Schimbat Turbosuflanta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbat Turbosuflanta

    Ieri am schimbat turbosuflanta (operatiune care am facut-o singur). dupa lungi parlamentari si telefoane date,mi-am schimbat singur turbosuflanta.
    sa moara mecanicii(smenarii) de foame. unii cereau 350ron ; altii 300; pana la urma l-am gasit pe unu care imi lua 200ron da n-avea timp). si asa dupa o saptamana de plimbat turbosuflanta in portbagaj, am studiat problema(traiasca netu si ala care la inventat), m-am uitat in manualul de reparatie si apucat de treaba; pai ce nu stau bine banii la mine in buzunar?
    chei folosite: inelare; fixe; tubulare(crichet mic ca sa aiba loc) de 13 si 10.
    -am dat jos filtru de aer.
    -am dat jos egr(electrovalva gazelor recirculate) am folosit tubulara de 10. sunt 3 suruburi de desfacut.
    -am desfacut furtunele de plastic(admisie+evacuare) de pe turbosuflanta.
    -am desfacut 4 suruburi de 13 de pe catalizator(aici m-am cam chinuit ca au tendinta sa se rotunjeasca asa de bun e materialul din care sunt facute). le dati cu spray degripant sau lichid de frana. eu am folosit lichid de frana. le-am slabit cu inelara si apoi cu crichetu putin cate putin.
    -am desfacut cele 3 suruburi de pe turbosuflanta(unde este fixata in galerie).crichet cu tubulara de 13 fara prelungitor.
    -am desfacut teava prin care intra uleiul in turbosuflanta(este fixata pe turbosuflanta printr-un surub gol prin interior). tubulara de 13 cu crichet si prelungitor.
    GATA. asta a fost tot. sii la montare viceversa numai ca am strans)
    ATENTIE. dupa ce am fixat turbosuflanta noua, ultimul surub pe care l-am strans a fost cel care fixa conducta de ungere de turbosuflanta.de ce?
    pai turbosuflanta trebuie amorsata cu ulei(am bagat ulei cu siringa in locasul in care vine fixata conducta de ungere), altfel riscati ca atunci cand porniti motorul cu turbo nou pe el, axul turbinei sa nu aiba ungere si cine stie.
    Dupa ce ati pus si filtru de aer porniti motorul (fara sa accelerati) timp de 15 secunde, dupa care il opriti. repetati operatiunea de 2;3 ori asta ca sa se amorseze turbina.GATA si asa ati scutit intre 200-350 ron sau cine stie ca mecanicii astia cand demonteaza ceva de la motor distrug si alte componente
    Tin sa precizez ca de meserie sunt electronist.
    Mecanica e foarte usoara(banala) numai prostia e mare si bine ca nu doare.
    Va zic eu nu trebuie sa ai facultate sa umbli la un motor; cati dintre mecanici au studii superioare?
    Multa bafta si chibzuiti inainte sa dati cu banii in stanga si in dreapta la asa zisii mecanici de la noi din tara.

    MARE ATENTIE!! inainte de a te apuca sa schimbi turbosuflanta, faci schimbul de ulei si de filtru de aer)asta am uitat sa va scriu. da nu-i nimic; mai bine mai tarziu decat niciodata)

    Acum dupa ce am rezolvat cu turbo ma bate gandu sa montez un HHO(instalatie de produs hidrogen). Cu instalatia asta motoru ajunge la un consum de 2.5litri/100km!!
    ) Va vine sa credeti?? Ia studiati problema; sa vedeti ce interesanta e. Dati un search pe youtube(scrieti:HHO pe logan). Sa vedeti americanii pe ce masini monteaza astfel de instalatii. Sa nu va grabiti sa dati o caruta de bani pe asa ceva ca e un lucru banal(atentie la tepari). Sunt niste electrozi de inox(asta sa nu se consume repede) intr-un recipient cu apa+sare sau bicarbonat; atentie cata sare puneti ca in functie de ea creste amperaju.
    Parca am pune ceva la murat asa suna).De fapt pentru cunoscatori se numeste electroliza apei. Gazul rezultat din electroliza este hidrogenu.
    Am experimentat fenomenu(cu bricheta) si intradevar functioneaza(arde).
    Last edited by onciu_mircea; 29 June 2010, 09:49. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    In legatura cu HHO: Ce efecte are asupra uzurii motorului si asupra puterii?
    Last edited by Seba; 2 January 2011, 01:08.

    Comment


    • #3
      Nu pot spune decit ca si eu sunt electronist si daca me pui sa schimb ceva la masina sunt primul
      Problema apare din lipsa de experienta in mecanica in a depista defectele.

