la mine oscila foarte des,cum ajungea in 4 linii,nu statea 15-20 de secude si cadea la 2...la modul asta,eu asa zic,nu are voie sa faca asa
Problema Cu Liniutele
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
la mine urca la 4...parca mai greu ca altadata (dar eu dau vina pe frigul de afara)
si coboara la 2-a o data...sta asa cateva minute..dupa care urca la 4 si acolo ramane.Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Aceasi problema am avuto si eu,am schimbat termostatul si acum este ok. Termostatul vechi era inchis perfect,dar cred ca se deschide mai devreme decat era normal .Termostatul ma costat 25 ron cu garnitura ,haxclar made in Franta 89 grade.Normal la orce temperatura scazuta,fie si de -30 grade ar trebui sa avem 4 liniute la afisare temperatura apa dupa circa 10 minute.
Comment
-
cu ajutorul unui coleg de club mi sa schimbat si mie termostatul cu unul neoriginal dar perfect identic si apa a intepenit la 4 linii si baga si mult mai tare caldura.
deci in mod cerd daca va oscileaza liniutele si dupa 10-20 minute de mers...aveti termostatul defect.
termostatul pus de mine se numeste : Calorstat by Vernet si este 25 ron,fata de unul original care e 50 ron.si va mai trebuie cam 2 litri de antigel...am optat ptr cel de origine care a costat 22 lei litrul.
cel scos de pe masina (originalul) este : Dauphin 01 SE thomson
si cel vechi si cel nou sunt fabricate in franta
cu ajutorul unui coleg de club mi sa schimbat si mie termostatul cu unul neoriginal dar perfect identic si apa a intepenit la 4 linii si baga si mult mai tare caldura.
deci in mod cerd daca va oscileaza liniutele si dupa 10-20 minute de mers...aveti termostatul defect.
termostatul pus de mine se numeste : Calorstat by Vernet si este 25 ron,fata de unul original care e 50 ron.si va mai trebuie cam 2 litri de antigel...am optat ptr cel de origine care a costat 22 lei litrul.
cel scos de pe masina (originalul) este : Dauphin 01 SE thomson
si cel vechi si cel nou sunt fabricate in franta si cel nou tot 89 de grade...scrie pe elUn om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Ok...am citit acest thread cap coada, pentru ca am si eu aceeasi problema de cateva zile. Am inteles ca nu are voie sa oscileze sau sa se comporte altfel decat cum sunt obisnuit (in 10 minute 4 linii si moare acolo) si ca trebuie schimbat termostatul clar. Ce poate sa pateasca (in afara de consum mai mare) pana reusesc sa ajung undeva sa schimb termostatul? Nu cred ca ajung azi, maine zi plina, poimaine drum de 400 de km....tocmai in weekend as ajunge sa il schimb....
Respectele mele!
Vorba multa, saracia omului
Comment
-
Nu pateste nimic, stai linistit. Ideea e ca atunci cand oscileaza iti arata ca termostatul nu-si mai face treaba bine (e pe duca). In momentul cand nu-si va mai face treaba deloc nu o sa mai vezi 4 linii decat vara.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Originally posted by PCH View Postdaca perioada pe care o ai tu pana poti schimba termostatul e asa mica,nu e nici o problema...eu pur si simplu nu ma simt bine cand am ceva in neregula la masina si de aceea am grabit treaba!
Atata timp cat nu strica motorul sau piese de la el - merg linistit pana vineri, sambata cand voi rezolva undeva.....
Asta e - riscuri, avantaje....probleme...rezolvari.
Vorba multa, saracia omului
Comment
Comment