If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
SAlutare! Azi am dat si eu jos EGR -ul si am gasit funingine in el ( nu foarte multa) dar era.Suportul in care e prins EGR-ul comunica cu teava aia in forma de J ,si acolo am gasit un fel de "pasta" exact ca si cum as fi amestecat funingine cu ulei.E normal asa ceva?
De la ce se face pasta aia?(nu trebuie sa fie doar funingine?)
Din contra .De mult ori merg agresiv cu ea . 90% schimb treapta peste 3000 rot/min ( asta de la a -3 a in sus) , ajung frecvent si la 3800 ( in special in depasiri), NICIODATA nu cade turometrul sub 2000 rot.min cand schimb treapta....Sincer nici nu mai stiu ce sa cred despre "condusul asta".Am avut si masina diesel cu cutie automata si aia se ducea si la 4000 rotatii. De conus subturat nu cred ca poate fi vorba.Exceptand vitezele a I-a si a II-a unde nu ai de ce sa urci la 3000 si peste .Cu treapta I si a II schimb la 2500-2800.
corneladi orice ai face sau cum ai merge,poti schimba si la 5000 rpm ca tot o sa apara ulei si funingine pe egr si pe galeria de admisie,cam asa merg toate dieselurile
singura cale de a scapa de funingine este curatarea ei cand nu mai vrea motoru sa traga
Este ceva normal, uleiul sub forma de vapori condenseaza pe conducta, daca pierderile de ulei sunt mari de la un schimb la altul, verifica pierderile din lagarul turbinei, altfel nu iti face griji. Sa cureti supapa egr, are un sertaras. SIncer nu am inteles prea bine la care conducta te referi am trimis 2 poze
Ok.M-am mai linistit.Multumesc mult pentru informatii.Mentionez ca pierderi de ulei nu am (am verificat tot timpul pe joja) , nivelul a ramas acelasi de la un schimb la altul,doar nu stiam de ce anume era prezent uleiul acela acolo (intr-adevar nu mult ,putin , dar era).Iar referitor la conducte sunt doua respectiv cea care pleaca de la racitor in partea dreapta si se duce undeva in fata jos (la un radiator cred)(conducta nr 4 din PDF-ul cu conducte) , si cea de-a doua e cea din stanga racitorului(piesa 7 din pdf-ul EGR) (conducta e din metal si are forma curbata J).Intre cele doua conducte se afla racitorul (cred ,ala cu multe gaurele mici) si pe el e prins corpul EGR -ului.Sper ca am fost destul de explicit.
curata-l cat mai poti sa nu se agraveze situatia,la mine mecanicul nu a putut sa traga egr-ul afara si la urmatoarea revizie va trebui sa desfaca chiuloasa si sa dea cu jet de apa ca la spalatorie dupa care demontat curatat si reasamblat cu garnitura de chiuloasa noua si set distributie schimbat
pe langa asta daca nu il cureti risti sa ramai fara turbine si asta cam o sa te coste ceva....iar la schimbat de turbina vei ajunge tot la curatat de egr
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment