Schimbare filtru de motorina - ciudat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare filtru de motorina - ciudat

    Salutare,

    Surpriza mare astazi cand m-am apucat sa schimb filtrele si am ajuns la filtrul de motorina. Surpriza...am vazut ca este filtrul pe care il atasez in poza, despre care cel de la care am luat piesele spune ca este de ford.
    Poate sas ma lamureasca cineva, exista acest filtru pe logan sau este o improvizatie?
    Apropo....senzorul de apa era dat in banda.

    Merci anticipat!
    Attached Files

  • #2
    Iertare pentru titlu...era vorba de "Schimbare filtru de motorina ciudat". Daca ma ajuta un moderator sa schimb titlul.

    Multumesc anticipat!

    Comment


    • #3
      Daca ai motor de 85 asa e filtrul, cu 3 conducte, nu e improvizatie.
      INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

      Comment


      • #4
        Motorul este de 65 CP(50 KW). Pana la urma am gasit un filtru original logan care era mai lung decat cel la care am facut poza. ce este ciudat ca la cateva magazine de piese mi s-a spus ca nu ar exista acest filtru pe logan.

        Comment


        • #5
          Cum a spus si colegul Fane, ala e filtrul pentru motoarele de 85 de cai. Pentru motorul tau, cel putin teoretic, ar trebui sa fie filtrul ala mai scurt, cu 4 conducte.
          Attached Files
          sigpic

          Comment


          • #6
            daca ai motor de 50Kw, si filtru de pe masina are doar trei tevi, inseamna ca este Euro4, deci este filtrul mai lung. Asa am si eu, si am tot 50Kw .
            passion 1.5 DCi

            Comment


            • #7
              Cumparati filtru de motorina de origine.Nu va uitati la 2 lei ca o sa dati pe urma mai mult pe reparatia injectoarelor.
              Drumuri bune va doresc!

              Comment


              • #8
                Originally posted by livas View Post
                daca ai motor de 50Kw, si filtru de pe masina are doar trei tevi, inseamna ca este Euro4, deci este filtrul mai lung. Asa am si eu, si am tot 50Kw .
                Da , asa e. Am gasit filtrul original cu 3 tevi.

                merci anticipat.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by livas View Post
                  daca ai motor de 50Kw, si filtru de pe masina are doar trei tevi, inseamna ca este Euro4, deci este filtrul mai lung. Asa am si eu, si am tot 50Kw .
                  Hai sa te surprind!
                  Avem aceeasi masina? Avem!
                  Avem acelasi filtru? Nuuu...
                  Eu am cu patru furtunuri, filtru scurt, tip euro3.
                  De fiecare data cand il cumpar din magazin, ma contrez cu vanzatorul
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #10
                    @Cocoman - in cazul tau ai filtru Euro4 , asa s-a intamplat sa fie.
                    @77Sky - asa am si eu, echipata cu Euro3 , ca de sunt doar 2 luni intre masinile noastre . M-am parlit odata cu filtrul ... si de atunci gata . Cer direct filtrul Euro 3 .
                    , sunt cu ochii pe voi !
                    :thumbsup:

                    Comment


                    • #11
                      Salutare,

                      Am schimbat si filtrul si senzorul si din pacate martorul de apa ramane aprins. Trebuie resetat ceva sau pusa pe un tester...ca deja mi-a scos peri albi

                      merci anticipat !

                      Comment


                      • #12
                        Posibil sa ai un contact imperfect la mufa, am patit si eu acelasi lucru, nu mai facea contact perfect un fir si atunci se aprindea becul in bord.

                        Comment


                        • #13
                          Am schimbat si filtrul si senzorul si din pacate martorul de apa ramane aprins. Trebuie resetat ceva sau pusa pe un tester...ca deja mi-a scos peri albi
                          eu am intilnit un fir intrerupt la mufa de la senzor.
                          mai exact, plesnise plasticul iar sirmele de cupru se oxidasera pina s-au intrerupt. cu toate astea firul era la locul lui pentru ca se mai tinea doar in plasticul nerupt si la prima vedere pareau toate firele ok.
                          asta era exact la intrarea firelor in mufa.
                          succes la verificari!

                          Comment


                          • #14
                            Salutare!

                            In primul rand vreau sa va multumesc pentru sfaturi si vreau sa va spun ca am rezolvat.
                            Acum vreau sa va povestesc si ce s-a intamplat, ca sa fie de ajutor pentru altii ca mine.
                            Soo....
                            Dupa aceasta eroare si dupa ce am cumparat si filtru si senzor, merg la un service cu "faima" din Sibiu pentru a mi se schimba (mentionez ca ambele le-am cumparat la indicatiile lor care trebuiau sa rezolve problema). Asta s-a intamplat de dimineata, pe la 11. Oamenii s-au apucat de demontat la masina , au ajuns sa demonteze si jumatate din bord si toata partea dreapta unde era filtrul de motorina, pentru ca in final....stupoare!!!!, cu filtrul schimbat, cu senzorul schimbat, BECUL TOT APRINS RAMANEA, mai mult aparea si o eroare de debitmetru la tester iar vitezometrul a incetat sa mai functioneze (dupa ce inainte sa aduc masina nu era nici o problema cu debitmetrul, deoarece am avut un tester la dispozitie).
                            Bun...se face ora 17, si oamenii ma suna sa imi spuna ca e o problema grava si ca ei nu reusesc sa-i dea de cap si sa merg la un service Dacia care ar avea scule mai performante de diagnosticare.

                            Intr-o ultima incercare "apoteotica" cer sprijinul unui coleg cu Logan care avea un mecanic "de cartier" unde repara masina si mai "risc" odata.
                            STUPOARE!!!!!!!.....omul pune testerul pe masina, da de doua ori din cap , deschide capota, schimba o siguranta si TOATE PROBLEMELE DISPAR CA PRIN CEATA, RESPECTIV:
                            - SE STINGE BECUL DE LA APA IN MOTORINA SI DISPARE EROARE DE PE TESTER (am cumparat senzorul degeaba )
                            - KILOMETRAJUL INCEPE SA MEARGA
                            - DISPARE EROAREA DE PE TESTER DE DEBITMETRU


                            Asa ca ma intorc fericita acasa si scriu acest post hotarat sa nu mai calc in viata mea pe la acel service indiferent de ce probleme o sa mai am.
                            P.S. Nu vreu sa fiu rau, de aceea nu dau numele service-ului destul de renumit in Sibiu, dar daca cineva e interesat unde sa "NU" mearga, va stau la dispozitie cu un PM.

                            Multumiri anticipate !

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by cocoman View Post

                              Asa ca ma intorc fericita acasa si scriu acest post hotarat sa nu mai calc in viata mea pe la acel service indiferent de ce probleme o sa mai am.
                              P.S. Nu vreu sa fiu rau, de aceea nu dau numele
                              esti nostim, fata


                              lasand gluma la o parte si micile greseli hazlii, despre ce siguranta era vorba?
                              internal combustionizer

                              Comment

                              Working...
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google