      Pacat ca nu se continua discutia ca incepuse bine
      sigpicPasionat de MCV si natura

      Comment


      • #4
        hho pe diesel ? esti sigur? la benzinare da am citit mult si e o chestie destul de eficienta.

        Comment


        • #5
          eu am citit despre oameni ajunsi la parnaie din cauza genratoarelor minune de hho luati-le si montati-le sa aveti un consum de vis. apropo, mie un american mi-a spus ca a incercat 3 variante si in afara de faptul ca si-a prajit alternatorul, consumul i-a ramas acelasi. masina e un passat tdi 2.5. acum merge pe ulei vegetal de minune si recomada tuturor sa nu arunce banii pe hho. daca hidrogenul ala ar fi ieftin de obtinut si cu randamentul din filmuletele de pe youtube, atunci un bmw hidrogen n-ar costa 200000 de euro, ci doar 80000, ca oirce alt bmw 5-ar...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            inca o completare pentru "amorsarea" turbinei .Se putea da la motor cu bujiile scoase sau cumva sa invarta cateva minute fara ca sa fie pornit . Era destul ca sa se faca ungerea turbinei .
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Cristi_Xp View Post
              inca o completare pentru "amorsarea" turbinei .Se putea da la motor cu bujiile scoase sau cumva sa invarta cateva minute fara ca sa fie pornit . Era destul ca sa se faca ungerea turbinei .
              ungerea da; dar amorsarea??amorsarea la sistemul de alimentare se face de la para de cauciuc si tot o sa vezi bule de aer pe conducte; dar la turbina trebuie sa pornesti motorul si apoi sa desfaci surubul ce prinde conducta de ulei care vine din motor pana curge ulei ca lumea pe la el si apoi il strangi la loc si gata

              Originally posted by Seba View Post
              eu am citit despre oameni ajunsi la parnaie din cauza genratoarelor minune de hho luati-le si montati-le sa aveti un consum de vis. apropo, mie un american mi-a spus ca a incercat 3 variante si in afara de faptul ca si-a prajit alternatorul, consumul i-a ramas acelasi. masina e un passat tdi 2.5. acum merge pe ulei vegetal de minune si recomada tuturor sa nu arunce banii pe hho. daca hidrogenul ala ar fi ieftin de obtinut si cu randamentul din filmuletele de pe youtube, atunci un bmw hidrogen n-ar costa 200000 de euro, ci doar 80000, ca oirce alt bmw 5-ar...
              pai da dar nu poti pune hho pe tractor(de fapt poti pune da instalatia trebuie sa fie pe masura) asa si cu bmw daca are motor de 3000cm3 pai iti trebuie instalatie nu gluma. dara la un parlit de 1.5 instalatia e mica. deci e in legatura cu cilindreea; pana la o anumita capacitate este fiabila o instalatie de hho!!
              Last edited by un fleac; 3 January 2011, 20:53. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                Eu am citit o gramada de posturi despre hho (si nu numai aici )si concluzia a fost ca deocandata nu e rentabil.Toti ce zic ca merge si e ok nu sunt in masura sa faca si niste calcule de fiabilitate si consum real luind in calcul toti factorii.Totusi electroliza aia sau cum so numi e foarte mare consumatoare de curent si aici ajungem la concluzia ca masina nu e proiectata pentru astfel de consumuri(deasta zic ca nu e fiabil deoarece strici baterie,alternator,relee de incarcare)Ca sa facem toate modificarile necesare(alternator mai mare,baterie ,un microcontroler sa controleze totul in functie de niste factori dati )e destul de scump,adica scazi consumul cu cheltuieli mari.Nu mai zic ca si acel sistem sa functioneze se alimenteaza si el si nu cu apa de la robinet.

                O concluzie este ca trebuie sa asteptam sa iasa pe piata solutii fiabile si testate de un producator adevarat,si cel mai important in cazul de fata sa fie masina din fabrica facuta pentru asa ceva ca sa nu bagam o gramada de bani in ia suplimentar.

                Scuze ca nu sunt la subiect(cel cu turbosuflanta ca pentru el intrasem) dar discutiile evolueaza si asa vin idei noi.
                sigpicPasionat de MCV si natura

                Comment


                • #9
                  Originally posted by padurarud View Post
                  Eu am citit o gramada de posturi despre hho (si nu numai aici )si concluzia a fost ca deocandata nu e rentabil.Toti ce zic ca merge si e ok nu sunt in masura sa faca si niste calcule de fiabilitate si consum real luind in calcul toti factorii.Totusi electroliza aia sau cum so numi e foarte mare consumatoare de curent si aici ajungem la concluzia ca masina nu e proiectata pentru astfel de consumuri(deasta zic ca nu e fiabil deoarece strici baterie,alternator,relee de incarcare)Ca sa facem toate modificarile necesare(alternator mai mare,baterie ,un microcontroler sa controleze totul in functie de niste factori dati )e destul de scump,adica scazi consumul cu cheltuieli mari.Nu mai zic ca si acel sistem sa functioneze se alimenteaza si el si nu cu apa de la robinet.

