Problema Cu Liniutele

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    la mine oscila foarte des,cum ajungea in 4 linii,nu statea 15-20 de secude si cadea la 2...la modul asta,eu asa zic,nu are voie sa faca asa

    Comment


    • #32
      la mine urca la 4...parca mai greu ca altadata (dar eu dau vina pe frigul de afara)
      si coboara la 2-a o data...sta asa cateva minute..dupa care urca la 4 si acolo ramane.
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • #33
        Aceasi problema am avuto si eu,am schimbat termostatul si acum este ok. Termostatul vechi era inchis perfect,dar cred ca se deschide mai devreme decat era normal .Termostatul ma costat 25 ron cu garnitura ,haxclar made in Franta 89 grade.Normal la orce temperatura scazuta,fie si de -30 grade ar trebui sa avem 4 liniute la afisare temperatura apa dupa circa 10 minute.

        Comment


        • #34
          si ai facut si aerisire?
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • #35
            Sigur ca da ,dupa ce sa incalzit motorul.Am completat circa 1,5 l de antigel original.

            Comment


            • #36
              cu ajutorul unui coleg de club mi sa schimbat si mie termostatul cu unul neoriginal dar perfect identic si apa a intepenit la 4 linii si baga si mult mai tare caldura.
              deci in mod cerd daca va oscileaza liniutele si dupa 10-20 minute de mers...aveti termostatul defect.

              termostatul pus de mine se numeste : Calorstat by Vernet si este 25 ron,fata de unul original care e 50 ron.si va mai trebuie cam 2 litri de antigel...am optat ptr cel de origine care a costat 22 lei litrul.

              cel scos de pe masina (originalul) este : Dauphin 01 SE thomson

              si cel vechi si cel nou sunt fabricate in franta

              cu ajutorul unui coleg de club mi sa schimbat si mie termostatul cu unul neoriginal dar perfect identic si apa a intepenit la 4 linii si baga si mult mai tare caldura.
              deci in mod cerd daca va oscileaza liniutele si dupa 10-20 minute de mers...aveti termostatul defect.

              termostatul pus de mine se numeste : Calorstat by Vernet si este 25 ron,fata de unul original care e 50 ron.si va mai trebuie cam 2 litri de antigel...am optat ptr cel de origine care a costat 22 lei litrul.

              cel scos de pe masina (originalul) este : Dauphin 01 SE thomson

              si cel vechi si cel nou sunt fabricate in franta si cel nou tot 89 de grade...scrie pe el
              Last edited by mumus; 7 February 2010, 16:43. Reason: Automerged Doublepost
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • #37
                Deci pana la urma nu e normal ca temperatura sa oscileze, si nici de la frig nu e.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • #38
                  exact...ati avut dreptate...dar la mine figurile au inceput in frigurile alea mari...si de aia am asociat frigul cu problema...
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • #39
                    mie vad ca nu prea imi urca deloc la 4 liniute dar cand urca imi scade imediat la 2 sa ma duc si eu la garantie?>
                    laureate 1.5l, albastru marin

                    Comment


                    • #40
                      La fel si la mine.Schimba termostatul.

                      Comment


                      • #41
                        Ok...am citit acest thread cap coada, pentru ca am si eu aceeasi problema de cateva zile. Am inteles ca nu are voie sa oscileze sau sa se comporte altfel decat cum sunt obisnuit (in 10 minute 4 linii si moare acolo) si ca trebuie schimbat termostatul clar. Ce poate sa pateasca (in afara de consum mai mare) pana reusesc sa ajung undeva sa schimb termostatul? Nu cred ca ajung azi, maine zi plina, poimaine drum de 400 de km....tocmai in weekend as ajunge sa il schimb....

                        Respectele mele!

                        Vorba multa, saracia omului

                        Comment


                        • #42
                          Nu pateste nimic, stai linistit. Ideea e ca atunci cand oscileaza iti arata ca termostatul nu-si mai face treaba bine (e pe duca). In momentul cand nu-si va mai face treaba deloc nu o sa mai vezi 4 linii decat vara.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • #43
                            daca perioada pe care o ai tu pana poti schimba termostatul e asa mica,nu e nici o problema...eu pur si simplu nu ma simt bine cand am ceva in neregula la masina si de aceea am grabit treaba!

                            Comment


                            • #44
                              Doar consum mai mare,care se va observa forte mult in aceste conditi de trafic.eu am ajuns la 9,4% in 100km.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by PCH View Post
                                daca perioada pe care o ai tu pana poti schimba termostatul e asa mica,nu e nici o problema...eu pur si simplu nu ma simt bine cand am ceva in neregula la masina si de aceea am grabit treaba!
                                Subscriu aici: nu am liniste si acum as face termostatu'. Da e greu de ajuns la service acum, mecanicul meu e operat, de priceput nu ma pricep, la munca am treaba....greu de rezolvat cat ai zice "peste."

                                Atata timp cat nu strica motorul sau piese de la el - merg linistit pana vineri, sambata cand voi rezolva undeva.....

                                Asta e - riscuri, avantaje....probleme...rezolvari.

                                Vorba multa, saracia omului

                                Comment

                                Working...
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google