Fluctuatie Turatie Motor 1.2-16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fluctuatie Turatie Motor 1.2-16V

    buna.am un logan 12 16v. este luat in octombrie, am cu el 3500 de km deja, si am o mica problema. turatia motorului scade brusc cand dau drumu la dezaburire, la avarii si daca apas pedala de frana. motorul la relanti sta undeva intre 300 si 400 de turatii daca le folosesc toate( pedala dezaburirea si avariile).
    nu stiu care ar putea fi cauza. ma puteti lamuri?

    multumesc.

  • #2
    eu zic ca asa fac toate
    laureate 1.5l, albastru marin

    Comment


    • #3
      E firesc sa scada turatia la mototr putin (si apoi sa isi revina) cand ai mai multi consumatori.
      sigpic

      Comment


      • #4
        turatia scade si dupa aia isi revine, nu numai la alea ci la toti marii consumatori, faza lunca, scurta, proiectoare, comanda de aer, etc
        sigpic

        Comment


        • #5
          Este normal , cel putin la al meu 1.4 este la fel ba chiar cand pornesc dezaburirea se simte o oarecare trepidare.
          sigpic

          Comment


          • #6
            stai linistit, face la 1.6, la 1.2 ma asteptam sa decedeze de tot.
            Sa il stapanesti sanatos! Daca tot esti proaspat mai citeste pe acilea sa nu te mai sperii asa rau data viitoare.
            sigpic

            Comment


            • #7
              insumeaza puterea consumatorilor si ai sa vezi la ce sarcina lucreaza alternatorul . cu cat ai mai mare sarcina cu atat forta necesara rotirii acestuia este mai mare... e absolut normal sa-ti scada turatia motorului avand sarcina mai mare

              Comment


              • #8
                Sau poti incerca cu o baterie de 70 de A de diesel si nu o sa ne mai cunoasca asa de tare fenomenul. Dar tu la ce te asteptai de la un motor de numai 1.2. Oare daca pornesti toti consumatorii + aerul cond. la relantii nu se opreste motorul?

                Comment


                • #9
                  prea multi consumatori...asa fac toate

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by calinbubu2004 View Post
                    buna.am un logan 12 16v... motorul la relanti sta undeva intre 300 si 400 de turatii daca le folosesc toate.
                    Tu esti sigur ca ai relanti de 300-400rpm?
                    Executa, te rog o poza cu el. Merci!
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • #11
                      Am si eu logan 1.2 si mi se pare ciudat ca de multe ori cand pornesc motorul se tureaza destul de mult , adica trece de 2000 rotatii turatia . Din ce am observat eu , se intampla mai des chestia asta cand e motorul cald iar eu opresc rapid, fiind in treapta 1 . Ma refer opresc destul de rapid motorul la stationare , aproape din viteze , imediat cum s-a oprit din inertie masina .

                      E un pic cam deranjant sa porneasca cu o turatie din asta , si sa stea asa turat cateva secunde bune . Nu e o regula sa porneasca turat dupa ce urc o bordura , dar se intampla mai des sa porneasca turat daca il opresc dupa ce urc o bordura . Vreo idee ce se intampla ?

                      Comment


                      • #12
                        @usr1: o sa fii foarte suprins daca privesti o curba de cuplu de la orice motor de pe dacie, ca la ralanti toate trag ca niste roabe impiedicate, deci nu-i nici un risc sa moara motorul doar ca-i mic, are la 800rpm acelasi cuplu ca un dizal in ralanti sau ca un 1.6_16v. nu va mai cacati atat pe voi, mai ales astia cu unupatru empetrei, de parca ati avea un 5.7V8 sub capota...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          @ seba la curbele de cuplu m am uitat si eu si intradevar benzinarele in ralanti au cam acelasi cuplu cu dieseloasele.

                          si acum pun o intrebare : de ce cu un diesel pleci foarte usor si lejer de pe loc doar din ambreiaj iar cu benzinarul este foarte greu ?

                          au acelasi cuplu iar benzinarul are si raportul mai scurt

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by alessandro View Post
                            @ seba la curbele de cuplu m am uitat si eu si intradevar benzinarele in ralanti au cam acelasi cuplu cu dieseloasele.

                            si acum pun o intrebare : de ce cu un diesel pleci foarte usor si lejer de pe loc doar din ambreiaj iar cu benzinarul este foarte greu ?

                            au acelasi cuplu iar benzinarul are si raportul mai scurt
                            Cum poti sa compari un motor pe benzina cu unu diesel si din cate stiu eu nu au acelasi culplu motorul pe benzina e de turatie nu de consum.

                            Comment


                            • #15
                              Turatie Motor!

                              Am observat ca turatia motorului scade cand se actioneaza ventilatorul la 4 sau incalzirea spate luneta de la turatia de la relanti 7-800 rpm (motor cald) la 600 rpm. Afisajul e influentat de consumatori de pe masina? Eu stiam ca trebuie sa creasca turatia nu sa scada. Nu consider o problema doar o ciudatenie .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google