                  O concluzie este ca trebuie sa asteptam sa iasa pe piata solutii fiabile si testate de un producator adevarat,si cel mai important in cazul de fata sa fie masina din fabrica facuta pentru asa ceva ca sa nu bagam o gramada de bani in ia suplimentar.

                  Scuze ca nu sunt la subiect(cel cu turbosuflanta ca pentru el intrasem) dar discutiile evolueaza si asa vin idei noi.
                  Curentu consumat de o astfel de instalatie ajunge pe la 14-15 amperi; in timp ce, cel mai parlit alternator(ala de dacie) are 32 de amperi. Alea mai de firma ajung si la 70 de amperi deci curent ar avea de unde sa ia.Da cred ca marile companii nu au niciun interes sa se implice in asa ceva; petru simplul fapt ca s-ar rasturna ordinea mondiala. Ce ar fii sa nu mai depinda nimeni de petrolul lor???Bagi apa de la robinet si mergi cu masina; bagi apa de la robinet si ai caldura la calorifer si asa mai departe. Nu stiu poate fabulez dar cred ca nu se omoara nimeni sau poate ca stiu mai multe decat noi si le tin secret tocmai pentru a avea control asupra lumii. Uite cauta pe youtube automobilul care functioneaza cu aer comprimat; e scos de o companie franceza si ruleaza in regim de taxi prin america de sud. A? Ce zici? bagi aer sub presiune si circuliO

                  Comment


                  • #10
                    Poate ca ai dreptate dar eu cred ca atit timp cit ne chinuim cu improvizatii nu o sa fie rentabil.Tehnologia poate fi viabila dar nu facuta de niste mesteri ca noi.Eu am facut testul si da gaz,dar cu acel gaz cu siguranta nu pot produce acel curent consumat pentru al produce.Cu tehnologia existenta pe piata la preturi accesibile sigur nu e viabil.Ziceai ca consuma 14 15 amperi.Ai masurat vreodata?Eu am avut o instalatie intr-un borcan deala mic(400g) si nu am putut masura deoarece aparatul meu nu stie mai mult de 10A.Pe masina eu am baterie de 77a si cind am montat o statie audio adevarata mi se stingeau becurile noaptea(avea siguranta de 30A,asadar consumul era pe undeva la maxim 20)Eu zic ca bateria e subdimensionata pentru un astfel de consum suplimentar si daca ii pun o baterie mai mare alternatorul nu e calculat sa o si incarce corect.

                    Sa mai zic ceva.Dupa ce am terminat liceul ma ocupam mult de audio pe masina.Am pus unui prieten pe golf cel mai tare sistem facut de mine.I se stingeau becurile cind dadea la maxim.Eu i-am recomandat sa schimbe bateria si sa ia alt alternator ca sa o incarce corect.Nu ma ascultat si s-a dus bateria. A facut si modificarea asta si a mers bine.Mai spun si ca a facut test si e pe bune ca mergea cu 160kmpe ora si cind oprea muzica masina se ducea aproape de 170.Asadar cind masina consuma mai mult alternatorul intra in sarcina si ia din putere.

                    Despre masinile cu aer comprimat mi se pare ca au un mai mare neajuns.Daca la hho producem un gaz pe care il ardem la cele cu aer comprimat nimeni nu zice costurile de aducere a aerului la presiunile specificare.Am avut compresor cu care vopseam televizoare si spun ca consumul de energie era suficient de mare cit sa nu merita punerea in practica ,,home made,, decit daca s-ar face o retea de statii ceva care sa consume curent de la soare spre exemplu.Oricum investitii ce depasesc puterea unei singure firma.Exista prin service-uri tot felul de unelte pe aer comprimat inclusiv bormasini cu motoare dar acolo este un singur sistem de comprimare mult mai mare si sunt legate prin tevi si furtune toate uneltele.
                    Last edited by padurarud; 4 January 2011, 14:14. Reason: Automerged Doublepost
                    sigpicPasionat de MCV si natura

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by un fleac View Post
                      ungerea da; dar amorsarea??amorsarea la sistemul de alimentare se face de la para de cauciuc si tot o sa vezi bule de aer pe conducte; dar la turbina trebuie sa pornesti motorul si apoi sa desfaci surubul ce prinde conducta de ulei care vine din motor pana curge ulei ca lumea pe la el si apoi il strangi la loc si gata
                      ai observat doar ca am pus ghilimele ?
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Cristi_Xp View Post
                        ai observat doar ca am pus ghilimele ?
                        da e ok.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google