ,sa nu mearga cu injectoarele defecte ca se apuca de reparat motoru. Am masina din cel mai infect lot >> 1.5 Dci euro 3
                      Last edited by aleze; 6 August 2009, 19:51.

                      Comment


                      • #12
                        CAti km ai la bord? CUm mergea masina cu injectoarele stricate, cum se manifesta? De unde alimentezi? Ai obiceiul sa alimentezi cu motorina dinafara pecourilor?

                        Comment


                        • #13
                          in cazul asta...sfatul meu e sa iti iei alt motor din dezmembrari ... costa undeva la 30 mil ... tot motorul http://www.***************/piesesh/2.html , ca daca e sa bagi piese noi in el ...cine stie cat dracu costa si peste ce meseriasi dai.
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Flipper View Post
                            CAti km ai la bord? CUm mergea masina cu injectoarele stricate, cum se manifesta? De unde alimentezi? Ai obiceiul sa alimentezi cu motorina dinafara pecourilor?
                            107.000 km,injectoarele stricate de obicei tacane si scoate fum negru pe esapament,alimentez de la pompa orice in afara de luk oil si agip .

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by mumus View Post
                              pai o berlina...te lua si pana acum...
                              Nu cred asta daca am inteles eu bine si e vorba de berline 1310
                              Poate ca din semafor in semafor, sau vreo dacie pe injectie sa puna probleme la depasiri in rest nu vad cum o dacie veche sa "ia" un logan fie el si Dci.
                              Berlinele fac suta in 17s, loganul Dci in 15, iar in mers , la o depasire in forta pe sosea o berlina abia trece de un TIR cu emotii. Personal am avut de multe ori emotii la depasirea coloanelor de TIR-uri cu 1310, si nu de multe ori se intampla sa imi faca ei loc sa ma incadrez intre ei, in coloana. Nu conduceam iresponsabil, dar totusi nu e asa placut sa mergi in urma coloanei cu 80/h.
                              Desi pe zi ce trece tot mai putine dacii mai vezi pe sosele, si alea functionale daca se mai ridica la 45CP din cei 62, totusi se mai gaseste cate unul care sa nu te lase sa il depasesti desi merge cu 80, intentionat accelereaza. Si daca drumul era bun si fortam totusi depasirea, ii cam lasam in spate.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google