If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
buna.am un logan 12 16v. este luat in octombrie, am cu el 3500 de km deja, si am o mica problema. turatia motorului scade brusc cand dau drumu la dezaburire, la avarii si daca apas pedala de frana. motorul la relanti sta undeva intre 300 si 400 de turatii daca le folosesc toate( pedala dezaburirea si avariile).
nu stiu care ar putea fi cauza. ma puteti lamuri?
stai linistit, face la 1.6, la 1.2 ma asteptam sa decedeze de tot.
Sa il stapanesti sanatos! Daca tot esti proaspat mai citeste pe acilea sa nu te mai sperii asa rau data viitoare.
insumeaza puterea consumatorilor si ai sa vezi la ce sarcina lucreaza alternatorul . cu cat ai mai mare sarcina cu atat forta necesara rotirii acestuia este mai mare... e absolut normal sa-ti scada turatia motorului avand sarcina mai mare
Sau poti incerca cu o baterie de 70 de A de diesel si nu o sa ne mai cunoasca asa de tare fenomenul. Dar tu la ce te asteptai de la un motor de numai 1.2. Oare daca pornesti toti consumatorii + aerul cond. la relantii nu se opreste motorul?
Am si eu logan 1.2 si mi se pare ciudat ca de multe ori cand pornesc motorul se tureaza destul de mult , adica trece de 2000 rotatii turatia . Din ce am observat eu , se intampla mai des chestia asta cand e motorul cald iar eu opresc rapid, fiind in treapta 1 . Ma refer opresc destul de rapid motorul la stationare , aproape din viteze , imediat cum s-a oprit din inertie masina .
E un pic cam deranjant sa porneasca cu o turatie din asta , si sa stea asa turat cateva secunde bune . Nu e o regula sa porneasca turat dupa ce urc o bordura , dar se intampla mai des sa porneasca turat daca il opresc dupa ce urc o bordura . Vreo idee ce se intampla ?
@usr1: o sa fii foarte suprins daca privesti o curba de cuplu de la orice motor de pe dacie, ca la ralanti toate trag ca niste roabe impiedicate, deci nu-i nici un risc sa moara motorul doar ca-i mic, are la 800rpm acelasi cuplu ca un dizal in ralanti sau ca un 1.6_16v. nu va mai cacati atat pe voi, mai ales astia cu unupatru empetrei, de parca ati avea un 5.7V8 sub capota...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Am observat ca turatia motorului scade cand se actioneaza ventilatorul la 4 sau incalzirea spate luneta de la turatia de la relanti 7-800 rpm (motor cald) la 600 rpm. Afisajul e influentat de consumatori de pe masina? Eu stiam ca trebuie sa creasca turatia nu sa scada. Nu consider o problema doar o ciudatenie .
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment